Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT ervaringen.

DMT ervaringen.

366 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
5-MeO kan ik me nog iets bij voorstellen aangezien de intensiteit erg heftig is. n,n-DMT is gewoon een poppenkast. Ik zou oprecht niet weten wat ik er van moet leren. Ik ben gewoon naar een show aan het kijken, en wanneer het voorbij is ervaar ik extreme rust. Maar wat ik er van zou moeten leren. Geen idee.

Ik denk dat ik al wel 25+ keer 5-MeO heb gerookt, ook gewoon op doordeweekse dagen en DMT komt al wel tegen de vijftig keer aan gok ik.

Space Criminal zei:
Iets houdt me tegen om dit te doen, maar ook hetgeen wat ik van dat kleine beetje voelde leek heel anders binnen te komen dan tijdens mijn bufo ceremonie. Misschien is het de setting, maar ik denk ook dat de synthetische vorm afwijkt van het origineel. Ook al is het moleculair gezien hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Volgens mij bevat bufo ook nog een aantal andere psychoactieve stoffen. Beetje hetzelfde verhaal als 4-AcO-DMT vs paddos. Al denk ik dat het veelal setting/placebo is.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
@שמש
Wel bijzonder hoe 5-MeO kan werken dan.

Mijn ervaringen met ego-dood/ontstijging waren allemaal maar tijdelijk van aard. Hoe mooi en diep ze ook waren, ze gingen voorbij.

Maar mijn punt daarnaast was eigenlijk: bewustzijn (onszelf) is niet een spectaculair iets. Het is aanwezig tijdens de meest spectaculaire ervaring én tijdens de meest ordinaire ervaring. Teveel zoeken naar zo'n transcendentale overweldigende ervaring kan ook problematisch zijn. Dat is het voor mij wel geweest in ieder geval. Ervaringen komen en gaan. Maar ondertussen is daar het stille bewustzijn dat dat allemaal ziet en waar je 24/7 toegang tot hebt.


Space Criminal zei:
Ik had bij het bestellen van wat rc's ook synthetische 5 meo dmt besteld. Ik heb er 1x een mini beetje van gevaped maar dit voelde heel onwennig. Dus niet doorgezet.

Iets houdt me tegen om dit te doen, maar ook hetgeen wat ik van dat kleine beetje voelde leek heel anders binnen te komen dan tijdens mijn bufo ceremonie. Misschien is het de setting, maar ik denk ook dat de synthetische vorm afwijkt van het origineel. Ook al is het moleculair gezien hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Moleculair gezien hetzelfde als de 5-MeO-DMT in het "gif" van de Bufo pad, maar naast 5-MeO-DMT zitten daar nog meer psychoactieve alkaloïden in. Op eenzelfde manier is bijvoorbeeld pure psiloccybine anders dan truffels of paddo's nemen, waar ook nog vele andere alkaloïden in zitten.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat betreft bufo is het ook het totaalplaatje denk ik. De inleiding waar je als groep voor deze ervaring staat en dit met elkaar aangaat. De sjamaan die zijn woord doet. En iedereen gaat een voor een door deze ervaring heen. Ik vond het iets heel bijzonders om in een groep mensen die ik niet ken eigenlijk te sterven en opnieuw geboren te worden.

Ook voelde alles heel vertrouwt, ik kon heel makkelijk alles loslaten doordat ik op de juiste wijze werd begeleid. En zo diep als ik gegaan ben had ik nooit in m'n eentje gedurfd. Ook niet zomaar met een vriend. Dit was echt next level qua intensiteit.

Mijn eerste inhalatie was al breaktrough waardig, maar ik had aangegeven dat ik diep wou gaan. Dus toen ik al bijna helemaal weg was kreeg ik nog een keer de pijp tegen m'n mond aangedrukt. Toen heb ik ingeademd totdat ik weg was. Zonder sjamaan had ik na de eerste inhalatie wel gestopt.

Ik begrijp wel wat @Buu zegt over de poppenkast op nn dmt. Ik heb zelf het idee dat ik een beetje vast zit in een telkens terugkomende trip. Ik kom elke keer weer in een groot circus uit waar ik in een schommel zit met andere wezens (entiteiten en mensen). Het is ook telkens hetzelfde verloop, waar ik vroeger totaal ander soort trips had op dmt lijkt het nu telkens hetzelfde te zijn.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Space Criminal zei:
Wag betreft bufo is het ook het totaalplaatje denk ik. De inleiding waar je als groep voor deze ervaring staat en dit met elkaar aangaat. De sjamaan die zijn woord doet. En iedereen gaat een voor een door deze ervaring heen. Ik vond het iets heel bijzonders om in een groep mensen die ik niet ken eigenlijk te sterven en opnieuw geboren te worden.

