Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsComputer verslaafd?

Computer verslaafd?

45 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik computer zo 5 a 10 uur per dag, en de eerste 30 minuten zijn zinnig, daarna wordt het zeg maar onzinnig.... :smoke:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cheaters/hackers pik je er bij CSS zo tussenuit.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is er iemand van jullie computer (internet, chat, games etc) verslaafd?
Hoe is dat zo tot stand gekomen? Hoeveel uur per dag zit je achter de pc? etc etc
Deel je verhaal met de rest van df :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Games niet.
Internet mwah, DF is wel gezellig en makkelijk etc.

Maar vooral gebruik ik het voor muziek. Daar doe ik het het grootste deel voor. :)

Ik zou kunnen kiezen om naar vrienden te gaan, maar als ik lui op de bank kan zitten blowen, en DF'en is de keuze snel gemaakt.

Puur uit laksigheid eigenlijk.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Verslaafd? Nee, ik blijf er niet voor thuis. Afhankelijk? Ja, een dag niet geinternet is een dag niet geleefd!

Als ik uit bed kom zet ik tijdens het ontbijt even computer aan (mail checken, facebook, hyves, twitter etc). Dan naar het werk, als ik thuis kom zet ik hm weer aan.. Dan blijft hij aan tot ik naar bed ga (tenzij ik nog andere verplichtingen heb zoals sport, of shoppen natuurlijk!). Als het reclame is bij GTST ga ik ook altijd nog weer even achter de pc...

Ik game trouwens niet.. en op vakantie heb ik ook nooit computer ofzo.. Dan vermaak ik me ook prima..
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#6
mwa ik denk dat ik vroeger verslaafd was, toen ik 14 a 15 was... Toen speelde ik vooral games.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het filmpje is nep. Die jongen speelt het allemaal
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een tijdje 60 uur per week WoW gespeeld toen ik in een serieuze raiding guild zat en geen baan had. Gelukkig ligt die tijd ver achter me. :sunglasses:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#9
om nog even terug te komen op dat filmpje, ik heb inderdaad ook gedacht aan een grap maar ik vrees toch echt dat die jongen gewoon zo is. zou er nu enkel dat ene filmpje zijn dan zou dat kunnen. maar wanneer je op youtube kijkt dan vind je een ander filmpje waarin hij thuis de tv sloopt omdat zijn moeder geen Halo game voor m wilde kopen. politie komt en spuit m pepperspray in t gezicht en schijnt m mee te nemen. ook dit zou een grap kunnen zijn, maar dan is er nog dat filmpje waarin de gehele familie gevolgt wordt op straat en waarbij hij de camera van een van de filmers sloopt. en weer, ook dat zou allemaal opgezet kunnen zijn. maar dat is vooral die gek een enorm goede acteur, want als je zijn ogen ziet dan zie ik enkel een gestoorde frusty. dus, t kan allemaal nep zijn, maar ik vrees dat dit toch gewoon echt is. er is een ander filmpje waarin het nagedaan wordt, als tribute, en die is nep.
nogmaals, t kan nep zijn, maar dan is het wel ontzettend goed opgezet, en zo goed geacteerd dat nep en echt door elkaar heen beginnen te lopen.
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb er spijt van dat ik jouw hele lap tekst gelezen heb.

Ut is gewoon een dikke viral. Doe iets nieuws iets anders en je kan dik cashen :wink:
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toen ik 15 was heb ik op niveau Americas Army gespeeld. Na een tijdje ging ik alleen nog naar de lessen waarvan de leraar opschreef als je niet kwam en deed ik doordeweeks niets anders meer.

Uiteindelijk werd ik zo goed in het spel dat ik mensen van computers(wallhax, aimbots jeweet) kon onderscheiden en ik door had dat ik nooit de top zou bereiken zonder te cheaten.

Toen ben ik maar wat anders gaan doen met mijn leven :grin:
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#12
HTID zei:
Toen ik 15 was heb ik op niveau Americas Army gespeeld. Na een tijdje ging ik alleen nog naar de lessen waarvan de leraar opschreef als je niet kwam en deed ik doordeweeks niets anders meer.

Uiteindelijk werd ik zo goed in het spel dat ik mensen van computers(wallhax, aimbots jeweet) kon onderscheiden en ik door had dat ik nooit de top zou bereiken zonder te cheaten.

Toen ben ik maar wat anders gaan doen met mijn leven :grin:
Klik om te vergroten...
De top bereik je bij gamen juist door niet te cheaten en geduldig deel te nemen aan clans en zo van betere naar nog betere clan over te stappen. Het is net als met voetbal spelers alleen gaat er niet zo veel geld in om. Soms wordt je uitgenodigd door een clan member soms moet je vragen of je deel mag nemen.

Als gamer in de top ben je niet een lone warrior maar je hebt een heel team, je clan en als je met een hoopje pro's bij elkaar naar lan's gaat dan kun je groot worden..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fuck dat, ik ace zonder probleem.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#14
counterstrikert zei:
HTID zei:
Toen ik 15 was heb ik op niveau Americas Army gespeeld. Na een tijdje ging ik alleen nog naar de lessen waarvan de leraar opschreef als je niet kwam en deed ik doordeweeks niets anders meer.

Uiteindelijk werd ik zo goed in het spel dat ik mensen van computers(wallhax, aimbots jeweet) kon onderscheiden en ik door had dat ik nooit de top zou bereiken zonder te cheaten.

