Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT ervaringen.

DMT ervaringen.

366 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben benieuwd naar je report @Space Criminal !
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Buu zei:
Mooi om te lezen.

70mg is wel een absurd hoge dosis als de rook techniek goed is. 30+mg doet mij vaak al niks meer herinneren van de ervaring.
Klik om te vergroten...
Ja ik heb wel een iets hogere tolerantie, dit was bij bufo ook zo. En gelukkig herinner ik me wel heel goed wat ik gevoeld heb. Alleen woorden zullen te kort schieten bij een trip report.

Uiteraard ga ik wel een report maken!! Ik moet ook zeggen dat afgelopen uur ik heel erg aan het relativeren ben wat ik zojuist heb ervaren. En er komen wel hele diepgaande gevoelens naar boven als ik contact maak met mijn ervaring.

Wauw dit was wat zeg! Alsof ik miljoenen jaren aan ervaring heb ontvangen in 5 minuten. Het duurde voor m'n gevoel echt geen 5 minuten. Eerder miljoenen jaren.. Totaal flabbergasted, wat een mindfuck. Maar ohh zo mooi! 🥰🙏
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je maakt mij echt te nieuwsgierig naar jouw DMT ervaring en naar pure DMT zelf @Space Criminal... Waarom doe je dit, nu kan ik niet rusten tot ik weet hoe een doorbraak op DMT is. :sob::tongueclosed:
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Space Criminal Hier nog een die heel erg benieuwd is! En ook naar de ervaring met de persoon die faciliteert in DMT ervaring. Echt heel erg benieuwd! Dat moet echt ultieme geweest zijn zoals jou setting was. Helemaal afgesloten van de buiten wereld. Goed om te horen dat je ervaringen super mooi was. Ook dat maakt mij weer heel erg nieuwsgierig. Bij mij staat het al enige tijd even stil. Ik wilde een pauze inlassen omdat ik normaal gesproken niet zo heel vaak achter elkaar middelen gebruik. En dat was de laatste tijd wel zo met het experimenteren met DMT. En door het opbouwen vanaf 10mg ben ik blijven hangen bij de 25mg. Het komt zo overweldigend op, dat ik het steeds lastiger vind om verder te gaan, en de dosis te verhogen. Daarom denk ik dat het voor mij verstandig is om het een tijdje met rust te laten. En er dan een keer goed voor te gaan. Ik wil heel graag een keer een doorbraak ervaren..
Dus voor mij is onder begeleiding wel een aanrader denk ik?

Een conclusie uit dit experiment:
Als je DMT wil doen, is het beter om er meteen vol voor te gaan.. dat is nu ook mijn mening.

Dat hebben een aantal van jullie al geadviseerd. Maar het is tenslotte een experiment 😊 Door het soms anders te doen krijgen we een steeds beter plaatje van hoe je het best met DMT om kan gaan.

En heel erg bedankt voor het delen van je ervaringen met ons! Ik kijk uit naar je report 🙏
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lucy100 zei:
Een conclusie uit dit experiment:
Als je DMT wil doen, is het beter om er meteen vol voor te gaan.. dat is nu ook mijn mening.
Klik om te vergroten...
Ik heb natuurlijk alleen nog maar ervaring met DMT in de vorm van changa en geen ervaring met doorbreken, maar zelfs bij mijn trip van woensdag had ik al het idee dat het waarschijnlijk makkelijker/beter was geweest als ik meer binnen had gekregen. In mijn report heb ik het niet vermeld, omdat ik me bij het schrijven daarvan denk ik meer richtte op de trip vanaf het moment dat ik de ervaring goed accepteerde, maar daarvoor heb ik toch een tijdje (meer dan 5 minuten) zitten vechten tegen waar de trip me heen wou hebben. En dat is gezien op de gehele duratie van zo'n 20 minuten toch een vrij lange periode. In die tijd had ik al dieper kunnen gaan. Een nog krachtigere trip had me wellicht niet in staat gesteld me er tegen te verzetten.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
maar zelfs bij mijn trip van woensdag had ik al het idee dat het waarschijnlijk makkelijker/beter was geweest als ik meer binnen had gekregen.
Klik om te vergroten...
Oh... die heb ik helemaal gemist! Maar intussen gelezen. :) Mooi report! Ik denk ook dat het efficiënter is als je er gelijk diep in gaat. Als ik er maar met een been in sta, ervaar ik dat als onprettig.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe zit het eigenlijk @Lucy100, al weer eens verder geëxperimenteerd met changa en/of puur? Of even een pauze?

