#1
Je maakt mij echt te nieuwsgierig naar jouw DMT ervaring en naar pure DMT zelf @Space Criminal... Waarom doe je dit, nu kan ik niet rusten tot ik weet hoe een doorbraak op DMT is. ![:sob:]()
![:tongueclosed:]()
Ik heb natuurlijk alleen nog maar ervaring met DMT in de vorm van changa en geen ervaring met doorbreken, maar zelfs bij mijn trip van woensdag had ik al het idee dat het waarschijnlijk makkelijker/beter was geweest als ik meer binnen had gekregen. In mijn report heb ik het niet vermeld, omdat ik me bij het schrijven daarvan denk ik meer richtte op de trip vanaf het moment dat ik de ervaring goed accepteerde, maar daarvoor heb ik toch een tijdje (meer dan 5 minuten) zitten vechten tegen waar de trip me heen wou hebben. En dat is gezien op de gehele duratie van zo'n 20 minuten toch een vrij lange periode. In die tijd had ik al dieper kunnen gaan. Een nog krachtigere trip had me wellicht niet in staat gesteld me er tegen te verzetten.Een conclusie uit dit experiment:
Als je DMT wil doen, is het beter om er meteen vol voor te gaan.. dat is nu ook mijn mening.
Oh... die heb ik helemaal gemist! Maar intussen gelezen.maar zelfs bij mijn trip van woensdag had ik al het idee dat het waarschijnlijk makkelijker/beter was geweest als ik meer binnen had gekregen.
Het roept mij elke dag, meerdere keren per dag ook. Maar tegelijkertijd is er ook een kracht die mij tegenhoud. Die kracht die me tegenhoud wint bijna elke dag.Alleen wanneer ik me soort van "geroepen" voel begin ik eraan.
Hoe zit het eigenlijk @Lucy100, al weer eens verder geΓ«xperimenteerd met changa en/of puur? Of even een pauze?
Het roept mij elke dag, meerdere keren per dag ook. Maar tegelijkertijd is er ook een kracht die mij tegenhoud. Die kracht die me tegenhoud wint bijna elke dag.
Ik ken het idd, dat is verre van ideaal! Ik heb het thuis eigenlijk best wel goed voor elkaar, ik heb een lounge gedeelte in de achtertuin overdekt met een heater. Dat is echt top. Ik zit er nu ook terwijl het regent. Warm en droog, zo heerlijk!Nu moet ik buiten de trekjes nemen en als het gaat werken snel naar binnen om op de bank te gaan liggen. En lopen gaat dan al niet zo lekker.
Dus dat is niet zo optimaal vind ik
Het is ook goed om naast DMT af en toe een psilo trip te doen om te relativeren wat er in je dagelijkse leven speelt. DMT ervaringen zijn gewoon niet aards.Ik ben nu bezig met de kweek van mijn eigen paddoβs. Daar heb ik ook wel weer erg veel behoefte naar.
Haha!Het roept mij elke dag, meerdere keren per dag ook. Maar tegelijkertijd is er ook een kracht die mij tegenhoud. Die kracht die me tegenhoud wint bijna elke dag.
Zelf mediteer ik elke ochtend lekker buiten (op het balkon) en ervaar ik dus hetzelfde. Dat geeft mij eigenlijk wat ik zoek (die sereniteit) en daarom voel ik ook vaak niet de 'noodzaak' om te gaan trippen. Omdat dat wat ik wil zo makkelijk te krijgen is via meditatie nu. Niet alleen changa, maar ook psilo en lsd staan mede daarom op een heel laag pitje. Toch, soms lees je dan weer eens een report, of kijk je een filmpje over dmt/changa en dan begint het wel weer te kriebelen. Het is inderdaad ook gewoon super fascinerend spul...Maar de fascinatie blijft hoog. Ik denk er vaak aan, maar de stap het daadwerkelijk te doen blijft uit. Vaak als ik het dan wil doen begin ik te mediteren met ademwerk, en als ik daar uit kom ben ik eigenlijk zo erg voldaan dat ik geen DMT meer wil π.
Daar heb ik ook weleens wat van gezien. 600x holy shit... Hang up the phone!!Ik luisterde laatst opnieuw een podcast van Dick Khan. Iemand uit de UK die 600x DMT heeft gedaan in 3 jaar tijd. En hierover meerdere boeken heeft geschreven. Een jaar geleden toen ik net 'n beetje begon met dmt heb ik al zijn podcasts geluisterd en laatst meteen na het luisteren kwamen er weer DMT kriebels in me maar boven π maar toch maar even niet gedaan nog π
Aah niceVanavond gaat een vriend van me DMT doen op de manier zoals ik het laatst deed. Geblinddoekt, slaap oordopjes in en verzwaard deken. Hij was laatst jarig, dus dit is mijn cadeau aan hem ππ»π is toch fantastisch dat je zoiets aan iemand kan geven dacht ik bij mezelf π.
