Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT ervaringen.

DMT ervaringen.

366 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je maakt mij echt te nieuwsgierig naar jouw DMT ervaring en naar pure DMT zelf @Space Criminal... Waarom doe je dit, nu kan ik niet rusten tot ik weet hoe een doorbraak op DMT is. :sob::tongueclosed:
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Space Criminal Hier nog een die heel erg benieuwd is! En ook naar de ervaring met de persoon die faciliteert in DMT ervaring. Echt heel erg benieuwd! Dat moet echt ultieme geweest zijn zoals jou setting was. Helemaal afgesloten van de buiten wereld. Goed om te horen dat je ervaringen super mooi was. Ook dat maakt mij weer heel erg nieuwsgierig. Bij mij staat het al enige tijd even stil. Ik wilde een pauze inlassen omdat ik normaal gesproken niet zo heel vaak achter elkaar middelen gebruik. En dat was de laatste tijd wel zo met het experimenteren met DMT. En door het opbouwen vanaf 10mg ben ik blijven hangen bij de 25mg. Het komt zo overweldigend op, dat ik het steeds lastiger vind om verder te gaan, en de dosis te verhogen. Daarom denk ik dat het voor mij verstandig is om het een tijdje met rust te laten. En er dan een keer goed voor te gaan. Ik wil heel graag een keer een doorbraak ervaren..
Dus voor mij is onder begeleiding wel een aanrader denk ik?

Een conclusie uit dit experiment:
Als je DMT wil doen, is het beter om er meteen vol voor te gaan.. dat is nu ook mijn mening.

Dat hebben een aantal van jullie al geadviseerd. Maar het is tenslotte een experiment 😊 Door het soms anders te doen krijgen we een steeds beter plaatje van hoe je het best met DMT om kan gaan.

En heel erg bedankt voor het delen van je ervaringen met ons! Ik kijk uit naar je report πŸ™
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lucy100 zei:
Een conclusie uit dit experiment:
Als je DMT wil doen, is het beter om er meteen vol voor te gaan.. dat is nu ook mijn mening.
Klik om te vergroten...
Ik heb natuurlijk alleen nog maar ervaring met DMT in de vorm van changa en geen ervaring met doorbreken, maar zelfs bij mijn trip van woensdag had ik al het idee dat het waarschijnlijk makkelijker/beter was geweest als ik meer binnen had gekregen. In mijn report heb ik het niet vermeld, omdat ik me bij het schrijven daarvan denk ik meer richtte op de trip vanaf het moment dat ik de ervaring goed accepteerde, maar daarvoor heb ik toch een tijdje (meer dan 5 minuten) zitten vechten tegen waar de trip me heen wou hebben. En dat is gezien op de gehele duratie van zo'n 20 minuten toch een vrij lange periode. In die tijd had ik al dieper kunnen gaan. Een nog krachtigere trip had me wellicht niet in staat gesteld me er tegen te verzetten.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
maar zelfs bij mijn trip van woensdag had ik al het idee dat het waarschijnlijk makkelijker/beter was geweest als ik meer binnen had gekregen.
Klik om te vergroten...
Oh... die heb ik helemaal gemist! Maar intussen gelezen. :) Mooi report! Ik denk ook dat het efficiΓ«nter is als je er gelijk diep in gaat. Als ik er maar met een been in sta, ervaar ik dat als onprettig.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe zit het eigenlijk @Lucy100, al weer eens verder geΓ«xperimenteerd met changa en/of puur? Of even een pauze?

Zelf neem ik mijn tijd ook met changa. Alleen wanneer ik me soort van "geroepen" voel begin ik eraan.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Alleen wanneer ik me soort van "geroepen" voel begin ik eraan.
Klik om te vergroten...
Het roept mij elke dag, meerdere keren per dag ook. Maar tegelijkertijd is er ook een kracht die mij tegenhoud. Die kracht die me tegenhoud wint bijna elke dag.

Maar de fascinatie blijft hoog. Ik denk er vaak aan, maar de stap het daadwerkelijk te doen blijft uit. Vaak als ik het dan wil doen begin ik te mediteren met ademwerk, en als ik daar uit kom ben ik eigenlijk zo erg voldaan dat ik geen DMT meer wil πŸ˜‡.