Zelf neem ik mijn tijd ook met changa. Alleen wanneer ik me soort van "geroepen" voel begin ik eraan.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een vriend van me gisteren geïntroduceerd aan changa. :grimacing: Hij was er wel even ondersteboven van, maar ontmoette naar eigen zeggen ook een entiteit die boos was omdat mijn vriend niet wou luisteren en eigenlijk niet klaar was voor de leraar die DMT is. En dat klopte volgens hem wel. Hij wou vooral even leuk trippen en stond niet echt open voor een diepe spirituele ervaring. Dit geeft mij maar weer aan dat dit spul echt gerespecteerd moet worden en dat ik er tot nu toe goed mee omgegaan ben middels meditatie en ademhalingstechnieken van tevoren, intentie uitspreken, kamer fysiek en energetisch reinigen, niet zomaar voor de lol trippen, etc.

Mijn maat was wel een beetje geschrokken hiervan, maar zei dat het ook weer geen bad trip was of zo. Het grappige is dat ik nu wel een beetje jaloers ben dat hij een entiteit heeft ontmoet en ik niet. :sweatsmile: Terwijl ik toch een stuk meer binnen had gekregen en heftigere trips had zo te horen.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Helemaal eens. DMT/Changa doe je niet voor de lol.
Mindless zei:
Hij wou vooral even leuk trippen en stond niet echt open voor een diepe spirituele ervaring. Dit geeft mij maar weer aan dat dit spul echt gerespecteerd moet worden
Klik om te vergroten...
Ik ben zelf helemaal niet spiritueel, maar sta er open voor. En ik ben er heel erg nieuwsgierig naar. Dat is een van mijn redenen dat ik zo geïnteresseerd ben in DMT.. Ik heb trouwens vrijdag avond weer Changa gerookt! Deze keer een stuk dieper dan de eerste keer. Ik ben bezig met een klein report daar over.. Maar oh wat is het bijzonder.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lucy100 zei:
Ik ben zelf helemaal niet spiritueel, maar sta er open voor. En ik ben er heel erg nieuwsgierig naar. Dat is een van mijn redenen dat ik zo geïnteresseerd ben in DMT.. Ik heb trouwens vrijdag avond weer Changa gerookt! Deze keer een stuk dieper dan de eerste keer. Ik ben bezig met een klein report daar over.. Maar oh wat is het bijzonder.
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde gewoon een introspectieve instelling waarin je de intentie hebt om open te staan voor het middel om over jezelf en het universum te leren, in tegenstelling tot een puur hedonistische instelling van plezier zoeken in de ervaring. (niet per se iets mis mee, maar ik denk toch niet zo'n handige instelling als je dit soort middelen doet, zoals nu ook wel bleek)

Waar dacht jij dan aan bij spiritualiteit? :)

Benieuwd naar je changa report trouwens!
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Ik bedoelde gewoon een introspectieve instelling waarin je de intentie hebt om open te staan voor het middel om over jezelf en het universum te leren, in tegenstelling tot een puur hedonistische instelling van plezier zoeken in de ervaring. (niet per se iets mis mee, maar ik denk toch niet zo'n handige instelling als je dit soort middelen doet, zoals nu ook wel bleek)
Klik om te vergroten...
Dat is ook precies waar ik het eens mee ben.

