#1
Ben benieuwd naar je report @Space Criminal !
Ja ik heb wel een iets hogere tolerantie, dit was bij bufo ook zo. En gelukkig herinner ik me wel heel goed wat ik gevoeld heb. Alleen woorden zullen te kort schieten bij een trip report.Mooi om te lezen.
70mg is wel een absurd hoge dosis als de rook techniek goed is. 30+mg doet mij vaak al niks meer herinneren van de ervaring.
Ik heb natuurlijk alleen nog maar ervaring met DMT in de vorm van changa en geen ervaring met doorbreken, maar zelfs bij mijn trip van woensdag had ik al het idee dat het waarschijnlijk makkelijker/beter was geweest als ik meer binnen had gekregen. In mijn report heb ik het niet vermeld, omdat ik me bij het schrijven daarvan denk ik meer richtte op de trip vanaf het moment dat ik de ervaring goed accepteerde, maar daarvoor heb ik toch een tijdje (meer dan 5 minuten) zitten vechten tegen waar de trip me heen wou hebben. En dat is gezien op de gehele duratie van zo'n 20 minuten toch een vrij lange periode. In die tijd had ik al dieper kunnen gaan. Een nog krachtigere trip had me wellicht niet in staat gesteld me er tegen te verzetten.Een conclusie uit dit experiment:
Als je DMT wil doen, is het beter om er meteen vol voor te gaan.. dat is nu ook mijn mening.
Oh... die heb ik helemaal gemist! Maar intussen gelezen.maar zelfs bij mijn trip van woensdag had ik al het idee dat het waarschijnlijk makkelijker/beter was geweest als ik meer binnen had gekregen.
Ik ben zelf helemaal niet spiritueel, maar sta er open voor. En ik ben er heel erg nieuwsgierig naar. Dat is een van mijn redenen dat ik zo geïnteresseerd ben in DMT.. Ik heb trouwens vrijdag avond weer Changa gerookt! Deze keer een stuk dieper dan de eerste keer. Ik ben bezig met een klein report daar over.. Maar oh wat is het bijzonder.Hij wou vooral even leuk trippen en stond niet echt open voor een diepe spirituele ervaring. Dit geeft mij maar weer aan dat dit spul echt gerespecteerd moet worden
Ik bedoelde gewoon een introspectieve instelling waarin je de intentie hebt om open te staan voor het middel om over jezelf en het universum te leren, in tegenstelling tot een puur hedonistische instelling van plezier zoeken in de ervaring. (niet per se iets mis mee, maar ik denk toch niet zo'n handige instelling als je dit soort middelen doet, zoals nu ook wel bleek)Ik ben zelf helemaal niet spiritueel, maar sta er open voor. En ik ben er heel erg nieuwsgierig naar. Dat is een van mijn redenen dat ik zo geïnteresseerd ben in DMT.. Ik heb trouwens vrijdag avond weer Changa gerookt! Deze keer een stuk dieper dan de eerste keer. Ik ben bezig met een klein report daar over.. Maar oh wat is het bijzonder.
Dat is ook precies waar ik het eens mee ben.Ik bedoelde gewoon een introspectieve instelling waarin je de intentie hebt om open te staan voor het middel om over jezelf en het universum te leren, in tegenstelling tot een puur hedonistische instelling van plezier zoeken in de ervaring. (niet per se iets mis mee, maar ik denk toch niet zo'n handige instelling als je dit soort middelen doet, zoals nu ook wel bleek)
Dat vind ik een lastige vraag omdat ik daar dus helemaal geen ervaring mee heb.. ik sta verder goed in het leven. Maar naarmate je ouder wordt komen er bij mij steeds met vragen over leven. En buiten dat ik goed in het leven sta, ben ik heel erg rusteloos. Ik vind bijna alles leuk en heb te veel hobby’s en wil zo veel mogelijk mee maken in het leven en dat maakt me vaak erg moe... ik lees heel vaak positieve dingen van mensen die het spirituelen opzoeken. En ben daar nieuwsgierig naar geworden. En ik hoop daar rust te vinden...Waar dacht jij dan aan bij spiritualiteit?![]()
Die afvragende mentaliteit van "wie ben ik?" en "wat is de betekenis van dit alles?" is in mijn ogen gewoon echte spiritualiteit. Daar hoeft niets zweverigs als bijvoorbeeld contact met geesten of zo aan te pas te komen. Psychedelica (willen) doen is in mijn ogen ook een spirituele bezigheid. Tenminste, als je de intentie hebt om te willen leren van die ervaringen.Dat vind ik een lastige vraag omdat ik daar dus helemaal geen ervaring mee heb.. ik sta verder goed in het leven. Maar naarmate je ouder wordt komen er bij mij steeds met vragen over leven. En buiten dat ik goed in het leven sta, ben ik heel erg rusteloos. Ik vind bijna alles leuk en heb te veel hobby’s en wil zo veel mogelijk mee maken in het leven en dat maakt me vaak erg moe... ik lees heel vaak positieve dingen van mensen die het spirituelen opzoeken. En ben daar nieuwsgierig naar geworden. En ik hoop daar rust te vinden...
Gister wel een aantal keren als iemand genoeg had de rest van de damp uit de fles leeggezogen. 2x bracht het me wel lichte visuals. Maar vooral die bodyload, ook op 'n klein beetje voelde het al zo lekker 💫❤️Haha krijg ook zin om weer DMT te doen, ik was de vorige keer niet ver genoeg gekomen ondsr mn vriendin zat te vloeken dat de aansteker te heet werd, vervolgens de machine omviel op de grond en de babyphone afging omdat de batterij leeg was haha. Elke keer werd ik er weer uitgehaald.... moet zeggen dat je op dit makkelijk uit de trip gehaald wordt door je omgeving .
Bijzondere ervaringen gehad?Ik heb nu 2x DMT gedaan en heb nog genoeg DMT voor 2 of 3 trips(afhankelijk van hoe ver ik wil gaan) maar iets houdt mij tegen om het te doen. Herkennen jullie dit ?
Het is geen angst.... maar iets anders...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."