Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd.

Verslaafd.

58 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat gaat niet op voor weekend gebruikers..
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weekendgebruik is ook een verslaving.

Ik rook elk weekend, en ik vind het erg moeilijk om dat niet te doen. Vooral als ik alcohol op heb is de drang heel erg sterk.

En Telefoon, als je echt verslaafd wil raken, ga lekker spuiten: speed, cocaïne, heroïne, speedballs... ga crack roken... Genoeg opties om jezelf de tering in te werken.

:wave:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Delirium zei:
Weekendgebruik is ook een verslaving.

Ik rook elk weekend, en ik vind het erg moeilijk om dat niet te doen. Vooral als ik alcohol op heb is de drang heel erg sterk.

En Telefoon, als je echt verslaafd wil raken, ga lekker spuiten: speed, cocaïne, heroïne, speedballs... ga crack roken... Genoeg opties om jezelf de tering in te werken.

:wave:
Klik om te vergroten...

vergeert de meth niet

(waarom zou je jezelf expres verslaafd willen maken ??? ik zie er het nut niet van in om als mens in de fleur van je leven ,je leven in de goot te gooien jaren lange studies weg gooien en waarom ??
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap dit idee zeer zeker en heb het zelf ook gedaan (al was het alleen met nicotine (omdat ik geen zin heb in teveel lichamelijke schade), maar toch na een half jaar roke :beer: zonder problemen in 1 keer gestopt). Ik begrijp wel waarom je dit wilt maarja om het echt te testen zal je toch aan de hardere shit moeten gaan zoals crack, hero of meth.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of je snel verslaafd raakt of niet, is gedeeltelijk afhankelijk van genetische factoren. Voor de duidelijkheid: genetisch hoeft niet per definitie te maken te hebben met erfelijkheid.

Als ik dit zo lees ben jij niet erg verslavingsgevoelig. Prijs je gelukkig! (Ik daarentegen raak juist aan alles gelijk verslaafd... als ik bv ga studeren doe ik dat gelijk over the top, net als sporten, en eten, drinken ennn... drrrrrugs :mrgreen: Betekent trouwens niet dat ik dat ook toelaat... gewoon ertegen vechten kan natuurlijk altijd. Hoe sterk je daarin bent heeft naar mijn weten te maken met hoe graag je wilt vechten, en dat heeft te maken met hoezeer je jezelf, en het leven waardeert... hoeveel reden je dus hebt om te vechten...)
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
damn 1600 euro aan coke in 3 weken :openmouth:

your best bet zou methamphetamine zijn, me dunkt :)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#7
jcutter123 zei:
Jij zoekt een manier om rust te creeéren in je chaotische koppie van je, want je bent niet gelukkig of zo...
Klik om te vergroten...

Look who's talking! :grin:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ +1

En ik verklaar je niet voor gek, ik kan het bijna begrijpen... Tis maar moeilijk uit te leggen denk ik... dunno. Ik begrijp het gewoon wel, heb dat gevoel ook ooit gehad, vervolgens ben ik ook verslaafd geworden, op het moment is dat gelukkig alleen nog maar nicotine (nouja... verslaving is for life denk ik).
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je wilt misschien weten hoe het is om verslaafd te zijn, hoe het is om in die wereld te leven.. Ik kan me ook niet voorstellen na 3 weken coke gebruiken dat je er geen enkele keer nog zin in had?! Zowiezo verslaafd zijn is geen pretje het is hartstikke kut!
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kreng word niet verslaafd, trouwens ja ik rook al 6 maanden zware shag en ik kan ook stoppen wanneer ik wil. deze week heb ik een rook vrije vakantie
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neem gewoon GHB 24 uur per dag en voor een week lang en stop dan maar eens cold turkey. :wink: Gerarandeerd success met verslaving.

Die afkicks van basecoke, nicotine en heroine zijn namelijk te negeren. Maar GHB withdrawals pikken het niet als je ze negeerd.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou maar 'ns goed naar m'n eigen motieven lopen te kijken, want proberen verslaafd te worden om te kijken of je sterker bent dan de verslaving... dan zit er ergens behoorlijke onvrede over iets of over jezelf in je, lijkt me.

Je mag blij zijn dat je schijnbaar niet verslavensgevoelig bent. Persoonlijk vind ik dit van die dingen die je niet zou moeten testen.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien maakt het je wel gelukkig dat je een gave hebt om niet (zo makkelijk) verslaafd te raken..

Vind het eigenlijk wel raar, proberen om verslaafd te raken maargoed ieder zn ding.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#14
Godverdomme Kris, hou gewoon eens op met die idioterie. In het verleden is het al eens immens mis gegaan en het wordt je einde nog een keer, echt.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha ik vind het anders wel een strakke actie!
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien wordt je alleen de verslaafd zonder de mentale instelling dat je het wilt worden? Lijkt mij wel logisch..
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#17
Atropa zei:
Die afkicks van basecoke, nicotine en heroine zijn namelijk te negeren.
Klik om te vergroten...

