Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrie maanden geen drugs gebruiken

Drie maanden geen drugs gebruiken

149 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopezilla zei:
W.F.L. zei:
Zo veel drugs door elkaar gooien getuigt toch niet van zelfrespect jongen! :grin:
Klik om te vergroten...
Deze vind ik lastig. :confused:

Ik weet eerlijk en oprecht niet wat dit met zelfrespect te maken heeft.

Olle
Klik om te vergroten...
Ben je nou werkelijk zo dom?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopezilla zei:
Iedereen heeft het hier zo over falen, maar ik zie het niet per sé als falen.
Klik om te vergroten...

Je hebt keihard gefaalt, meerdere keren.
Het is je niet gelukt, ondanks enorme vastberadenheid en meerdere pogingen, te stoppen met drugs voor een periode van 3 maanden.
Dat jij nu zegt 'jaa ik heb in overleg met mezelf besloten dat het wel weer kon' veranderd NIKS aan de zaak. Gewoon een slap excuus zodat je je niet slecht hoeft te voelen omdat je weer gefaald hebt.
Je hebt hiermee ook nog eens keihard gefaalt in de vastberadendheid. De zin naar drugs neemt na een week of 2 weer de overhand en dit heb jij gewoon toegestaan, ondanks je goede voornemen. Je had het kunnen weten.
FAAL FAAL FAAL

Ik voorzie dat je weer in dezelfde neerwaartse spiraal terecht komt en dan over een tijdje dezelfde beslissing nog een keer maakt. Of je dan faalt of niet is nog maar de vraag.
En, mocht het zover komen, maak je dit soort 'beslissingen' (die allemaal falen) uiteindelijk een aantal keer voordat het werkelijk lukt. In een afkickkliniek ofzo :hearteyes:

Ik probeer je niet écht af te zeiken ofzo, maar je moet niet slap ouwehoeren. Falen is falen.
Langer doorgaan met dit topic maakt er een EPIC FAIL van. Your choice..
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vigilante zei:
Je hebt keihard gefaalt, meerdere keren.
Klik om te vergroten...
In het verleden heb ik inderdaad behoorlijk gefaald, en heb ik daarom ook redelijk in de knoop gelegen met mezelf. Ondertussen ben ik een paar stappen verder, en weet ik wat ik wil en wat ik moet doen. En dit zijn geen flauwe smoesjes.

Vigilante zei:
Langer doorgaan met dit topic maakt er een EPIC FAIL van. Your choice..
Klik om te vergroten...
Ik kies er niet voor om langer met die topic door te gaan, maar als er zulke dingen gepost worden zie ik toch de noodzaak te reageren.

Drientje zei:
Ben je nou werkelijk zo dom?
Klik om te vergroten...
Dit vind ik een beetje overbodig. Leg mij uit wat combi-gebruik met zelfrespect te maken heeft. Het is misschien niet de gezondste manier van gebruiken, maar dat zegt dan toch niks over zelfrespect? Na mijn drugsgebruik neem ik ook zorg om mijn vitamines weer op peil te krijgen en goed uit te rusten en goed te herstellen. Dit is overigens iets dat ik al heel lang doe, omdat ik na mijn tweede keer mdma zo ziek was geworden als ik in geen jaren meer was geweest. Ik wil niet dat mijn gezondheid eronder gaat lijden, en daar zal ik dan voor zorgen ook.

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ah, dankjewel! :grin:

Maar goed, als je de toon al zet door vanaf het begin al te falen, dan kun je zulke berichten verwachten. Op het moment ben ik echter tevreden met mezelf, en vind ik het inderdaad wel allemaal best.

Olle
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat zijn jullie hard voor die jongen zeg! Als hij zich er uiteindelijk goed bij voelt is dat toch het gene waar het om draait. Hij heeft er stil bij gestaan dat zijn gebruik niet echt verstandig is en heeft daar verandering in gebracht. Dat het niet precies zo is als het doel wat hij zich heeft gesteld, neemt niet weg dat hij wel degelijk iets heeft gepresteerd.
Dopezilla, ik vind het goed van je en wens je nog veel succes met dit doorzetten :grin:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
iSmokex zei:
Wat zijn jullie hard voor die jongen zeg!
Klik om te vergroten...