Mindless zei:
Waar dacht jij dan aan bij spiritualiteit? :)
Klik om te vergroten...
Dat vind ik een lastige vraag omdat ik daar dus helemaal geen ervaring mee heb.. ik sta verder goed in het leven. Maar naarmate je ouder wordt komen er bij mij steeds met vragen over leven. En buiten dat ik goed in het leven sta, ben ik heel erg rusteloos. Ik vind bijna alles leuk en heb te veel hobby’s en wil zo veel mogelijk mee maken in het leven en dat maakt me vaak erg moe... ik lees heel vaak positieve dingen van mensen die het spirituelen opzoeken. En ben daar nieuwsgierig naar geworden. En ik hoop daar rust te vinden...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lucy100 zei:
Dat vind ik een lastige vraag omdat ik daar dus helemaal geen ervaring mee heb.. ik sta verder goed in het leven. Maar naarmate je ouder wordt komen er bij mij steeds met vragen over leven. En buiten dat ik goed in het leven sta, ben ik heel erg rusteloos. Ik vind bijna alles leuk en heb te veel hobby’s en wil zo veel mogelijk mee maken in het leven en dat maakt me vaak erg moe... ik lees heel vaak positieve dingen van mensen die het spirituelen opzoeken. En ben daar nieuwsgierig naar geworden. En ik hoop daar rust te vinden...
Klik om te vergroten...
Die afvragende mentaliteit van "wie ben ik?" en "wat is de betekenis van dit alles?" is in mijn ogen gewoon echte spiritualiteit. Daar hoeft niets zweverigs als bijvoorbeeld contact met geesten of zo aan te pas te komen. Psychedelica (willen) doen is in mijn ogen ook een spirituele bezigheid. Tenminste, als je de intentie hebt om te willen leren van die ervaringen.

Je kunt zeker een antwoord op je rusteloosheid vinden middels spiritualiteit. Maar soms wordt de rusteloosheid juist ook (tijdelijk) erger omdat je bijvoorbeeld dingen naar de oppervlakte brengt die eerst meer in het onbewuste zaten verscholen. Toch is het een goed iets om jezelf te confronteren met iets als bijvoorbeeld rusteloosheid denk ik.

Hopelijk gaat het je helpen. :)
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi 😊

Hier een klein verslag van mij 2e Changa ervaring van afgelopen vrijdag avond.

Al weken kijk ik er naar uit om Changa te gaan roken. En vrijdag avond was het eindelijk zo ver. Het was een rustige avond buiten, met weinig wind. De temperatuur was ook prima.

De lucht was gevuld met kleine schapenwolkjes. Ik voelde me goed. Dus een prima avond om weer eens Changa te gaan roken. Dit is nu mijn 2e keer Changa.

