Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik maak zelf geen bepaalde stoffen aan..om de 6 weken krijg ik vitamine b ingespotten. Door de huisarts... Lekker belangerijk"
"Toen ik nog een relatie had.. En hgebruikte hij wist dat nl...was er nix aan de hand. Tot dat ik zo ver heen was,dat ik naar een afkick kliniek ging(detox). Ik kwam thuis na al die weken (was een hel)..en ik keek heel anders tegen me vriend op als eerst. Me gevoelens waren weg voor hem. Zelf merkte hij ook dat ik anders was ..ja hehehehe..wat denk je wat er in me kop is gebeurd. Ik denk dat dat nu ongeveer..12 a 13 jaar terug is.. kan ook langer zijn ik weet het niet meer.. Doet er ook geen fuck toe.. Ik was een totaal ander mens..na dat ik clean was.. Was ook voor korte tijd.. Wand me snoepjes enzzz..zijn me heilig :P Grtz Botox Junkie.."
"Madcat zei: Soms is er een "drugs" relatie, als je beiden het zelfde gebruikt. maar als er dan 1 stopt, dan snapt de andere het niet. Die dan boos word dat je er mee stopt en haar in de steek laat... En dan zie je ineens waar al het geld heen gaat. Je werkt je kapot voor de verslaving van de andere, en als er dan ineens geen geld meer in het huishoudpotje zit, word je soms letterlijk doodgescholden voor zo'n beetje alles wat je nog over had door de kamer gesmeten als je niet zorgt voor dope of geld. En ook nog met een advokaat in de arm, als je het huis verlaat en alleen maar de huur betaald op afstand. Ze had een dak, een warm bed een bank een tv en af en toe liet ik haar nichtje(op mijn kosten) de koelkast vol zetten met eten( die was toen de enige die begreep waarom ik dat deed). nee ze was boos dat ik haar geen geld gaf. Het genezen duurde 5 maanden. Ze was er helemaal vanaf, zelfs haar moeder belde me op om me te bedanken. We hebben geen hekel aan elkaar nu. maar onze enige wat ons bij elkaar hield was de dope. Nu betaalt ze zelf de huur. En dan maar hopen dat ze er nu vanaf blijft. Ik had haar ook helemaal in de steek kunnen laten, maar dan was ze nu ergens in een steegje met vieze naalden en mss wel slechte bruin zich zelf aan het slopen. Klik om te vergroten... Beste MadCat. Triets om dat te horen... Bij was het ik die alleen gebruikte ...hij dronk niet en gebruikte niet. Ik was die %$@3*76% die alleen gebruikte..en zoop... En ik behandelde hem als een stuk stront. Als ik me klote voelde.. Hij had alles het beste met me voor.. Maar ik heb het verkloot. Maar wat ik uit jou verhaal lees..je ex schoon moeder,was en is je dankbaar. Je had haar (je ex) ook kunnen laten barsten..' gooie goozer ben je.. Ik begrijp je donders goed."
"Anonymus zei: A.s. maandag word ik opgenomen in een kliniek om af te kicken. Ben bang, maar wil het wel graag doen. Ben bang voor de periode na het afkicken. Klik om te vergroten... Hay Anonymus.. Ik wens je heel véééééél sterkte toe.. Je hebt geluisterd naar je lichaam ,dat is goed joh... Wat je zegt dat je bang bent voor de periode na het afkicken.. Dat is dood normaal... Dat heb iedereen.. En je krijgt vervolg hulp (als het goed is).. En als je weer trek heb, dan kan je je hulp verlener bellen of die komt bij jou thuis... Dan zoek je iets anders in de plaats..niet blijfen maalen in je kop van ohhhh ik heb zo'n trek.. Niet weer terug vallen.. Je moet trots op je zelf zijn!!. Ik ben trots op je..omdat je de stap genomen heb.. Je zal zien,als je eenmaal weer je zelf ben..Dat je meer geniet van de dingetjes om je heen. Er zal 10000 kilo van je afglijden..' Veel kracht en veel sterkte toegewenst...Suc6!!. Botox Junkie xxx P.S..denk a.u.b. niet van ja die heb makkelijk lullen ..nee dat heb ik niet.. Maar ik kan me goed in een ander verplaatsen.. En weet wat je door heb gemaakt."
"Jammer K-Hole.. Dat ik nog geen lid was,toen je dit bericht neer zette.. Dan was ik ff gezellie langs gekome.. Had ik uiteraard me me snoepjes enz mee genomen......ghe ghe Werd het pas echt een feesie.. PARTYYYYY...."
"speeseend zei: BotoxJunkie zei: Hay... Ik gebruik zelf 20mg..' Niet voor de pijn dat heb ik niet.. Maar puur voor als ik wil slapen...' Klik om te vergroten... Ja, dat is een goeie (-: Klik om te vergroten... Hay Speeseend. Wat is daar zo goed aan.. Hahahahahaa...dringt ff niet zo goed tot me door..(wat je bedoel)"
"Ik zei wel dat ik zelf 20 Mg gebruik..Soms 30 Mg.. Maar daar blijft het niet bij...' Ik heb geen rem..neem alytijd meerdere in ..verschilende bende door elkaar heen.."
"Geen dank ... Alle beetjes helpen je.. Ik hoop dat het goed met je gaat,en de goede kant op gaat. xxx Hou vol...."
"Ja ik ben zeer zeker verslaafd. Aan verschilende soorten drugs en vooral aan slaappillen..' Soms denk ik bij me zelf ben ik wel verslaafd? Of is die troep aan mij verslaafd.!! Kan nu wel op noemen waar ik niet meer buiten kan.. Maar daar schiet je geen donder mee op..ik tenminste niet. Ik heb het erkend en draai er niet meer om heen."
"Veel melk drinken... En veel verse uitgeperste sinas appels.. drinken."