Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrie maanden geen drugs gebruiken

Drie maanden geen drugs gebruiken

149 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Succes er mee! :wave:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben van zowel understatements als hyperbolen, wanneer het mij uitkomt (flauw).

Either way, het feit dat ik de verleiding niet kan weerstaan wanneer het voor het oprapen is zegt genoeg. De komende tijd even geen feestjes waar je struikelt over drugs (op de speedmeet na, maar daar zullen mijn schaamte en genoeg DF'ers zijn om mij in toom te houden.)

Pfft.

Wat ben ik stom.

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neen. :rock:

Ik ben nu een beetje aan het uitgaren van 'n dikke tekno met oud en nieuw. Verstandig was het misschien niet, maar wat leuk! :grin:

Olle
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wi je echt wel even stoppen? Als je echt een pauze wilt hebben vermijd je toch beter even al die feestjes.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat ga ik dus doen, zoals ik al zei. Maar de speedmeet wil ik niet missen, 'k ben ondertussen aardig nieuwschierig geworden naar mijn mede DF'ers. Heb er vannacht overigens weer twee ontmoet. Was erg gezellig.

Wel ga ik met nieuwjaar naar een feest in Amsterdam, maar dat is met een goede vriend van me die me, mocht dat nodig zijn in toom kan houden.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Ollemann zei:
't Was op een teknofeestje overigens, en ik had misschien toch wat realistischer moeten zijn over mijn impulsiviteit in overvloed.
Klik om te vergroten...
Dat wist je van tevoren niet?
Klik om te vergroten...

Ik heb 5 euro gewonnen. :sunglasses:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je 3 maanden geen drugs, gebruik dan alsjeblieft ook geen alcohol. Dit is 1 van mijn grootste irritaties , alcohol wordt enorm hard gediscrimineerd als men praat over drugs.

Trouwens nu ik eraan denk. Ik heb net ook een maand of 3 geen drugs gebruikt. Geen weed, alcohol, cafeine of whatever
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stem je PVDA?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Daar ben ik mij terdege van bewust. Bij Drientje zal ik de vijf euro aan je overhandigen.

Olle
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hou je het nu wel een beetje vol dan?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Dat is toch best wel netjes?
Klik om te vergroten...
Absoluut :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is toch best wel netjes?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben mij al gaan schamen in de daarvoor bestemde topic. Maar ik zal het hier nogmaals doen.

Olle
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
W.F.L. zei:
Dat is toch best wel netjes?
Klik om te vergroten...
Absoluut :)
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou eigenlijk een medaille moeten krijgen, zo goed ben ik.

Zullen we er nu over ophouden en pas weer gaan zeuren als ik ook ditmaal faal? Dank.

De koek zal zo veel zoeter zijn als die weer vers is. Toch hoop ik de komende tijd niks te bakken.

Olle
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik was even weg geweest en had wat in te halen =].
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
En? Lukt het je nog steeds om geen drugzz te gebruiken?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
En? Lukt het je nog steeds om geen drugzz te gebruiken?
Klik om te vergroten...

Nee, op I Love Tekno is 't hem niet gelukt om nuchter te blijven. Hij heeft ergens pep gebietst (niet van mij). Vanavond krijgt hij NIKS, nul de botten, die G hou ik mooi voor MEZELF :mrgreen:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Best wel triest eigenlijk.

Een man die zich niet aan zijn voornemen kan houden zouden ze moeten castreren, dan heeft hij echt geen ballen meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."