Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben bezig voor een opname in Schotland namelijk het wel bekende Castle Craig. Nu heb ik een paar vragen. Mijn Engels is maar matig, wordt dat een probleem? Stel dat je er een 3-4 maanden blijft, krijg je in Nederland in die tijd wel je uitkering doorbetaald voor de vaste lasten die daar zijn voor het huis? Heeft iemand ervaring met deze kliniek of het zinvol is of dat je je er gaat vervelen of zo."
"Oké, dank je Arizona, Ik hou jullie op de hoogte als het doorgaat."
"Hoi Svali, Je eerste vraag, is het onder de aandacht brengen, dat ik niet het gevoel van alles in me uppie te moeten doen, maar dat iemand me misschien kan steunen zeg maar. Maar er is dan ook een meer een verantwoordelijksheids gevoel bij me. Zo van nee ik kan het niet maken om te te gebruiken want dan stel ik misschien veel mensen teleur. Maar meedoen mag natuurlijk ook. Er komen regelmatig mensen bij me van het GGZ maar die laten me maar door "knoeien" vind ik, heb er totaal niks aan. Ik heb zogenaamd diagnose van asperger, ik geloof daar helemaal niks van. In het verleden ben ik al eens 4 maanden gestopt, dus het kan wel, alleen moet ik even door de eerste periode komen denk ik. Oké, pasje zal ik dan zelf nog wel houden. Bedankt voor je reactie Svali."
"Net getankt en boodschappen gedaan, heerlijk gevoel nu het geld goed besteed is. Moet er niet aan denken hoe ik me zou voelen als ik er weer crack voor gekocht had. Wat heb ik al een veel dingen verspeelt zeg door het gebruik de afgelopen 6 - 7 jaar. Het moet nu echt afgelopen zijn."
"sebatian zei: heb ook wel eens een psychologisch onderzoek gedaan was toch aardig goed ligt gewoon of je de vragen eerlijk hebt beantwoord, blijft een momentopname, maar ja zou nagaan waarom dat zo is of waarom je dat niet vind, de conclusie: heb ook een evaluatie gevraagd met supervisor waarom? en beetje onderzoek naar gedaan, en ze behoren dan een commentaar in rapport bij te sluiten, is gewoon de wet, en hebben toen wat dingen verandert, of als je er echt niet mee eens bent kan je dossier laten vernietigen Klik om te vergroten... Ik ga gewoon verder zonder hulpverlening, red me prima zonder hun. Ik begon me ook te irriteren aan die controle van hun steeds, tenminste zo voelde ik het. Ze kwamen namelijk bij me thuis eens in de maand of zo. Het gaat goed op het moment, geen trek."
"sebatian zei: @micky ken dat misschien zijn ze dan bezorgd en willen huisbezoek, 1 keer gehad, maar die wisten ook niet veel, ging meer om praktische zaken dacht wat ik heb daar nou aan, goed te horen dat het goed met je gaat, gewoon beetje bezig blijven en je omringen met wat positieve types Klik om te vergroten... Ja dat probeer ik ook. Ga ook vaak aan het werk als vrijwilliger. Erg leuk daar."
"Re: samen stoppen? Sinds donderdag 17 sept zit ik in een kliniek en in die tijd heb ik uiteraard niet gebruikt. Ik heb me wel verbaast dat er ontzettend veel mensen met alcohol problemen zijn ook jonge mensen. Zelf zit ik er voor een coke versl. (basen)."
"Re: samen stoppen? Hey Angelo, Alcohol is inderdaad een iets ander soort verslaving heb ik gemerkt maar het is ook een enorm gemeen iets. Ze komen altijd en overal in de verleiding, op feestjes, tv, op straat langs de cafés enz. Wel gezellige mensen vaak, en je kunt wel lachen hier. Iemand kent ook het basen goed en we hebben het er vaak over maar de eindconclusie is altijd dat het een nutteloze en vooral eindeloze bezigheid blijft, waarin alles wat je liefhebt op het spel gezet wordt. Maar....zo praten we....zullen we straks toch ff de stad in gaan?"
"http://www.youtube.com/watch?v=K8lHHSV6pDs"
"Net al mooi kunnen zien waar ik ongeveer terecht kom dankzij de documentaire van Youri van Gelder. Ziet er nog niet zo verkeerd uit dacht ik zo. Ik wil wel dat het ook nut heeft en nooit meer coke gebruiken, mijn verslaving is het basen van coke, wel zware vorm van gebruiken."