Ook voelde alles heel vertrouwt, ik kon heel makkelijk alles loslaten doordat ik op de juiste wijze werd begeleid. En zo diep als ik gegaan ben had ik nooit in m'n eentje gedurfd. Ook niet zomaar met een vriend. Dit was echt next level qua intensiteit.

Mijn eerste inhalatie was al breaktrough waardig, maar ik had aangegeven dat ik diep wou gaan. Dus toen ik al bijna helemaal weg was kreeg ik nog een keer de pijp tegen m'n mond aangedrukt. Toen heb ik ingeademd totdat ik weg was. Zonder sjamaan had ik na de eerste inhalatie wel gestopt.
Klik om te vergroten...
Ik kan het me voorstellen dat alles eromheen de ervaring nog bijzonderder maakt.

Zo'n ceremonie is wel iets waar ik persoonlijk al gauw een weerstand voor voel. Om allemaal ogen (van vreemden ook nog) gericht op mij te hebben, terwijl ik in zo'n kwetsbare staat ben. Normaal hou ik er al niet van om in een groep in het middelpunt van de belangstelling te staan. Aan de andere kant, kan zoiets mogelijk dan ook juist goed zijn natuurlijk. Ik weet het niet...

Space Criminal zei:
Ik begrijp wel wat @Buu zegt over de poppenkast op nn dmt. Ik heb zelf het idee dat ik een beetje vast zit in een telkens terugkomende trip. Ik kom elke keer weer in een groot circus uit waar ik in een schommel zit met andere wezens (entiteiten en mensen). Het is ook telkens hetzelfde verloop, waar ik vroeger totaal ander soort trips had op dmt lijkt het nu telkens hetzelfde te zijn.
Klik om te vergroten...
Is dat nog voor de breakthrough of na?

Je hebt ook vrij vaak getript op DMT toch? Ikzelf tripte een flinke periode lang nogal vaak en frequent op psilo en mijn trips werden daardoor nogal duister, overdreven duister, zelfs demonisch vanaf het begin van de trip. Een lange tijd niet trippen zorgde ervoor dat dat weer wegging. Misschien zijn het wel ervaringen die je eigenlijk max een paar keer per jaar "hoort" te hebben...
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Is dat nog voor de breakthrough of na?
Klik om te vergroten...
Nee dit is net geen breaktrough, ik heb op changa heel vaak dezelfde trip beleeft. En gister weer voor het eerst sinds maanden dmt puur gevaped en het verbaaste me dat ik hiermee wederom hetzelfde trip verloop kreeg.

Het verloop is standaard, eerst eneindige kleuren en patronen dit gaat over op het pletten van zielen in een grote wals en daarna het circus. En dit heb ik nu minstens 8x op precies dezelfde manier ervaren.

Ik denk dat ik toe ben aan een breaktrough, kijken of er dan iets veranderd aan de ervaring.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Toch maar kappen dan met die kunstmatige vitamine C...

Al neem ik dat eigenlijk alleen voor en na MDMA. Omdat er zoveel in die tabletten zit. (1000 mg) Maar na mijn laatste MDMA ervaring zit ik het toch serieus te overwegen nooit meer MDMA nooit te doen, dus dan hoef ik het sowieso niet meer te gebruiken die vitamine C tabletten.
Klik om te vergroten...

Vitamines zijn een scam.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Martinus zei:
Vitamines zijn een scam.
Klik om te vergroten...
Precies!

Ananas🙏
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi. Ik ben er weer. Ik zie dat er heel discussies worden gevoerd hier. Ik lees aandachtig mee, maar ik heb totaal niets in te brengen op jullie discussie. En 5-meo DMT, ego-oplossing, ego-dood is al helemaal ver van mijn bed show. Ik heb echt nul ervaring zo te zien. Ik weet hoe ik moet extraheren. En ik heb de Vape techniek onder de knie, daar kan ik over mee praten, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd. Ik zag de vape techniek ook weer uitgebreid voorbij komen 😊 Ik vind jullie discussie wel heel interessant om te volgen. Over bewust zijn etc. Het is ook allemaal zo mooi verwoord. 😊



Mindless zei:
We gaan nu wel heel erg offtopic in @Lucy100 zijn mooie DMT topic... Altijd als het over dit onderwerp gaat, ga ik ook weer als een bezetene zitten typen, maar misschien kan dit beter even ergens anders.
Klik om te vergroten...



Wat mij betreft totaal geen probleem 😊 Ik lees gewoon mee. Zo lang het inderdaad maar over psychedelica gaat.