Ja klopt! Daar hou ik wel van en ik overdrijf ook wel een beetje, maar tmaakt mijn idee wel duidelijk :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopezilla zei:
Zolang men maar weet hoe ik erover denk is het goed. :grin:
Klik om te vergroten...
Maar ik vraag me dan af of dat wel echt zo is. Als ik naar mezelf kijk, toen ik nog blowde bijvoorbeeld en het gebruik wilde beperken, lulde ik me er ook altijd met dat soort smoesjes uit.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Falen is de weg naar succes behalen !!
Falen betekent dus simpelweg opnieuw succes behalen !!

Wie faalt heeft de meeste kans op verbetering.

:wave:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Dopezilla zei:
Zolang men maar weet hoe ik erover denk is het goed. :grin:
Klik om te vergroten...
Maar ik vraag me dan af of dat wel echt zo is. Als ik naar mezelf kijk, toen ik nog blowde bijvoorbeeld en het gebruik wilde beperken, lulde ik me er ook altijd met dat soort smoesjes uit.
Klik om te vergroten...
Je hebt enkel mijn woord, en dat kan je interpreteren zo je wilt.

Olle
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja...en?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Trouwens, als je niet wil dat je gezondheid eronder gaat leiden moet je geen drugs nemen, mensen die denken dat ze er ongestraft vanaf zullen komen houden zichzelf echt voor de gek. :)

Iedere dag (een) liter(s) koffie/energydrink en minimaal 20 sigaretten zijn trouwens niet echt dingen die ik met zelfrespect associeer, alsook het absurde combigebruik.

Haphap doen pls :mrgreen:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beanhead zei:
W.F.L. zei:
Trouwens, als je niet wil dat je gezondheid eronder gaat leiden moet je geen drugs nemen, mensen die denken dat ze er ongestraft vanaf zullen komen houden zichzelf echt voor de gek. :)

Iedere dag (een) liter(s) koffie/energydrink en minimaal 20 sigaretten zijn trouwens niet echt dingen die ik met zelfrespect associeer, alsook het absurde combigebruik.

Haphap doen pls :mrgreen:
Klik om te vergroten...

liters koffie en minimaal 20 sigaretten per dag lijkt me trouwens veel erger dan eens een keertje in het weekend jezelf helemaal begaaien met allerhande drugs.

Maar dat is denk ik weer eerder persoonlijk :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het allebei even slecht is. Met de energy drink en de peuken elke dag pleeg je langzame roofbouw, met de drugs in het weekend doe je dat met grote stappen. Dan piekt de grafiek net iets harder maar uiteindelijk denk ik dat het hetzelfde resultaat is.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Trouwens, als je niet wil dat je gezondheid eronder gaat leiden moet je geen drugs nemen, mensen die denken dat ze er ongestraft vanaf zullen komen houden zichzelf echt voor de gek. :)

Iedere dag (een) liter(s) koffie/energydrink en minimaal 20 sigaretten zijn trouwens niet echt dingen die ik met zelfrespect associeer, alsook het absurde combigebruik.

Haphap doen pls :mrgreen:
Klik om te vergroten...

liters koffie en minimaal 20 sigaretten per dag lijkt me trouwens veel erger dan eens een keertje in het weekend jezelf helemaal begaaien met allerhande drugs.

Maar dat is denk ik weer eerder persoonlijk :tearsofjoy:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
En uitkijken dat je niet agressief wordt natuurlijk, misschien gelijk de kauwgom er ook maar bij doen anders.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb trouwens ook gefaald, de drang naar blowen werd me weer enorm groot & ik voelde me zo ziekelijk vandaag.

Toch een peuk gerookt, achja je ziet maar weer wat is de mens toch zwak :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Ik denk dat het allebei even slecht is. Met de energy drink en de peuken elke dag pleeg je langzame roofbouw, met de drugs in het weekend doe je dat met grote stappen. Dan piekt de grafiek net iets harder maar uiteindelijk denk ik dat het hetzelfde resultaat is.
Klik om te vergroten...
Het zal mij benieuwen of ik mijn pensioen ga halen. :grin:

Beanhead zei:
Toch een peuk gerookt, achja je ziet maar weer wat is de mens toch zwak :grin:
Klik om te vergroten...
Aiaiai. Ga je het doorzetten, toch?

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik me niet snel beter ga voelen & niet snel minder last heb van woedeuitbarstingen dan wel ja. Maar ik voel me rotslecht, bar, barslecht gewoon (komt niet door het stoppen hoor)

Denk dat ik deze avond nog ga kettingroken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
3 maanden niets gebruiken, 3 keer die belofte gebroken?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Net of we zijn allemaal al niet eens "gestopt" en natuurlijk enorm gefaald :tearsofjoy: ...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Succes er mee! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."