#1
Ben je nou werkelijk zo dom?Dopezilla zei:Deze vind ik lastig.W.F.L. zei:Zo veel drugs door elkaar gooien getuigt toch niet van zelfrespect jongen!![]()
![]()
Ik weet eerlijk en oprecht niet wat dit met zelfrespect te maken heeft.
Olle
Ben je nou werkelijk zo dom?Dopezilla zei:Deze vind ik lastig.W.F.L. zei:Zo veel drugs door elkaar gooien getuigt toch niet van zelfrespect jongen!![]()
![]()
Ik weet eerlijk en oprecht niet wat dit met zelfrespect te maken heeft.
Olle
Dopezilla zei:Iedereen heeft het hier zo over falen, maar ik zie het niet per sé als falen.
In het verleden heb ik inderdaad behoorlijk gefaald, en heb ik daarom ook redelijk in de knoop gelegen met mezelf. Ondertussen ben ik een paar stappen verder, en weet ik wat ik wil en wat ik moet doen. En dit zijn geen flauwe smoesjes.Vigilante zei:Je hebt keihard gefaalt, meerdere keren.
Ik kies er niet voor om langer met die topic door te gaan, maar als er zulke dingen gepost worden zie ik toch de noodzaak te reageren.Vigilante zei:Langer doorgaan met dit topic maakt er een EPIC FAIL van. Your choice..
Dit vind ik een beetje overbodig. Leg mij uit wat combi-gebruik met zelfrespect te maken heeft. Het is misschien niet de gezondste manier van gebruiken, maar dat zegt dan toch niks over zelfrespect? Na mijn drugsgebruik neem ik ook zorg om mijn vitamines weer op peil te krijgen en goed uit te rusten en goed te herstellen. Dit is overigens iets dat ik al heel lang doe, omdat ik na mijn tweede keer mdma zo ziek was geworden als ik in geen jaren meer was geweest. Ik wil niet dat mijn gezondheid eronder gaat lijden, en daar zal ik dan voor zorgen ook.Drientje zei:Ben je nou werkelijk zo dom?
iSmokex zei:Wat zijn jullie hard voor die jongen zeg!
Maar ik vraag me dan af of dat wel echt zo is. Als ik naar mezelf kijk, toen ik nog blowde bijvoorbeeld en het gebruik wilde beperken, lulde ik me er ook altijd met dat soort smoesjes uit.Dopezilla zei:Zolang men maar weet hoe ik erover denk is het goed.![]()

Je hebt enkel mijn woord, en dat kan je interpreteren zo je wilt.Exceptional Insight zei:Maar ik vraag me dan af of dat wel echt zo is. Als ik naar mezelf kijk, toen ik nog blowde bijvoorbeeld en het gebruik wilde beperken, lulde ik me er ook altijd met dat soort smoesjes uit.Dopezilla zei:Zolang men maar weet hoe ik erover denk is het goed.![]()

Ik denk dat het allebei even slecht is. Met de energy drink en de peuken elke dag pleeg je langzame roofbouw, met de drugs in het weekend doe je dat met grote stappen. Dan piekt de grafiek net iets harder maar uiteindelijk denk ik dat het hetzelfde resultaat is.Beanhead zei:W.F.L. zei:Trouwens, als je niet wil dat je gezondheid eronder gaat leiden moet je geen drugs nemen, mensen die denken dat ze er ongestraft vanaf zullen komen houden zichzelf echt voor de gek.![]()
Iedere dag (een) liter(s) koffie/energydrink en minimaal 20 sigaretten zijn trouwens niet echt dingen die ik met zelfrespect associeer, alsook het absurde combigebruik.
Haphap doen pls![]()
liters koffie en minimaal 20 sigaretten per dag lijkt me trouwens veel erger dan eens een keertje in het weekend jezelf helemaal begaaien met allerhande drugs.
Maar dat is denk ik weer eerder persoonlijk![]()
W.F.L. zei:Trouwens, als je niet wil dat je gezondheid eronder gaat leiden moet je geen drugs nemen, mensen die denken dat ze er ongestraft vanaf zullen komen houden zichzelf echt voor de gek.![]()
Iedere dag (een) liter(s) koffie/energydrink en minimaal 20 sigaretten zijn trouwens niet echt dingen die ik met zelfrespect associeer, alsook het absurde combigebruik.
Haphap doen pls![]()
Het zal mij benieuwen of ik mijn pensioen ga halen.Drientje zei:Ik denk dat het allebei even slecht is. Met de energy drink en de peuken elke dag pleeg je langzame roofbouw, met de drugs in het weekend doe je dat met grote stappen. Dan piekt de grafiek net iets harder maar uiteindelijk denk ik dat het hetzelfde resultaat is.
Aiaiai. Ga je het doorzetten, toch?Beanhead zei:Toch een peuk gerookt, achja je ziet maar weer wat is de mens toch zwak![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."