Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd.

Verslaafd.

58 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
binnekort... :hearteyes:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat loopt iedereen nou te zeiken zeg, altijd hoor je iedereen zeggen dat je zelf mag weten wat je in je lichaam wilt stoppen! Als telefoon een compleet lijp experiment wilt uitvoeren moet hij daar zelf ook vrij in zijn, wie zijn jullie dan om te oordelen?

Ik vind het wel lachen dat hij dat wilt meemaken, ben zelf ook erg nieuwsgierig of ik een afkick zou trekken, zou best willen weten hoe het is om van de hero af te kicken alleen is er nu fuckin way dat ik dat uit ga checken! :P
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afkicken is cool, overvallen worden door een drang = zwaar kut.
T
TaKsiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Telefoon zei:
Rust ...

ik vind mijn leven prima zo

ik zoek spanning denk ik

ik wil kunnen bewijzen dat ik alles aan kan

de verslaving die de mensen verkracht

wil ik verslaan maa rik wil maar niet verslaafd worden
Klik om te vergroten...


als ik je zow hoor praten zou ik zegge dat je verslaafd aan pep was met je ambities man :grin:
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
verslaving is shit, je reinste fucking zelfmoord, mensen met een verslaving zijn niet meer wie ze waren scoren, want zonder hebben ze het gevoel dat ze dood gaan.
ik denk dat je in je onderbewuste best weet dat je neit verslaafd wil worden en dat het daarom niet lukt.

ik gun het in ieder geval niemand.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe infantiel is dit topic nou weer...Ik hoop voor je dat je gewoon een aandacht-sletje bent...



Wellicht kan je stage lopen hier op hoog catherijne?
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#7
^is ie ook...


Kijk mij niet verslaafd worden aan drugs!!!

Nu moeten alle forumgebruikers mij wel ubervet vinden...


Nou nee :wave:


Ga deaud ofzo
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laat die jongen toch...

Als ie mijn neusspray tip opvolgd heeft ie grote slagingskans. Begint ie drekt wss niet meer van deze topics
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Telefoon: Hou jij er ook zo van om mensen te shockeren? Mijn hele voorkomen op dit forum is er op gebaseerd.
M
MotorheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
wahwhaha doe niet zo zielig gewoon even 200 euro heroine kopen en non stop spuiten, je moet alles een keer doen toch. succes d'r mee

tjah slecht advies weet het maar als je perce verslaafd wil zijn?
b
basvelthuisLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja ik ben eigelijk ook een beetje verslaafd niet aan cocaine waarom niet aan cocaine omdat het kut spul is je voelt het een half uur en daarna ben je zo deprissief als de pest het is niet zo dat ik elke dag nodig heb maar wil wel graag keer stoppen en ik zoek een vervangings middel waar ik lekker vaag van kan worden terwel het geen drugs is misschien kan ik op deze site wat bereiken misschien weet een van jullie wel iets waar je je lekker en ontspannend op voelt alleen zodat je lichaam enzo niet naar de tering gaat zodat ik speed niet meer nodig heb. :wink:
b
basvelthuisLid
01-01-2024, 00:00
#12
kheb gwn iets nodig een vervangings middel waarop ik goed kan SPACEN! en zonder die rottige drugs misschien hebben jullie wel genoeg ervaring dat jullie wel iets weten
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mhmm, je zoekt een middel dat geen drugs is waarvan je gaat spacen. Ik heb wel iets voor je... Wat dacht je van een ruimteschip?
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Mhmm, je zoekt een middel dat geen drugs is waarvan je gaat spacen. Ik heb wel iets voor je... Wat dacht je van een ruimteschip?
Klik om te vergroten...
Commerciële vluchten in de ruimte bestaan al wel. Je moet wel een tijdje sparen, tenzij je een zakenmagnaat in de familie hebt. :grin:
p
pachaLid
01-01-2024, 00:00
#15
beetje crazy maargoed als jij het eens wil testen , why not?

ik word zelf ook niet verslaafd, roken doe ik af en toe eens bij het stappen, en xtc en coke dan alleen bij festivals, vakantie, of echt super feesten! dat zijn mijn grenzen die ik mij gezet heb! en het lukt prima, maar....... probeer dan eens te zeggen je doet het nooit meer!! :openmouth:
dat gaat je niet snel lukken ! ooit doe je het tog weer!
dit is tog een kleine soort van verslaving,
of....
een weekje feesten op vakantie tussen vrienden die het ook allemaal doen. Om dan nee te zeggen! denk je dat gaat je lukken, mischien de eerste daagjes :confused: maar erna krijg je tog het gevoel, Warom eigenlijk nee zeggen :confused: men leeft maar een keer tog :grin:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#16
pacha zei:
dat gaat je niet snel lukken ! ooit doe je het tog weer!
dit is tog een kleine soort van verslaving
Klik om te vergroten...
Probeer dat eens met een willekeurig anders iets. Gaat je ook niet zo makkelijk lukken.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Verslaafd worden is niet iets dat je uit vrije wil doet, het overkomt je gewoon zonder dat je het doorhebt jongeman :wave:
p
pachaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Probeer dat eens met een willekeurig anders iets. Gaat je ook niet zo makkelijk lukken.[/quote]

dat klopt!
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Achterlijk... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."