Begrijp ik helemaalIk heb inderdaad even een pauze ingelast omdat ik er behoorlijk mee bezig was op een gegeven moment. En het puur roken van DMT kwam ik niet echt verder mee. Best wel heftig is het. Dus ik heb besloten het een tijdje los te laten. En ik had ook even een drukke periode en vond het ook niet gepast om tussendoor DMT te doen. (setting mindset) π
En wat Changa betreft, daar heb ik er 2 voorgedraaid van liggen. En daar wil ik eigenlijk snel wel aan beginnen, maar zoals ik al eerder aan gaf roken wij alleen buiten.. Maar ons terras is bijna klaar en dan kan ik dan heel relaxed op de loungebank een goede Changa ervaring mee maken hoop ik. Nu moet ik buiten de trekjes nemen en als het gaat werken snel naar binnen om op de bank te gaan liggen. En lopen gaat dan al niet zo lekker.
Dus dat is niet zo optimaal vind ik
Lekker met de plantjes bezig!Ik ben nu bezig met de kweek van mijn eigen paddoβs. Daar heb ik ook wel weer erg veel behoefte naar. Ik heb ze nu 2 weekjes staan maar nog niets. Ik zag ook al dat @Space π bezig was met stoeltjes. Leuk allemaal. Iedereen is lekker bezig π je moet wat in deze tijd!
Psilo is daar echt ideaal voor hè.Het is ook goed om naast DMT af en toe een psilo trip te doen om te relativeren wat er in je dagelijkse leven speelt. DMT ervaringen zijn gewoon niet aards.
Dat is fukking ideal!!k heb het thuis eigenlijk best wel goed voor elkaar, ik heb een lounge gedeelte in de achtertuin overdekt met een heater. Dat is echt top
Dat ga ik wel even doen. Zal even wat fotoβs posten. Het worden de MexicaanseIk ben benieuwd naar je paddo kweek, ga je die ook posten op het paddo growkit topic?
Welk soort ga je kweken?
Alleen ayahuasca en bufo. Nooit dmt puur gevaped. Dus ik ben heel erg benieuwd naar z'n gezichtsuitdrukking als hij hieruit komt πππAah niceHij heeft wel al ervaring neem ik aan(?)
Damn iedereen aan de 5-meo tegenwoordig? Alsof het niets is.Alleen ayahuasca en bufo. Nooit dmt puur gevaped. Dus ik ben heel erg benieuwd naar z'n gezichtsuitdrukking als hij hieruit komt πππ
Ik ben het al 3 jaar aan het uitstellenDamn iedereen aan de 5-meo tegenwoordig? Alsof het niets is.![]()
Zou ik misschien ook doen als ik het had liggen.Ik ben het al 3 jaar aan het uitstellen
In mijn ervaring, en mening is dat niet perse nodig. Twee klinkt een beetje overbodig. Ik heb het destijds zonder sitter gedaan en dat beviel mij op. Het is heftig maar wanneer je de dosis opwerkt van een enkele milligram heb je wel een idee wat je te wachten staat. Laat je vooral niet afschrikken door al die kotsende en rondrollende mensen filmpjes.Voor mij is het vooral dat ik twee ervaren tripsitters ter beschikking wil hebben Γ©n een locatie waar je dat kan doen en dat kost toch wel wat organisatorisch vermogen om dat geregeld te krijgen.
Dan heb je dus ook wel een echt goede weegschaal nodig(?)In mijn ervaring, en mening is dat niet perse nodig. Twee klinkt een beetje overbodig. Ik heb het destijds zonder sitter gedaan en dat beviel mij op. Het is heftig maar wanneer je de dosis opwerkt van een enkele milligram heb je wel een idee wat je te wachten staat. Laat je vooral niet afschrikken door al die kotsende en rondrollende mensen filmpjes.
Op een duur eyeballde ik omdat afwegen inderdaad niet echt veel veel nut heeft. Je kan een papiertje op je weegschaal leggen zodat hij bijvoorbeeld 0,350g aangeeft en vervolgens een een beetje er op strooien tot hij 0,36 aangeeft. Dat is een iets betrouwbaardere manier om potente middelen af te wegen. Vervolgens de 10mg kristal crushen en verdelen op het oog. Zonder labbalans ga je 5-MeO nooit accuraat kunnen afwegen.Dan heb je dus ook wel een echt goede weegschaal nodig(?)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."