Het is 10 uur in de avond de zon is onder en de schemer treedt in. Goed moment om naar buiten te gaan. De schapenwollen zijn nog goed zichtbaar met die mooie donkerblauwe schemerlucht ertussen. Het moment is daar ik ga het eindelijk doen. Ik ga zitten op de zachten kussen van onze tuinset en steek de joint met Changa erin op. Ik neem een paar grote halen van de joint en al snel begin ik het te voelen. Die typische bodyload is er weer! En kwam nu echt rap opzetten. Ik neem mijn 4e trekje en houdt deze in... en na 10 sec blaas ik de rook uit. Zo neem ik nog 3 trekjes. Ineens wordt het best intens. Ik voel tintelingen in mijn gezicht en op mijn huid. Alles begint er veel scherper en intenser uit te zien. Al mijn zintuigen gaan op scherp en worden aanzienlijk versterkt. Elk geluidje wat ik hoor klinkt helder. De buiten lamp met dat lelijke witte led licht straalt ineens heel mooi warm licht... De jonge strengen van de net gepote hedera in de schutting lijken wel door elkaar tebewegen. Het lijkt net of ze groeien. Net buiten mijn gezichtsveld beginnen patronen te ontstaan die langzaam mijn hele beeld vullen. Ik denk goed moment om mijn ogen te gaan sluiten. Ik laat me langzaam achterover zakken op de loungebank en sluit mijn ogen. Langzaam voel ik me wegzakken in de bank. Er verschijnen in de verte allemaal driehoekjes die langzaam op mij af komen en steeds groter worden. De geluiden om mij heen worden steeds duidelijker. Een vogel die fluit, het geluid van de wind die speelt met de bladeren van de bomen. Even doe ik mijn ogen open en kijk naar de schapenwolkjes met de donkerblauwe schemering ertussen. Het zag er prachtig uit. Alles was zo helder en scherp. Ik sluit mijn ogen weer en concentreer mij op de geluiden en de driehoekjes. Plots voelde ik een frisse bries over me heen komen. Van top tot teen. Heel langzaam voelde ik de loungebank bank niet meer onder mij. Ik had het gevoel alsof ik in het lucht zweefde. Ik voelde weer een bries van top tot teen maar een stuk sterker leek wel. Nu voelde ik mijn hele lichaam niet meer. Het leek wel alsof ik de connectie met alles kwijt was. Ik voelde me een met de zachte wind die er waaide... het leek wel alsof ik die wind was die tussen de driehoekjes door stroomde en het daardoor net leek alsof ze op mij af kwamen... (ik had op dit moment totaal niet meer door dat ik buiten op de loungebank lag.) Ik zweefde tussen de patronen en driehoekjes door. De geluidjes die eerst duidelijk en helder te horen waren, zijn naar de achter grond verhuist. Ik voelde alleen het zachte briesje over me heen gaan met al die patronen waar ik tussen door zweefde. Maar na een paar minuten voelde ik me weer rustig landen op de loungebank bank. Mijn focus viel weer op de geluiden van buiten. Ik was echt even helemaal afgedwaald. Langzaam deed ik mijn ogen open en de lucht was nog steeds prachtig met die schapenwolkjes. Het leken nu wel van die watten in de lucht. Alsof het nep was. Maar erg mooi om te zien. Inmiddels ben ik rechtop gaan zitten en kijk om me heen. Alles beweegt nog behoorlijk. De hedera kronkelt nog steeds alsof hij aan het groeien is. Ik heb de vuurtafel maar aangezet en ben naar de speelse vlammen gaan staren met een zeer voldaan en gelukkig gevoel. Ik vond het een bijzondere ervaring weer. Heel anders dan de eerste keer Changa.

Deze mix was ook een stukje sterker als die ik hiervoor heb gerookt. Maar nog steeds voor de gemiddelde Changa roker een milde trip.

Ik hoop de volgende keer weer iets dieper te gaan. 😊
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wauw ik heb zo gelachen gister. Er was een stel op visite bij me en ze wilde allebij dmt doen. Maar haar verhaal 😂 geweldig! Ze deed 4 hijsen pure dmt. Na de 4e trek vroeg ik of ze er nog één kon doen, maar ze mompelde wat, dus ik liet haar ik vrede liggen.

