#1
Neee runescape is helemaal smerig
Maar tegenwoordig chill ik em alleen nog maar op pokerstars eigenlijk..
Maar tegenwoordig chill ik em alleen nog maar op pokerstars eigenlijk..
Immo zei:Dubz zei:kunlan zei:![]()
European Cyber Games 2004 London...
Nostalgie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Und warum haben Sie für Deutschland gespielt?
Dat is nou de vlag van België.
Deep Blue zei:Ik speel al 4 jaar age of empires, zo'n 3 a 4 uur per dag.
Dit lijkt veel maar ik kan moeilijk zeggen of dat verslaafd is.
- Ik game wanneer andere mensen tv kijken, en die noemen ze toch ook niet verslaafd.
- ik game enkel wanneer ik niets ander te doen heb, dwz niet als ik werk te doen heb en nooit in het weekend want uitgaan gaat voor.
Langs de andere kant droom ik er vaak over, het gebeurd meermaals dat ik wakker wordt met een nieuwe strategie in men hoofd. Dit is wel vergelijkbaar met een drugsverslaving denk ik.
Wrs is het eerder de adrenaline en het winnen dat verslavend is...
offtopic: goed idee dit subforum!
Fretzel zei:Game verslaving kan zich in ergere vormen voor doen...

kunlan zei:In een zomervakantie een sessie van meer dan 30 uur gehad om m'n Rank 12 te halen![]()
Immo zei:kunlan zei:In een zomervakantie een sessie van meer dan 30 uur gehad om m'n Rank 12 te halen![]()
Heb zelf rank 13 weten te halen in wow, heb er geen seconde spijt van gehad dat ik die tijd erin heb gestopt. Ben ongeveer een maand geleden met wow gestopt. Eve-online is nu mijn nieuwe verslavende game.
Games die ik op het moment ook speel zijn HoN en CoH. Zijn er toevallig andere die deze games ook spelen?
TeKNoZem zei:EVE!!! ;O
Speel ik nu nog zo nu en dan.. Wanneer ik geld heb iig.. Naam? ;>
Immo zei:TeKNoZem zei:EVE!!! ;O
Speel ik nu nog zo nu en dan.. Wanneer ik geld heb iig.. Naam? ;>
Immolarian, ben pas net begonnen met het spel dus ben nog niet zo goed. Net een uurtje terug een Harbinger gekocht.![]()
DrippTone zei:Ik heb een zwak voor de Comand & Conquer serie, Red alert en alles wat erbij hoort. Hier heb ik in mijn jonge jaren aardig wat verslavings verschijnselen bij getoond. :P
Wacky zei:Heb wel de indruk als ik naar C&C 3 kijk dat westwood zijn best doet om het succes van starcraft te kopieren. Het gaat belachelijk snel nu, elk unit heeft zijn eigen special ability en ze proberen voorzichtig iets meer onderscheid te maken tussen de rassen en de manier waarop ze bouwen enzo
TeKNoZem zei:DrippTone zei:Ik heb een zwak voor de Comand & Conquer serie, Red alert en alles wat erbij hoort. Hier heb ik in mijn jonge jaren aardig wat verslavings verschijnselen bij getoond. :P
C&C. altijd heerlijk. Onlangs Tiberian Dawn en Tiberian Sun weer geinstalleerd. =p
Helass hebben ze bij EA C&C4 nu al verneukt door het basebuilden weg te halen en het te vervangen met een casual gaming systeem gebaseerd op een Crawler unit. =/
DrippTone zei:TeKNoZem zei:DrippTone zei:Ik heb een zwak voor de Comand & Conquer serie, Red alert en alles wat erbij hoort. Hier heb ik in mijn jonge jaren aardig wat verslavings verschijnselen bij getoond. :P
C&C. altijd heerlijk. Onlangs Tiberian Dawn en Tiberian Sun weer geinstalleerd. =p
Helass hebben ze bij EA C&C4 nu al verneukt door het basebuilden weg te halen en het te vervangen met een casual gaming systeem gebaseerd op een Crawler unit. =/
Na Generals Zero Hour ben ik gestopt met spellen kopen, hou me niet meer bezig met de nieuwe. Maar zo nu en dan al die ouwe spellen van vroeger naar boven halen is erg leuk.![]()
kunlan zei:Valt wel op, diehard gamers zijn altijd tot de vroege voormiddag wakker![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."