#1
Dat heb ik ook gelezen. Ik heb ook de gele bewaard om die redenen. Ik heb zelfs 3 versies. Wit, geel, en een licht oranje. Het zijn plantenvetten die ook psychoactieve alkeloiden bevatten. En wat mij is opgevallen, is dat de de witte niet ruikt de gele wel Iets en de licht oranje ruik je echt goed. Dus mijn conclusie is dat DMT geurloos is. En dat het de plantenvetten zijn die je ruikt.Ja ik heb op internet wel methodes gezien, maar ik had ook gelezen dat in dat gele andere psychedelische goodstuff zit waardoor de ervaring meer leven zou hebben. Ik heb geen idee of dat waar is. Dus ik dacht laat ik het nog even geel houden.
Ik heb vaak gelezen dat DMT geurloos moet zijn. Maar vaak zeggen mensen dat hun DMT wel ruikt/stinkt. Ik denk dus dat dit het zou kunnen zijn.
Ik weet niet zeker of het echt zo is? Zijn er meer mensen die dat ook zo ervaren?