Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kun je onzin praten door xtc? dingen zeggen waar je later spijt hebt? dingen zeggen die niet waar zijn maar die je verzint? dingen zeggen en niet weten waar je het over hebt?"
"niemand?"
"heej tufnut is het een bekende kenmerk van xtc? of ligt dat aan de persoon die het gebruikt. nee zo wil ik niet met iemand omgaan."
"giteren voelde ik er iets van! ik voelde het ineens, ik had een kwart pil op. ik begon ineens te trillen en me hart bonkte echt keihard. ik begon echt te spacen! het was in het begin een beetje een paniekaanval want ik dacht zometeen ga ik out en ik ben in m'n eentje. mar het kwam allemaal goed. ik begon muziek te luisteren en dat as echt supermooi! het klonk heel snel en heel mooi. het was echt geweldig."
"heej bedankt hier kan ik wat mee! ik heb de pil getest en het was xtc maar ik heb inderdaad weinig geslapen op de dag dat ik het nam en die dag ervoor ook. ik heb vandaag 13 uur geslapen en ik voel me nog steeds zo maar ja het zal wel overgaan. ook het niet kunnen concentreren op 1ding gaat moeilijk.. als ik naar 1 ding kijk dan dwalen me ogen alweer af. ik ga even tellen hoeveel uur nog te gaan.. en dan wat eten en slapen lekker rusten."
"ja een beetje een dronken gevoel en af en toe heb ik het gevoel alsof ik met een duw weggeduwd word. het is 32 uur geleden sinds dat pilletje uitgewerkt is."
"nee haha ik bedoel er zat mdma in.. nou ik was erbij toen ze werden getest."
"Daar ga ik niet op in, als ik het zeg, geloof je me toch niet. En als ik het niet zeg, geloof je me ook niet. Dusja... Maar goed het gaat erom dat ik nu iets heb en dat ik daar wat aan wil doen. Leven in realiteit daar is geen drug die tegenop kan. <- dit heb ik wel beseft. En natuurlijk er zijn mensen die het super vinden om drugs te gebruiken. Naar mijn ervaring vind ik de werkelijkheid veeeel mooier. Die dingen zijn echt."
"hahah :P"
"175 mg zijn ze per pil. dus 175 ; 4... is dus iets van 45 voor een kwart. kun je me verder helpen hiermee...?"