#1
Ik vind DMT niet stinken. Ik heb het best vaak gerookt in m'n slaapkamer met raam open. Binnen een kwartier is de geur helemaal verdwenen.
Ik ben ook zo a technsixh als het kan. Twee linker handen dus de machine bouwen werd hem niet. Ik heb hetzelfde principe gemaakt via een bong van 15 euro. Waar je normaal wiet plaats heb ik nu het staaldraad.Hoi @Lucy100 ,
Fijn dat je eerste kennismaking met dmt zo goed is gegaan! Leuk ook om zo mee te kunnen leven met je experimentje. Ik ben al heel benieuwd naar je volgende stap. Op gegeven moment wordt het wel echt heftig...
Zelf ook nog maar eens verder experimenteren ooit... en misschien eens die “machine” proberen te maken. Ben helaas echt niet heel technisch aangelegd... 🤔
Mooi dat het gelukt is en goed dat je direct een van de beste rook technieken hebt gebruikt.
dat gezoem had ik in het begin ook met Dmt en hebben meer lui, tegenwoordig heb ik het niet meer. Er staat je wat te wachten![]()
Verwarm je nadat je de DMT op het gloeiende staalwol hebt gelegd (en het dus gesmolten is) nog verder met een aansteker?Je houdt de aansteker een minuut lang op het gaas zodat het gloeiend warm wordt. Dan strooi je zo snel mogelijk de DMT op het gaas en dan smelt alle DMT er in. Omdat het in het gaas smelt raakt de vlam de DMT ook nooit en verbrandt het niet.
Yep. Zodra je het DMT er op gooit smelt het alleen en verdampt het niet. Daarvoor is het staalwol niet heet genoeg.Verwarm je nadat je de DMT op het gloeiende staalwol hebt gelegd (en het dus gesmolten is) nog verder met een aansteker?
Ik leef nog!! Zijn er al mensen die “the machine” hebben gemaakt? Of hebben geprobeerd? Ik ben namelijk heel erg benieuwd naar jullie ervaringen? En al helemaal naar de mensen die een andere techniek hebben gebruikt als the machine.. En wat dan de dosering was met de oude techniek? En wat de dosering is met the machine...
Sinds ik een variant van the machine gebruik krijg ik pas breaktroughs. Ik gebruik een bong in plaats van een glazen fles. De plek waar je normaal wiet plaatst daar heb ik het staaldraad geplaatst waar je de DMT in smelt.Ik leef nog!! Zijn er al mensen die “the machine” hebben gemaakt? Of hebben geprobeerd? Ik ben namelijk heel erg benieuwd naar jullie ervaringen? En al helemaal naar de mensen die een andere techniek hebben gebruikt als the machine.. En wat dan de dosering was met de oude techniek? En wat de dosering is met the machine...
Ik heb ook The Machine gemaakt en er een aantal keer mee gerookt. Werkt stukken beter dan een gewone bong, de DMT verbrandt nu niet meer, maar helaas lukt het mij nog niet echt om de DMT zo te vapen dat ik met 2/3 hits een breakthrough kan krijgen terwijl de dosis er opzich wel naar is. Elke meer vapet er maar zo weinig DMT dat ik er daarna nog 3 keer 3 hits van kan nemen... Zelfs een keer op een avond DMT gerookt (had 20mg erin gedaan), 3 hits, redelijk wat effect en CEV, maar verre van breakthrough. Dag later geen nieuwe DMT op het gaas gedaan, gewoon oude restje verhit, kwam weer mooie rookt, weer 3 hits genomen en zelfde effect als de dag ervoor. Opzich leuk, maar zo wordt het nooit wat met die breakthrough, haha.Ik leef nog!! Zijn er al mensen die “the machine” hebben gemaakt? Of hebben geprobeerd? Ik ben namelijk heel erg benieuwd naar jullie ervaringen? En al helemaal naar de mensen die een andere techniek hebben gebruikt als the machine.. En wat dan de dosering was met de oude techniek? En wat de dosering is met the machine...
Nice! Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen met die pijp.Zelf nog niet getest, maar heb sinds vorige week de VaporGenie Glass Sherlock in huis.
Sinds ik een variant van the machine gebruik krijg ik pas breaktroughs. Ik gebruik een bong in plaats van een glazen fles. De plek waar je normaal wiet plaatst daar heb ik het staaldraad geplaatst waar je de DMT in smelt.
Dosering zal niet zoveel verschillen, het is gewoon de kunst om effectief zoveel mogelijk rook binnen te krijgen. DMT is zo overweldigend dat je er inderdaad amper wat van herinnert.Nice! Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen met die pijp.
Ik heb veel filmpjes en reportages gezien en gelezen. En de normale dosis ligt tussen de 30 en 50 mg. En een aantal mensen die lopen tijdens de trip gewoon rond en weten alles nog in details te vertellen. Ik ben nu bij 25mg beland. Maar ik kan dus echt niet lopen. En als ik bij kom, vervaagd alles best snel. Ik heb absoluut nog geen breaktrough gehad. Maar bewust van de omgeving en mij zelf ben ik niet meer. Ik ben daarom heel nieuwsgierig naar de techniek van andere. Ik vraag me af of bij sommige verdamp technieken wel alles verdampt? Ik zit nog niet eens op de 30mg en kan al helemaal niets meer met me zelf. Kan de dosering ook per persoon verschillen?
Uiteraard ga ik nog een report over de vorderingen schrijven. Ik heb inmiddels ook al mijn eigen Changa mix gemaakt. Maar daar moet ik nog even het moment voor vinden.
Oké dat is dan wel een tegenvaller. Ik heb dat nog niet gehad? Meestal bij de 3e hit komt er geen rook meer, en is het ook echt op. De eerste paar keer heb ik dat ook gechecked, omdat ik er zeker van wilde zijn, dat ik bij de volgende keer roken, niet een te hoge dosis zou krijgen.Ik heb ook The Machine gemaakt en er een aantal keer mee gerookt. Werkt stukken beter dan een gewone bong, de DMT verbrandt nu niet meer, maar helaas lukt het mij nog niet echt om de DMT zo te vapen dat ik met 2/3 hits een breakthrough kan krijgen terwijl de dosis er opzich wel naar is. Elke meer vapet er maar zo weinig DMT dat ik er daarna nog 3 keer 3 hits van kan nemen... Zelfs een keer op een avond DMT gerookt (had 20mg erin gedaan), 3 hits, redelijk wat effect en CEV, maar verre van breakthrough. Dag later geen nieuwe DMT op het gaas gedaan, gewoon oude restje verhit, kwam weer mooie rookt, weer 3 hits genomen en zelfde effect als de dag ervoor. Opzich leuk, maar zo wordt het nooit wat met die breakthrough, haha.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."