Ik luisterde laatst opnieuw een podcast van Dick Khan. Iemand uit de UK die 600x DMT heeft gedaan in 3 jaar tijd. En hierover meerdere boeken heeft geschreven. Een jaar geleden toen ik net 'n beetje begon met dmt heb ik al zijn podcasts geluisterd en laatst meteen na het luisteren kwamen er weer DMT kriebels in me maar boven 😜 maar toch maar even niet gedaan nog πŸ˜‡

Vanavond gaat een vriend van me DMT doen op de manier zoals ik het laatst deed. Geblinddoekt, slaap oordopjes in en verzwaard deken. Hij was laatst jarig, dus dit is mijn cadeau aan hem πŸ‘ŒπŸ»πŸ˜Š is toch fantastisch dat je zoiets aan iemand kan geven dacht ik bij mezelf πŸ˜‚.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Hoe zit het eigenlijk @Lucy100, al weer eens verder geΓ«xperimenteerd met changa en/of puur? Of even een pauze?
Klik om te vergroten...



Ik heb inderdaad even een pauze ingelast omdat ik er behoorlijk mee bezig was op een gegeven moment. En het puur roken van DMT kwam ik niet echt verder mee. Best wel heftig is het. Dus ik heb besloten het een tijdje los te laten. En ik had ook even een drukke periode en vond het ook niet gepast om tussendoor DMT te doen. (setting mindset) πŸ˜‰

En wat Changa betreft, daar heb ik er 2 voorgedraaid van liggen. En daar wil ik eigenlijk snel wel aan beginnen, maar zoals ik al eerder aan gaf roken wij alleen buiten.. Maar ons terras is bijna klaar en dan kan ik dan heel relaxed op de loungebank een goede Changa ervaring mee maken hoop ik. Nu moet ik buiten de trekjes nemen en als het gaat werken snel naar binnen om op de bank te gaan liggen. En lopen gaat dan al niet zo lekker.

Dus dat is niet zo optimaal vind ik



Maar ik ga zeker nog verder met DMT puur. Even het juiste moment afwachten.

En Changa dat gaat hopelijk snel gebeuren.

Ik ben nu bezig met de kweek van mijn eigen paddo’s. Daar heb ik ook wel weer erg veel behoefte naar. Ik heb ze nu 2 weekjes staan maar nog niets. Ik zag ook al dat @Space πŸ•‰ bezig was met stoeltjes. Leuk allemaal. Iedereen is lekker bezig 😊 je moet wat in deze tijd!
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Space πŸ•‰ zei:
Het roept mij elke dag, meerdere keren per dag ook. Maar tegelijkertijd is er ook een kracht die mij tegenhoud. Die kracht die me tegenhoud wint bijna elke dag.
Klik om te vergroten...

Dat gevoel heb ik ook heel sterk, dan niet elke dag. Maar best vaak! Ooit zal ik die doorbraak ervaren.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lucy100 zei:
Nu moet ik buiten de trekjes nemen en als het gaat werken snel naar binnen om op de bank te gaan liggen. En lopen gaat dan al niet zo lekker.

Dus dat is niet zo optimaal vind ik
Klik om te vergroten...
Ik ken het idd, dat is verre van ideaal! Ik heb het thuis eigenlijk best wel goed voor elkaar, ik heb een lounge gedeelte in de achtertuin overdekt met een heater. Dat is echt top. Ik zit er nu ook terwijl het regent. Warm en droog, zo heerlijk!


Lucy100 zei:
Ik ben nu bezig met de kweek van mijn eigen paddo’s. Daar heb ik ook wel weer erg veel behoefte naar.
Klik om te vergroten...
Het is ook goed om naast DMT af en toe een psilo trip te doen om te relativeren wat er in je dagelijkse leven speelt. DMT ervaringen zijn gewoon niet aards.

Ik ben benieuwd naar je paddo kweek, ga je die ook posten op het paddo growkit topic?

Welk soort ga je kweken?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Space πŸ•‰ zei:
Het roept mij elke dag, meerdere keren per dag ook. Maar tegelijkertijd is er ook een kracht die mij tegenhoud. Die kracht die me tegenhoud wint bijna elke dag.
Klik om te vergroten...
Haha!

