Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrie maanden geen drugs gebruiken

Drie maanden geen drugs gebruiken

149 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zal ze morgen gelijk halen zodat ik iets voor noodgevallen heb liggen.
Nu maar hopen dat ik niet ga roken na de absurde hoeveelheden alcohol die ik nodig heb.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik blijf gewoon doorroken. :smoke:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Ik blijf gewoon doorroken. :smoke:
Klik om te vergroten...

Ik ook. Ben wel van plan een tabak-stop-poging te wagen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vigilante zei:
W.F.L. zei:
Ik blijf gewoon doorroken. :smoke:
Klik om te vergroten...

Ik ook. Ben wel van plan een tabak-stop-poging te wagen.
Klik om te vergroten...

Ik niet, vandaag wel niet gerookt.. Zo gaat dat. :P Ik wil ook niet stoppen met drugs.. :smoke:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
Vigilante zei:
W.F.L. zei:
Ik blijf gewoon doorroken. :smoke:
Klik om te vergroten...

Ik ook. Ben wel van plan een tabak-stop-poging te wagen.
Klik om te vergroten...

Ik niet, vandaag wel niet gerookt.. Zo gaat dat. :P Ik wil ook niet stoppen met drugs.. :smoke:
Klik om te vergroten...
Goede zin man! (Y)

Roken, zie ik mij nog zo snel mee stoppen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
pascal828 zei:
W.F.L. zei:
Ik niet, vandaag wel niet gerookt.. Zo gaat dat. :P Ik wil ook niet stoppen met drugs.. :smoke:
Klik om te vergroten...
Goede zin man! (Y)

Roken, zie ik mij nog zo snel mee stoppen.
Klik om te vergroten...

Vergeet je nou expres het woordje "niet"?
Anders zou het wel een heel mooi foutje zijn... :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
:grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, ik vergat et express. :flushed: Even kijken of jullie wel scherp waren, hé. :wink:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok, dat dacht ik al :P.



:rolleyes:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
Ik ben al dik 15 minuten gestopt, volgens mij gaat het me lukken dit keer!
Klik om te vergroten...

Ik zag de rookpluimen weer uit je schoorsteen stuiven net, heb je de handdoek alweer in de ring gegooid? Of in de open haard?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
misanthrophy zei:
Chris Pontius zei:
Ik ben al dik 15 minuten gestopt, volgens mij gaat het me lukken dit keer!
Klik om te vergroten...

Ik zag de rookpluimen weer uit je schoorsteen stuiven net, heb je de handdoek alweer in de ring gegooid? Of in de open haard?
Klik om te vergroten...

Dit keer de oven, de open haard lag nog vol met kinderlijkjes.
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Weet je, ik denk dat je best diep zit... Het is geen goed teken als je elke keer nadat je faalt aankomt met een verhaal dat het eigenlijk allemaal zo slecht nog niet is. Wat je hier opschrijft moet je allemaal lekker zelf weten, maar blijf wel eerlijk tegenover jezelf. Je kan gewoon niet zonder, en door telkens je gebruik goed te praten ontken je een probleem tegenover jezelf. Nogmaals: wat je hier opschrijft maakt me echt niet uit, maar wees een vent en ga niet telkens doen alsof er niks aan de hand is zodat je je maar niet schuldig hoeft te voelen.
Dat je een paar keer bent gefaald, sja, kan gebeuren. Het zorgwekkende zit hem meer in de manier waarop je hierna reageert.
Nouwja ik wil iedereen die momenteel aan het pauzeren is succes wensen. You can make it!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Winehouse zei:
Zet mij geen 3 maanden droog !! :openmouth:
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Gewoon niet proberen, kun je ook niet falen.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je echt wilt stoppen, dan lukt dat!
Mensen met een grote discipline en de echte wil om te stoppen kunnen dat ook.

Jammer dat ik zo slap ben. :openmouth:
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#15
nadat ik dit topic had uitgelezen toch wel een beetje medeleven met Olle xD.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik dacht;
faal .
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
edwin__ zei:
Ik dacht;
faal .
Klik om te vergroten...

een gabber is kaal, groeten louis van gaal
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Woop woop. :rock:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopezilla zei:
Woop woop. :rock:
Klik om te vergroten...

mop mop zul je bedoelen, verrekte kut
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopezilla zei:
Een vriend van mij had ook ontzettend veel moeite met stoppen met blowen. Hij wilde er al een hele tijd vanaf omdat hij er alleen nog maar slecht van werd, en ook in het dagelijks leven niet echt meer kon functioneren, maar toch bleef hij terugvallen. Maar nu die al een tijd gestopt is gaat het veel beter met hem.

Olle
Klik om te vergroten...

De beste manier om te stoppen met blowen (en misschien geld het ook wel voor andere drugs) is proberen er even tussenuit te gaan. Ik moet ieder jaar ivm met werk minstens 3 maanden naar Denemarken. Ik blow als ik in NL ben iedere avond na het werk/voor het slapen gaan. Maar zodra ik in Denemarken aankom ben ik 3 maanden met mijn projecten daar bezig zonder dat ik veel met wiet bezig ben. Ik krijg tussen de 7-10 dagen na mijn laatste joint wel last van cravings maar dit is niet meer dan een licht nerveus gevoel tegen het einde van de dag.

Als ik weer terugkom in Nederland dan heb ik absoluut geen drang meer om te blowen. Toch pik ik het na een paar weken meestal (bewust) weer op omdat ik helemaal niet wil stoppen :stoned:

Het aanpassen aan een andere situatie is zeker een goede strategie om gebruikspatronen te doorbreken. Als ik nu zomaar 3 maanden wil stoppen met blowen in mijn normale thuissituatie dan gaat ik me eigen iedere avond helemaal op lopen vreten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."