Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrie maanden geen drugs gebruiken

Drie maanden geen drugs gebruiken

149 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
En nu komt de ultieme proef, nuchter zitten op de pep-meeting van 2 jarnuari. :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Succes er mee! :wave:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was even weg geweest en had wat in te halen =].
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
En? Lukt het je nog steeds om geen drugzz te gebruiken?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
En? Lukt het je nog steeds om geen drugzz te gebruiken?
Klik om te vergroten...

Nee, op I Love Tekno is 't hem niet gelukt om nuchter te blijven. Hij heeft ergens pep gebietst (niet van mij). Vanavond krijgt hij NIKS, nul de botten, die G hou ik mooi voor MEZELF :mrgreen:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Best wel triest eigenlijk.

Een man die zich niet aan zijn voornemen kan houden zouden ze moeten castreren, dan heeft hij echt geen ballen meer.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
valt er iets weg te halen dan?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
valt er iets weg te halen dan?
Klik om te vergroten...
Sherlock has got a point here.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat ik een slap mannetje ben moge duidelijk wezen, maar laat m'n kloten er alsjeblieft buiten. :beer:

Olle
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
tsja ...

ik zeg niets meer : .. lijntje dan maar ?

:wave:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uiteraard niet. Ik heb het afgeleerd. Of althans, het is me een keer gelukt nuchter te blijven op een feest. En ik denk dat het zal blijven lukken ook.

Olle
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vermijd feestjes ...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Feestjes komen altijd naar mij toe :grin:


Maar Olle, ben je nou helemaal gestopt met dope of alleen voor een periode?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Eerst ging ie 3 maand stoppen, ging niet, deed ie door, dan stoppen tot aan z'n studies of tot hij iets omhanden heeft na een gefaalde acid trip (16 januari). Nu zijn het weer 3 maanden geworden, of daar hebben we in elk geval weer 30 euro op ingezet.

Ik heb er weinig vertrouwen in overigens. :confused: Het is niet omdat je een keer nuchter weet te blijven op een feestje dat het daarom lukt of dat je het daarom afgeleerd. Misschien ligt het eraan dat er zoveel security was en dat ik enkel GHB voor mezelf bijhad? :P De vorige keren dat het misging had je ook drugs gebietst van bekenden, deze keer was enkel ik er en je had gedronken, dus GHB telt zowiezo niet mee.

Maar goed, we zullen zien. Ik heb in elk geval wel weer voor 30 euro gewed dat hij niet van de drugs zou kunnen blijven. :mrgreen: Maar goed, ik hoop dat het je wel lukt natuurlijk, al loop ik dan wel 7 euro mis. :openmouth:

Dopezilla zei:
Gedaan: Wiet/Hasj, XTC/MDMA, Coke, Ketamine, Psilocybine, LSD, + Speed en GHB tijdens de laatste faal
Klik om te vergroten...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Likkebaardend speculeren over iemand zijn drugsprobleem.. is.. vies..

:P
Klik om te vergroten...
Zeker als je er geld op in legt.

Hey, een gok topic voor wanneer Olle weer gebruikt?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Likkebaardend speculeren over iemand zijn drugsprobleem.. is.. vies..

:P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
W.F.L. zei:
Likkebaardend speculeren over iemand zijn drugsprobleem.. is.. vies..

:P
Klik om te vergroten...
Zeker als je er geld op in legt.

Hey, een gok topic voor wanneer Olle weer gebruikt?
Klik om te vergroten...

Tja, hij heeft er wel mee ingestemd. Ik hoop deels dat het hem ontmoedigd van drugs te gebruiken en deels dat ik 30 euro win. :smilingimp:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarm maak je er dan geen 1000 van? Dat is pas motivatie. 30 euro is peanuts.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Net of we zijn allemaal al niet eens "gestopt" en natuurlijk enorm gefaald :tearsofjoy: ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."