Soms roept het mij ook zeker wel hoor, maar er is nog wel wat meer voor mij nodig om het dan ook echt te gaan doen. (changa heb ik het nu dan ff over, omdat ik dat voor handen heb :wink: )

Space πŸ•‰ zei:
Maar de fascinatie blijft hoog. Ik denk er vaak aan, maar de stap het daadwerkelijk te doen blijft uit. Vaak als ik het dan wil doen begin ik te mediteren met ademwerk, en als ik daar uit kom ben ik eigenlijk zo erg voldaan dat ik geen DMT meer wil πŸ˜‡.
Klik om te vergroten...
Zelf mediteer ik elke ochtend lekker buiten (op het balkon) en ervaar ik dus hetzelfde. Dat geeft mij eigenlijk wat ik zoek (die sereniteit) en daarom voel ik ook vaak niet de 'noodzaak' om te gaan trippen. Omdat dat wat ik wil zo makkelijk te krijgen is via meditatie nu. Niet alleen changa, maar ook psilo en lsd staan mede daarom op een heel laag pitje. Toch, soms lees je dan weer eens een report, of kijk je een filmpje over dmt/changa en dan begint het wel weer te kriebelen. Het is inderdaad ook gewoon super fascinerend spul...

Space πŸ•‰ zei:
Ik luisterde laatst opnieuw een podcast van Dick Khan. Iemand uit de UK die 600x DMT heeft gedaan in 3 jaar tijd. En hierover meerdere boeken heeft geschreven. Een jaar geleden toen ik net 'n beetje begon met dmt heb ik al zijn podcasts geluisterd en laatst meteen na het luisteren kwamen er weer DMT kriebels in me maar boven 😜 maar toch maar even niet gedaan nog πŸ˜‡
Klik om te vergroten...
Daar heb ik ook weleens wat van gezien. 600x holy shit... Hang up the phone!! :laughing:

Space πŸ•‰ zei:
Vanavond gaat een vriend van me DMT doen op de manier zoals ik het laatst deed. Geblinddoekt, slaap oordopjes in en verzwaard deken. Hij was laatst jarig, dus dit is mijn cadeau aan hem πŸ‘ŒπŸ»πŸ˜Š is toch fantastisch dat je zoiets aan iemand kan geven dacht ik bij mezelf πŸ˜‚.
Klik om te vergroten...
Aah nice :grin: Hij heeft wel al ervaring neem ik aan(?)


Lucy100 zei:
Ik heb inderdaad even een pauze ingelast omdat ik er behoorlijk mee bezig was op een gegeven moment. En het puur roken van DMT kwam ik niet echt verder mee. Best wel heftig is het. Dus ik heb besloten het een tijdje los te laten. En ik had ook even een drukke periode en vond het ook niet gepast om tussendoor DMT te doen. (setting mindset) πŸ˜‰

En wat Changa betreft, daar heb ik er 2 voorgedraaid van liggen. En daar wil ik eigenlijk snel wel aan beginnen, maar zoals ik al eerder aan gaf roken wij alleen buiten.. Maar ons terras is bijna klaar en dan kan ik dan heel relaxed op de loungebank een goede Changa ervaring mee maken hoop ik. Nu moet ik buiten de trekjes nemen en als het gaat werken snel naar binnen om op de bank te gaan liggen. En lopen gaat dan al niet zo lekker.

Dus dat is niet zo optimaal vind ik
Klik om te vergroten...
Begrijp ik helemaal :)

Lucy100 zei:
Ik ben nu bezig met de kweek van mijn eigen paddo’s. Daar heb ik ook wel weer erg veel behoefte naar. Ik heb ze nu 2 weekjes staan maar nog niets. Ik zag ook al dat @Space πŸ•‰ bezig was met stoeltjes. Leuk allemaal. Iedereen is lekker bezig 😊 je moet wat in deze tijd!
Klik om te vergroten...
Lekker met de plantjes bezig! :grimacing::wink:


Space πŸ•‰ zei:
Het is ook goed om naast DMT af en toe een psilo trip te doen om te relativeren wat er in je dagelijkse leven speelt. DMT ervaringen zijn gewoon niet aards.
Klik om te vergroten...
Psilo is daar echt ideaal voor hè. :) Het kan enorm alien zijn op hogere doseringen of gecombineerd met diepe meditatie, maar kan ook juist heel erg terugkoppelen naar je persoonlijke leven en je precies op de dingen wijzen die je moet zien, ook al zijn die erg pijnlijk. Ik hou echt van psilo om (onder andere) die reden. Tot nu toe is het het tripmiddel die dit by far het beste doet voor mij. Ik kan me voorstellen dat dingen als San Pedro of Peyote, of Ayahuasca ook wel iets vergelijkbaars doen.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Space πŸ•‰ zei:
k heb het thuis eigenlijk best wel goed voor elkaar, ik heb een lounge gedeelte in de achtertuin overdekt met een heater. Dat is echt top
Klik om te vergroten...
Dat is fukking ideal!!