Ga een Christiane F. ofzo kijken... cold-turkeyen van heroïne is echt niet makkelijk ofzo hoor :confused: Koort, diarree, heftige krampen...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, maar cold turkey met een ghb verslaving kan je organen stoppen met hun werking. Dat is bij een afkick van heroine wel anders. Smack is geestelijk niet te negeren volgens mij. Smack lijkt mij zo enorm lekker als je er aan bent gewend...
Ze zegggen niet voor niks dat horse een ziekte is.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ten eerste denk ik (ook) dat als je probeert verslaafd te worden, het een stuk moeilijker word, omdat het vooral met coke en roken vooral tussen je oren zit ! Ik ben (niet expres) ook aan coke verslaafd geweest, en toen ik het eenmaal door had en wou stoppen ging het ook een stuk makklijker.

Als je het echt graag wil proberen, moet je deze dingen proberen !

1 Otrive neusspray ! Ik gebruik pas 6 jaar drugs met daarin een coke en een benzo verslaving, maar na 10 jaar ben ik nog steeds niet van die verdomde klote neusspray af !! Deze verslaving is vele malen hardnekkiger als coke of benzo's, gezien het feit dat er NIX van in je hoofd zit, ik zit namelijk echt niet wachten op mijn shotje ofzo, ik krijg gewoon geen lucht, krijg het benauwd, ben sneller moe, slaap met mijn mond open (heel vermoeiend, vies) en moet eten met mijn mond open om lucht te krijgen. Dit is een 100% lichamelijke verslaving. Stop dit iedere dag in je neus, 1, 1,5 potje per week, boeit niet of je neus al open is, en na 3 maanden zul jij een echte lichamelijke verslaving ervaren !

2 Benzo's ! Sla je een doos of 3 temazepam 20mg in, en slik ze iedere dag voordat je naar bed gaat. Je zal al die tijd heerlijk slapen, misschien na een maandje zelfs 2 per avond. Wederom na 3 maanden zal jij ervaren wat een echte lichamelijke (en ook geestelijke) verslaving is. De benzo's maken gewoon de slaap voor je aan, en als je er naar zo'n tijd mee wil stoppen zal je lichaam verslaafd zijn aan de slaap die normaal kunstmatig word toegedient. 99% slagingskans acht ik. Voor meer slagings kans voor overdag nog wat passieve benzo's nemen, alprazolam, clorazepaat, bromazepam, in lage dosissen.

3 GHB ! Beetje het zelfde verhaal als met benzo's. Alleen zou ik het dan meermaaldaags innemen. In het geval van GHB is het een lichaamseigen stof met een huishouding. Als dit stelselmatig verhoogd word word je lichaam eraan gewend en zal het niet meer zonder de extra dosis ghb per dag kunnen

let wel op ! GHB is geen speelgoed, zoals veel andere drugs ! Een cold turkey afkick kan om meerdere redenen dodelijk zijn !

Verder, zou ik net als iedereen je aanraden blij te zijn met de "gave" om niet verslaafd te raken.

Ten slotte kun je nog altijd aan de crack of meth, of andere opiaat als heroine gaan... Maar het punt over te ver gaan snap ik ook nog wel. Al zou ik zelf het ghb verhaal puur voor de risico's niet aangaan.

Ik zou als je het dan toch echt wil voor de neusspray gaan. Ga je niet dood aan, overdosis kan niet, kan er de rest van je leven verslaafd aan zijn, zonder er lichamelijke nadelen (op een verstopte neus na) aan over te houden. Dan snap je direct hoe het is om verslaafd te zijn zonder het "zelf te willen". Zoals ik al zei is het een puur lichamelijke verslaving, het gaat je dus echt niet op het spritsen in je neus, ik baal eigenlijk iedere keer ervan als ik het doe, maar dat nog altijd liever als totaal geen lucht door je neus. Bij coke of benzo's baalde ik niet echt, vond ik het ook geestelijk juist hoe dan ook fijn... Dat is bij neusspray niet

Maar hey, we zijn nou eenmaal mensen, willen we niet altijd wat we niet kunnen krijgen ? Ik in ieder geval (bijna altijd) wel !
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#20
Delirium zei:
Atropa zei:
Die afkicks van basecoke, nicotine en heroine zijn namelijk te negeren.
Klik om te vergroten...

Ga een Christiane F. ofzo kijken... cold-turkeyen van heroïne is echt niet makkelijk ofzo hoor :confused: Koort, diarree, heftige krampen...
Klik om te vergroten...
De dood ook! Bij verslaving aan heroïne wordt het functioneren van je lichaam afhankelijk van heroïne en stop je, dan stopt je lichaam. Daarom moeten alle heroïneverslaafden methadon gebruiken om de afkickperiode (die meerdere jaren kan duren) door te komen. NeedleFreak naamzoek, die kan je er heel veel meer over vertellen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."