De rode draad is DMT maar daar hangen zo veel verhalen omheen die op zich ook weer met elkaar te maken hebben.



שמש zei:
Bewustzijn heeft juist alles met psychedelica te maken. Dat is juist waar het allemaal om draait toch?

Bovendien, iedereen kan gewoon zijn ding toevoegen aan dit topic hoor

onbekend.gif

. Het is niet omdat wij hier zitten te geiten dat zij als schaapjes stil moeten zijn toch?
Klik om te vergroten...

Zo zie ik het ook. 😊



Space Criminal zei:
Zojuist heb ik mijn machine geupgrade. Nu met liquid pad in de hals. Ik moet zeggen, dit is toch wel de beste methode tot nu toe!
Klik om te vergroten...

Geweldig 😊 ik heb totaal geen ervaring met andere vape technieken. Maar bij mij werkt deze techniek ook prima! En ik had precies het zelfde met de hand gasbrander. De normale aansteker werkte bij mij veel beter.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Space Criminal zei:
Bekijk bijlage 5650
Zojuist heb ik mijn machine geupgrade. Nu met liquid pad in de hals. Ik moet zeggen, dit is toch wel de beste methode tot nu toe!

Ik ben een meditatie /trip kamertje aan het inrichten thuis. En zojuist mijn eerste dmt puur sessie gedaan in mijn nieuwe tempel 🙏😇🚀🚀

De trip was niet zo intens. Ik heb er 40mg op laten smelten maar na de 2e trek kreeg ik m'n gasbrander niet meer voor het gaatje gericht 😂 dus bij de 3e trek kwam er bijna geen rook.

Toen ik weer 'terug' was heb ik de rest gevaped, maar alles wat je in de coming down inhaleert geeft nauwelijks effect. Maar er kwam zeker nog veel meer rook uit m'n liquid pad.

Volgende keer met een aansteker proberen, of maar eens met een trip sitter erbij doen. Ik voel de behoefte weer opkomen naar een breaktrough! Dit is namelijk alweer een hele tijd geleden op nn dmt.

Ik voel me zo vredig nu🙏

Amen 😇
Klik om te vergroten...
Doe je er nou tabak boven op ofzo?
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Buu zei:
Doe je er nou tabak boven op ofzo?
Klik om te vergroten...
Dat is niet nodig. Als je de pad verwarmd en de DMT erop doet dan smelt het erin en kan je hem ondersteboven houden. Dan blijft alle DMT gewoon in de pad zitten.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zal eerdaags eens een Machine tutorial topic openen met foto's, zonder dat je een gaatje hoeft te boren.

Lucy100 zei:
Dat is niet nodig. Als je de pad verwarmd en de DMT erop doet dan smelt het erin en kan je hem ondersteboven houden. Dan blijft alle DMT gewoon in de pad zitten.
Klik om te vergroten...
Ik weet hoe the machine werkt. Maar er lijkt wat raars bovenop dat pad te zitten.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm ik heb een halve gram gele dmt en een halve gram witte dmt. Wat zal ik als eerst roken en hoe? Ik heb zo een goedkoop crack pijpje gekocht maar die is echt zo klein. Het plaatje op internet zag er totaal anders uit LOL.

Ik heb voor de rest geen fancy stuff om het mee te roken. :openmouth:
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Martinus zei:
Hmm ik heb een halve gram gele dmt en een halve gram witte dmt. Wat zal ik als eerst roken en hoe? Ik heb zo een goedkoop crack pijpje gekocht maar die is echt zo klein. Het plaatje op internet zag er totaal anders uit LOL.

Ik heb voor de rest geen fancy stuff om het mee te roken. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Dat goedkope crackpijpje niet gebruiken! Die heb ik ook gehad, heel veel dmt mee verneukt. Het verbrand te snel omdat het glas superdun is.

En die gele kan je nog omtoveren tot witte als je zou willen. Alleen mag ik dat proces hier niet uitleggen denk ik.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Buu zei:
Ik zal eerdaags eens een Machine tutorial topic openen met foto's, zonder dat je een gaatje hoeft te boren.


Ik weet hoe the machine werkt. Maar er lijkt wat raars bovenop dat pad te zitten.
Klik om te vergroten...
Op die foto die ik gepost heb?

Ik heb gewoon een liquid pad omgewikkeld met aluminiumfolie en zo in de fles hals gepropt. images (2).jpeg
Deze verwarm je dus van bovenaf en dan smelt alle dmt die erop ligt erin. En dan kan je gewoon een vlam erbij houden zonder dat het vuur de dmt raakt. Alleen de hete lucht laat de dmt verdampen.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Space Criminal zei:
Dat goedkope crackpijpje niet gebruiken! Die heb ik ook gehad, heel veel dmt mee verneukt. Het verbrand te snel omdat het glas superdun is.

