Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit was mijn eerste tripmiddel dat ik ooit heb gehad en had er 2 en half van geslikt, ik was compleet van de kaart en ben zelfs met mijn geest uit mijn lichaam getreden. ik had die dag erna opgezocht wat het was en het is een associatief tripmiddel dat het uit het lichaam treden verklaart, dit is in het kort wat ik ervaren heb en wil het nooit meer hebben ik krijg er al rillingen van als ik er aan denk en denk dat trippen zowieso niets voor mij is omdat ik een gedachtengangstoornis heb. dit was in het kort wat ik ervan vind. ik moet er wel bijzeggen dat ik me totaal niet had voorbereid op dit middel en ik totaal geen idee had wat het was. Pascal greets"
"ik weet dat het raar klinkt maar het was een overdosis en ik was maar 14 jaar. Ik wou dat ik het beter kon beschrijven maar het was echt raar, ik heb eerder een man van 40 gezien die ook 2 pilletjes had geslikt van 90 mg genaamd gele vlinders en die was er nog erger aan toe, geloof dit is geen onzin, ik had dus 225 mg gehad en met het idee dat het MDMA was en had totaal geen ervaring met trippende middelen en had dus een overdosis, ook al geloven jullie het niet, van mij hoeft het ook niet als je het zelf maar eens probeerd zoals ik het deed dan lach je wel anders :P ik heb het meegemaakt en hoef niet dezelfde ervaring weer te hebben, ooit zal ik nog wel eens een tripmiddel proberen maar dan zal ik me voorbereiden :P, maar het zou ook nog kunnen zijn dat er iets anders in zat ik weet het niet maar dit is in ieder geval wat ik heb meegemaakt."
"agja zowieso al 1 ding waar we het nu over eens zijn"
"helaas heb ik precies hetzelfde gevoel als mr whinehouse, ik hou het nog in de hand om niet te gaan werken alleen af en toe te beunen, zodat ik geen geld heb en dus 1x in de zoveel tijd maar de sjaak zweefkaak uit kan hangen.. Ik ben bang dat als ik wel zou werken het weleens goed mis kon gaan, aangezien ik ook niet in een lekkere situatie van mijn leven zit en nog jong ben."
"clockcable zei: (wel de cafeine eruit wassen met aceton)/ Na een halve gram sta ik zo rete-strak dat ik mezelf niet meer herken Klik om te vergroten... Kun je mij alsjeblieft zeggen hoe ik dan die cafeine eruit kan wassen, want ik vind dat maar niks. Ik weet nu al dat het met aceton moet maar een kleine handleiding of werkwijze zou wel zo fijn zijn alvast bedankt, pascal greets you"
"clockcable zei: Pure aceton kopen bij de etos/kruidvat. 1,80 voor 50ml waar je ongeveer 2.5 gram kan wassen (of 1.5 als het echt rete-slecht is) Je koopt meteen 10 gram, 4 flesjes aceton en dat gooi je allemaal in een glazen(echt glas, geen plastic) beker en dan even roeren. Daarna flikker je de boel in een andere beker door een koffiefilter. Je spreid de speed/aceton die is achtergebleven in de filter uit op een spiegel en dan laat je het 5 minuten drogen. Nu heb je mooie witte en puurder pep Klik om te vergroten... aah okee zo, bedankt man zal ik zeker gaaaaan doen want dat onrustige gedoe met die caffeine erdoor is indeed kut."
"Niet om af te kraken, maar die foto ziet er nogal nep of gephotoshopt uit"
"Re: Riek zei: nu drink ik niet meer en ik ben gewoon anti drugs geworden ja Klik om te vergroten... haha niet lullig bedoeld hoor maar, WTFACK DOE JE OP DIT FORUM? Oja trouwens, een van de vele redenen dat coke zo gewaardeerd word is omdat: Je het overal kan doen, omdat niemand het merkt (tenzij je teveel op hebt ) en het gewoon een lekker ontremmend middel is."
"Ik zat er ook als eens aan te denken om het te gaan snuiven, maar heb gehoord van vrienden dat ze mensen kenden die dat vaker deden en er ontiegelijk vaag van zijn geworden. Dit zal waarschijnlijk wel waar zijn omdat je het namelijk direct naar je hersen knalt met snuiven maar ik denk dat ik het toch maar eens voor 1x ga proberen lijkt me wel heftig. trouwens ik vind MDMA ook wel fijn met een borreltje van te voren dan zit ik er niet zo op te wachten en slaat ie veel harder in voor mijn gevoel, maar daarna wel direct een aantal slokken water nemen voor het geval ik zou uitdrogen. Heb het laatst een keer gedaan en beviel me goed, iniedergeval thanks voor je reportje en info"
"K-hole?"