Space πŸ•‰ zei:
Ik ben benieuwd naar je paddo kweek, ga je die ook posten op het paddo growkit topic?

Welk soort ga je kweken?
Klik om te vergroten...
Dat ga ik wel even doen. Zal even wat foto’s posten. Het worden de Mexicaanse
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Aah nice :grin: Hij heeft wel al ervaring neem ik aan(?)
Klik om te vergroten...
Alleen ayahuasca en bufo. Nooit dmt puur gevaped. Dus ik ben heel erg benieuwd naar z'n gezichtsuitdrukking als hij hieruit komt πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Space πŸ•‰ zei:
Alleen ayahuasca en bufo. Nooit dmt puur gevaped. Dus ik ben heel erg benieuwd naar z'n gezichtsuitdrukking als hij hieruit komt πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Damn iedereen aan de 5-meo tegenwoordig? Alsof het niets is. :tonguewink:

Spannend trouwens! Zo leuk om eerste reacties op tripmiddelen te zien! :grimacing:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Damn iedereen aan de 5-meo tegenwoordig? Alsof het niets is. :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Ik ben het al 3 jaar aan het uitstellen
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neo-Shulginist zei:
Ik ben het al 3 jaar aan het uitstellen
Klik om te vergroten...
Zou ik misschien ook doen als ik het had liggen. :wink: Ik ben al huiverig om weer changa te doen en helemaal om DMT te doen.

Ik geloof er wel in dat je er op een gegeven moment door wordt geroepen. Dat je er dan zo'n fascinatie voor voelt dat dat wint van je terughoudendheid/angst. Of misschien komt dat ook wel niet, dan heb je er blijkbaar niet echt behoefte aan om het te ervaren.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor mij is het vooral dat ik twee ervaren tripsitters ter beschikking wil hebben Γ©n een locatie waar je dat kan doen en dat kost toch wel wat organisatorisch vermogen om dat geregeld te krijgen.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Voor mij is het vooral dat ik twee ervaren tripsitters ter beschikking wil hebben Γ©n een locatie waar je dat kan doen en dat kost toch wel wat organisatorisch vermogen om dat geregeld te krijgen.
Klik om te vergroten...
In mijn ervaring, en mening is dat niet perse nodig. Twee klinkt een beetje overbodig. Ik heb het destijds zonder sitter gedaan en dat beviel mij op. Het is heftig maar wanneer je de dosis opwerkt van een enkele milligram heb je wel een idee wat je te wachten staat. Laat je vooral niet afschrikken door al die kotsende en rondrollende mensen filmpjes.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Buu zei:
In mijn ervaring, en mening is dat niet perse nodig. Twee klinkt een beetje overbodig. Ik heb het destijds zonder sitter gedaan en dat beviel mij op. Het is heftig maar wanneer je de dosis opwerkt van een enkele milligram heb je wel een idee wat je te wachten staat. Laat je vooral niet afschrikken door al die kotsende en rondrollende mensen filmpjes.
Klik om te vergroten...
Dan heb je dus ook wel een echt goede weegschaal nodig(?)
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Dan heb je dus ook wel een echt goede weegschaal nodig(?)
Klik om te vergroten...
Op een duur eyeballde ik omdat afwegen inderdaad niet echt veel veel nut heeft. Je kan een papiertje op je weegschaal leggen zodat hij bijvoorbeeld 0,350g aangeeft en vervolgens een een beetje er op strooien tot hij 0,36 aangeeft. Dat is een iets betrouwbaardere manier om potente middelen af te wegen. Vervolgens de 10mg kristal crushen en verdelen op het oog. Zonder labbalans ga je 5-MeO nooit accuraat kunnen afwegen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lastig dat het spul zΓ³ potent is...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...141516171819
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."