En die gele kan je nog omtoveren tot witte als je zou willen. Alleen mag ik dat proces hier niet uitleggen denk ik.
Klik om te vergroten...

Ja ik heb op internet wel methodes gezien, maar ik had ook gelezen dat in dat gele andere psychedelische goodstuff zit waardoor de ervaring meer leven zou hebben. Ik heb geen idee of dat waar is. Dus ik dacht laat ik het nog even geel houden.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Martinus zei:
Ja ik heb op internet wel methodes gezien, maar ik had ook gelezen dat in dat gele andere psychedelische goodstuff zit waardoor de ervaring meer leven zou hebben. Ik heb geen idee of dat waar is. Dus ik dacht laat ik het nog even geel houden.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook gelezen. Ik heb ook de gele bewaard om die redenen. Ik heb zelfs 3 versies. Wit, geel, en een licht oranje. Het zijn plantenvetten die ook psychoactieve alkeloiden bevatten. En wat mij is opgevallen, is dat de de witte niet ruikt de gele wel Iets en de licht oranje ruik je echt goed. Dus mijn conclusie is dat DMT geurloos is. En dat het de plantenvetten zijn die je ruikt.

Ik heb vaak gelezen dat DMT geurloos moet zijn. Maar vaak zeggen mensen dat hun DMT wel ruikt/stinkt. Ik denk dus dat dit het zou kunnen zijn.
Ik weet niet zeker of het echt zo is? Zijn er meer mensen die dat ook zo ervaren?
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Lucy100 zei:
Dat heb ik ook gelezen. Ik heb ook de gele bewaard om die redenen. Ik heb zelfs 3 versies. Wit, geel, en een licht oranje. Het zijn plantenvetten die ook psychoactieve alkeloiden bevatten. En wat mij is opgevallen, is dat de de witte niet ruikt de gele wel Iets en de licht oranje ruik je echt goed. Dus mijn conclusie is dat DMT geurloos is. En dat het de plantenvetten zijn die je ruikt.

Ik heb vaak gelezen dat DMT geurloos moet zijn. Maar vaak zeggen mensen dat hun DMT wel ruikt/stinkt. Ik denk dus dat dit het zou kunnen zijn.
Ik weet niet zeker of het echt zo is? Zijn er meer mensen die dat ook zo ervaren?
Klik om te vergroten...
Ik vind persoonlijk die gele veel zwaarder op de keel en minder effectief. Het stinkt idd ook met roken/verdampen. Vaak hou ik minder dan de helft over als ik gele zuiver naar witte dmt.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Zojuist heb ik m'n aller diepste dmt ervaring gehad. Wauw, wat was dit diepgaand!

Ik heb iemand leren kennen die bij mensen thuis komt om te faciliteren in een dmt ervaring. Hij bracht zijn electrische vaporizer mee. Hierop zit een lange slang om de lucht te koelen en de damp te optimaliseren. Ik deed een dik oogmasker op die volledig verduisterde en waarin je je ogen gewoon geopend kan houden. Ik ging languit op de bank liggen met een kussen in m'n rug, dus mijn bovenlichaam zat in een boog van 45 graden. Ook deed ik geluidsstille oordopjes in en kreeg een verzwaard deken over mij heen.ik was volledig afgesloten van de buitenwereld, geen zicht, geen gehoor of omgevingsgeluiden. Alleen tast. Dus handen om de slang en inhaleren tot ik weg was.

Ik deed 2 sessies, eerste was 50mg. Hiermee net niet doorgebroken. Maar de 2e sessie deed het em. 2e sessie 70mg! Maar echt... Wauw wauw wauw!!!

Ik voel me zo dankbaar 🙏🙏🙏 🥰

Trip report gaat lastig worden denk ik... Maar ik zal zeker een poging wagen om woorden te geven aan deze ervaring. Even alles laten bezinken. Even gronden en de tijd nemen om dit te verwerken. Het was zo prachtig!
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mooi om te lezen.

70mg is wel een absurd hoge dosis als de rook techniek goed is. 30+mg doet mij vaak al niks meer herinneren van de ervaring.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nice @Space Criminal!! Het is er dus toch al van gekomen. :grimacing:

Ben echt heel erg benieuwd naar je ervaring dus ben blij dat je toch probeert het onder woorden te brengen in een report. :grin: Haha mooi man zo'n gespecialiseerde DMT tripsitter...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."