Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrie maanden geen drugs gebruiken

Drie maanden geen drugs gebruiken

149 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je echt wilt stoppen, dan lukt dat!
Mensen met een grote discipline en de echte wil om te stoppen kunnen dat ook.

Jammer dat ik zo slap ben. :openmouth:
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#2
nadat ik dit topic had uitgelezen toch wel een beetje medeleven met Olle xD.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik dacht;
faal .
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
edwin__ zei:
Ik dacht;
faal .
Klik om te vergroten...

een gabber is kaal, groeten louis van gaal
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Woop woop. :rock:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopezilla zei:
Woop woop. :rock:
Klik om te vergroten...

mop mop zul je bedoelen, verrekte kut
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopezilla zei:
Een vriend van mij had ook ontzettend veel moeite met stoppen met blowen. Hij wilde er al een hele tijd vanaf omdat hij er alleen nog maar slecht van werd, en ook in het dagelijks leven niet echt meer kon functioneren, maar toch bleef hij terugvallen. Maar nu die al een tijd gestopt is gaat het veel beter met hem.

Olle
Klik om te vergroten...

De beste manier om te stoppen met blowen (en misschien geld het ook wel voor andere drugs) is proberen er even tussenuit te gaan. Ik moet ieder jaar ivm met werk minstens 3 maanden naar Denemarken. Ik blow als ik in NL ben iedere avond na het werk/voor het slapen gaan. Maar zodra ik in Denemarken aankom ben ik 3 maanden met mijn projecten daar bezig zonder dat ik veel met wiet bezig ben. Ik krijg tussen de 7-10 dagen na mijn laatste joint wel last van cravings maar dit is niet meer dan een licht nerveus gevoel tegen het einde van de dag.

Als ik weer terugkom in Nederland dan heb ik absoluut geen drang meer om te blowen. Toch pik ik het na een paar weken meestal (bewust) weer op omdat ik helemaal niet wil stoppen :stoned:

Het aanpassen aan een andere situatie is zeker een goede strategie om gebruikspatronen te doorbreken. Als ik nu zomaar 3 maanden wil stoppen met blowen in mijn normale thuissituatie dan gaat ik me eigen iedere avond helemaal op lopen vreten.
k
kimz19Lid
01-01-2024, 00:00
#8
herkenbaar! heeel veel succes allebei en hou ons opde hoogte natuurlijk!
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#9
Boah, wat een hoeveelheid zwakte bij elkaar in 1 topic.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor een periode. En na die periode ga ik mijzelf strenge regels opleggen. En mij daar aan houden, natuurlijk.

Wanneer ik weer begin weet ik niet. Er gaan in ieder geval nog enkele maanden zonder drugs volgen, denk ik. Ik ben stout geweest, dus stuur ik mijzelf even de klas uit, bij wijze van spreken.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."