Toen ben ik maar wat anders gaan doen met mijn leven :grin:
Klik om te vergroten...
De top bereik je bij gamen juist door niet te cheaten en geduldig deel te nemen aan clans en zo van betere naar nog betere clan over te stappen. Het is net als met voetbal spelers alleen gaat er niet zo veel geld in om. Soms wordt je uitgenodigd door een clan member soms moet je vragen of je deel mag nemen.

Als gamer in de top ben je niet een lone warrior maar je hebt een heel team, je clan en als je met een hoopje pro's bij elkaar naar lan's gaat dan kun je groot worden..
Klik om te vergroten...

Been there done that. Ik heb TWL, CAL en ESL gespeeld. Ik was geen invite maar ik heb met mijn team hoog gescoord op een aantal toernooien en leagues en wij behoorden tot een van de betere clans van het spel.

Jij als counterstriker moet toch weten hoeveel er gecheat wordt in FPS games. Bij americas army was het vreselijk. Naast de scripts en bots waar de anticheat niet tegenop kon had je spelers die dag en nacht bezig waren met het tweaken van hun .ini file. Het is echt ongelofelijk wat je daarmee voor elkaar kon krijgen. No recoil, no fog, enemies die geel oplichten noem maar op. Er was zelfs een pool die iets geprogrammeerd had waardoor je ging laggen als je op hem mikte. Anticheat kon dit gewoon niet ontdekken en dus wonnen dezelfde gasten bijna altijd. Daarnaast zijn heel veel clans gepakt voor cheaten na het winnen van een toernooi maar dan bleef het toernooi wel op hun naam staan.

Ik zeg niet dat dat geen skills zijn, maar het heeft niets met eerlijke competitie in een FPS te maken imo.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij AA was het ook veel te makkelijk om te cheaten (heb ik ook even gespeeld maar ik raakte er snel op uitgekeken). Speel liever een nieuwer spel, als je dan in de top zit zijn er wel systemen die het cheaten goed tegen gaan (bij clanwars heb je progjes waardoor er telkens screenshots moeten worden genomen enz.).

Zelf totaal niet hoog gespeeld trouwens, maar ik ken wel iemand die het aardig goed kan.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#16
lolnoob zei:
Bij AA was het ook veel te makkelijk om te cheaten (heb ik ook even gespeeld maar ik raakte er snel op uitgekeken). Speel liever een nieuwer spel, als je dan in de top zit zijn er wel systemen die het cheaten goed tegen gaan (bij clanwars heb je progjes waardoor er telkens screenshots moeten worden genomen enz.).

Zelf totaal niet hoog gespeeld trouwens, maar ik ken wel iemand die het aardig goed kan.
Klik om te vergroten...

Eckte bazen programmeren iets waardoor die screenshots gewoon clean zijn. Verschillende programmeurs zoals Helios verdienen daar zelfs hun brood mee. Voor een bedrag per maand kan elke noob( :wink: ) ownen.

Net bij het kraken van de beveiliging van films en games lopen hackers altijd 1 stap voor op de beveiliging.
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cheaters in counter strike source zijn er idd genoeg, ik maak vaak zat mee dan er 1 of 2 spelers

- uitblinken in score bijvoorbeeld 2 keer dood 100 kills (niet mogelijk)
- super snel kunnen lopen
- als een gek rond draaiende bewegingen maken (aimbot)
- sommige zijn half onzichtbaar
- ze aimen automatisch op je hoofd al staan ze aan de andere kant van de map schieten ze 4 headshots in 1 seconden.

Ik vind het echt lame, maar als ik zo'n cheater tref heb je altijd nog het commando voteban of votekick. Als een aantal spelers mee voten dan wordt de cheater gebanned op ip en/of steamid. Alleen al te denken hoe saai het voor de cheater moet zijn om bijna niets te hoeven doen. In feite lopen ze alleen rond en kunnen ze hun snelheid op super snel aan of uit zetten. Moeten ze eerst nog hun speed op low zetten om te kunnen aimen :grin: briljant meestal pwn ik die stakkers toch wel heel snel met een nice pure aimed headshot. Soms is het echt leuk de cheaters te ownen zonder cheats, en anders gewoon snel naar een andere server.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#18
al dat cheaten is voor mij 1 van de redenen waarom ik enkel sp mode speel, kan me herinneren van lang geleden toen ik eens (cod1 speelde geloof ik), dat ik geheel toevallig eens iemand zag scheaten. deze gast had een cheat die het mogelijk maakte om onder de grond te komen. hij kon dus onder de map doorlopen en alles precies zien. hij ging dan achter iemand staan, onder de grond en stak dan enkel zijn hoofd en wapen boven de vloer uit, en schoot de ander in de rug. waardeloze cheat want het was mij al een paar keer overkomen dat ik gedood werd zonder dat iemand in de buurt was, bleek dus dat hij t was, hij zat enkel onder de grond.

ik snap ook niet goed dat mensen dit leuk vinden, ok, misschien even lachen. maar daarna moet t toch alleen maar dom en saai zijn om enkel maar te winnen op een oneerlijke manier. denk dat de lol er voor hen inzit dat ze anderen zo gek en gefrustreerd weten te maken, want een uitdaging is het niet.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#19
jcutter zei:
Ik computer zo 5 a 10 uur per dag, en de eerste 30 minuten zijn zinnig, daarna wordt het zeg maar onzinnig.... :smoke:
Klik om te vergroten...

ah ha, in die 30 minuten van zinnigheid maak je altijd die lijpe topics aan in sex&drugs :tongueout:

Mystery solved.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#20
Tzelfde, maar dan tot 13-14 jaar. Op school toen niets anders kunnen denken dan games, thuiskomen en gamen. Zoveel jonge uren verprutst... :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."