#1
5-MeO kan ik me nog iets bij voorstellen aangezien de intensiteit erg heftig is. n,n-DMT is gewoon een poppenkast. Ik zou oprecht niet weten wat ik er van moet leren. Ik ben gewoon naar een show aan het kijken, en wanneer het voorbij is ervaar ik extreme rust. Maar wat ik er van zou moeten leren. Geen idee.
Ik denk dat ik al wel 25+ keer 5-MeO heb gerookt, ook gewoon op doordeweekse dagen en DMT komt al wel tegen de vijftig keer aan gok ik.
Ik denk dat ik al wel 25+ keer 5-MeO heb gerookt, ook gewoon op doordeweekse dagen en DMT komt al wel tegen de vijftig keer aan gok ik.
Volgens mij bevat bufo ook nog een aantal andere psychoactieve stoffen. Beetje hetzelfde verhaal als 4-AcO-DMT vs paddos. Al denk ik dat het veelal setting/placebo is.Iets houdt me tegen om dit te doen, maar ook hetgeen wat ik van dat kleine beetje voelde leek heel anders binnen te komen dan tijdens mijn bufo ceremonie. Misschien is het de setting, maar ik denk ook dat de synthetische vorm afwijkt van het origineel. Ook al is het moleculair gezien hetzelfde.