Toen ze eruit kwam vertelde ze dat het moment dat ik haar vroeg of ze nog kon een hijs kon nemen een mannetje met zijn billen in haar gezichtsveld kwam. Ze werd onder gescheten met paarse poep. Hij opende zijn billen en daar werd ze ingezogen 😂. Vervolgens kwamen er overal mannetjes die met hun kont naar achteren hun broek lieten zakken. Op dit punt verloor ze alle realiteit van hier en brak ze door. De dmt nam haar volledig in haar greep en kreeg ze het idee dat ze verkracht zou worden. Er begonnen jokers en clowns heel gemeen naar haar te lachen. Ze was hier ontzettend bang, maar toen ze eenmaal accepteerde wat haar overkwam begonnen alle clowns te dansen. Er was muziek en er kwamen elfjes die mee danste. Het werd één groot spektakel en veranderde naar één liefdevol, vreugde en gelukkig einde van de trip. Hierna werd ze wakker en was flabbergasted. Ze heeft wel 20x gezegd, woooow holy shit!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha dat klinkt krankzinnig. :laughing: Ik heb vaker dergelijke reports gelezen waar joker achtige figuren degene die tript zitten uit te dagen en te pesten. Bijvoorbeeld dat allemaal van dat soort figuren de middelvinger opsteken naar de tripper en heel gemeen "you suck!" en "fuck you!" roepen. Maar dat dit allemaal is om de tripper de absurditeit van dit alles in te laten zien. Als de tripper eenmaal in lachen uitbarst, is de les (dat dit allemaal niet persoonlijk opgevat moet worden) geleerd. :laughing::laughing:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha krijg ook zin om weer DMT te doen, ik was de vorige keer niet ver genoeg gekomen ondsr mn vriendin zat te vloeken dat de aansteker te heet werd, vervolgens de machine omviel op de grond en de babyphone afging omdat de batterij leeg was haha. Elke keer werd ik er weer uitgehaald.... moet zeggen dat je op dit makkelijk uit de trip gehaald wordt door je omgeving .
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Haha krijg ook zin om weer DMT te doen, ik was de vorige keer niet ver genoeg gekomen ondsr mn vriendin zat te vloeken dat de aansteker te heet werd, vervolgens de machine omviel op de grond en de babyphone afging omdat de batterij leeg was haha. Elke keer werd ik er weer uitgehaald.... moet zeggen dat je op dit makkelijk uit de trip gehaald wordt door je omgeving .
Klik om te vergroten...
Gister wel een aantal keren als iemand genoeg had de rest van de damp uit de fles leeggezogen. 2x bracht het me wel lichte visuals. Maar vooral die bodyload, ook op 'n klein beetje voelde het al zo lekker 💫❤️
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb gister voor het eerst dmt geprobeerd met wat vrienden.

Eerst changa gerookt wat mij een beetje deed denken aan paddo's De visuals waren een beetje hetzelfde alleen scherper.
Later op de avond 2 hits binnen weten te halen...
Het was geweldig. Ik was vergeten mijn ogen dicht te doen en om eerlijk te zijn was daar niks mis mee. Ik raakte zo zoned out dat alles wat ik zag van vorm manipuleerbaar leek door mijn intentie.

Mijn maat transformeerde van mens naar abstract figuur en vervolgens leek hij wel een plastic pop te zijn die zich als mens gedroeg.
Het was de meest bizare shit ooit. Met paddo's lijkt alles altijd een beetje creepy en organisch, maar in dmt is alles super helder en lijkt alles van pure energie gemaakt te zijn.
Alsof ik in een simulatie van licht zit.

Na afloop was ik helemaal hyped. Ik kon niet ophouden over wat ik gezien had.
Snel maar weer eens meer mee experimenteren. Het inhaleren van dmt is ook helemaal niet zo naar als ik het vergelijk met psychedelica die je moet eten.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb nu 2x DMT gedaan en heb nog genoeg DMT voor 2 of 3 trips(afhankelijk van hoe ver ik wil gaan) maar iets houdt mij tegen om het te doen. Herkennen jullie dit ?

Het is geen angst.... maar iets anders...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Ik heb nu 2x DMT gedaan en heb nog genoeg DMT voor 2 of 3 trips(afhankelijk van hoe ver ik wil gaan) maar iets houdt mij tegen om het te doen. Herkennen jullie dit ?

Het is geen angst.... maar iets anders...
Klik om te vergroten...
Bijzondere ervaringen gehad?

Dan wel niet puur, maar toch DMT (changa) heb ik ook mee dat ik niet zozeer echt bang ben om mijn derde trip te doen, maar meer dat ik de eerste twee keren heel duidelijk voelde dat ik het moest doen en dat heb ik sindsdien niet meer gehad. Misschien heb jij dit ook(?)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."