Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsaan dood ontsnapt

aan dood ontsnapt

59 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#1
thanks :)
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb door coke en alcohol combi een black out gehad. Ben door een glazen voordeur gevallen.
Slagaders en zenuwen door, Geluk dat ik het kan navertellen. Dit heeft me in 1x met beide benen op de grond gezet. Ik gebruikte dagelijks. sneller afkick is niet mogelijk voor mij...
gia
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#3
cool story bro
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, sommige mensen hebben dat nodig, jah..



Sadpanda zei:
cool story bro
Klik om te vergroten...

Wat is er cool aan, gast? :kots:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tripper zei:
Wat is er cool aan, gast? :kots:
Klik om te vergroten...
Als sarcasme expert kan ik je vertellen dat dit hard piept als ik m'n detector er overheen haal.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het heeft je ogen geopend, your life is a mess ! Pak het weer op..
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Tripper zei:
Wat is er cool aan, gast? :kots:
Klik om te vergroten...
Als sarcasme expert kan ik je vertellen dat dit hard piept als ik m'n detector er overheen haal.
Klik om te vergroten...

Toch moet je uitkijken hoe de rest dit op pikt. Niet iedereen is zo opmerkelijk als jij. :flushed:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je hebt een flinke klapper gemaakt, gelukkig leef je nog en ik hoop dat dit je oogjes heeft geopend en verstandig aan te doen ipv dagelijks je gezicht te vernevelen met alcohol en drugs
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#9
tis een bizarre les inderdaad... was erg cynisch laatste tijd, vaste uitspraken waren... als mensen aan me vroegen wanneer ik zou stoppen. Ik ga niet stoppen, het stopt mij... of als ze vroegen, doe rustig aan... tussen 6 planken heb ik rust... Alle signalen voorbij... werd onverschillig van gebruiken.

tja....... Ik sta nu bewuster in t leven, nog maar 1,5 week geleden, na doodsangsten, eerste hulp wist niet of ik het zou redden, vervolgens of mijn arm het zou redden... waren ook niet aardig in t ziekenhuis. Diepe schaamte... een simpel ijsje dagen later was hemels lekker... :tearsofjoy: Voorlopig is mijn arm verlamd, heel intensief revalideren, te hopen dat functies terug komen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tripper zei:
Toch moet je uitkijken hoe de rest dit op pikt. Niet iedereen is zo opmerkelijk als jij. :flushed:
Klik om te vergroten...
Ik weet dat je opmerkzaam bedoelde, maar toch vind ik dit schattig.
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Je hebt een flinke klapper gemaakt, gelukkig leef je nog en ik hoop dat dit je oogjes heeft geopend en verstandig aan te doen ipv dagelijks je gezicht te vernevelen met alcohol en drugs
Klik om te vergroten...

Ik hoop het ook voor hem, maar ik weet bijna zeker dat ie smoesjes gaat verzinnen in zijn hoofd en vooral niet de alcohol + sos de schuld gaat geven. Wedje leggen?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee .... ik geef hem het voordeel van de twijfel :wink:
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Nee .... ik geef hem het voordeel van de twijfel :wink:
Klik om te vergroten...

Ik wil de weddenschap best aangaan. Zeg het maar.
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#14
btw ben een meisjwe.
ben eerder gestopt geweest, 4jaar, natuurlijk realiseer ik me het risico van een terugval.
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#15
aXXis zei:
Flameon zei:
Nee .... ik geef hem het voordeel van de twijfel :wink:
Klik om te vergroten...

Ik wil de weddenschap best aangaan. Zeg het maar.
Klik om te vergroten...

Als iemand beseft en beslist te stoppen met iets wat slecht voor hem/haar is dan dient dat gesteund te worden naar mijn mening.

onzin en niet motiverend om bij voorbaat iemand af te branden.
Voor jou en mij zal er niets veranderen of gia79 slaagt er mee te stoppen of niet.

gia, ik wens je veel sterkte bij je herstel en het stoppen.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk dat hij zich aan gaat sluiten bij een kerk.



Exceptional Insight zei:
Tripper zei:
Toch moet je uitkijken hoe de rest dit op pikt. Niet iedereen is zo opmerkelijk als jij. :flushed:
Klik om te vergroten...
Ik weet dat je opmerkzaam bedoelde, maar toch vind ik dit schattig.
Klik om te vergroten...

Ik hou ook van jou! :wink:
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#17
thanks megatrippie
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#18
En jij denkt dat je er nu van af bent? NOT. Ik gok dat je binnen 1 maand weer aan de sos zit. Je geeft de alcohol en drugs niet de schuld van je val, of iig beloof je jezelf iets minder te gaan gebruiken waardoor dit niet meer voorkomt. Ik kan het mis hebben, maar ik zet me geld op 3 weken zonder sos.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben door een glazen voordeur gevallen.
Klik om te vergroten...

Scherven brengen geluk! :grin:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gaat het nog steeds goed met het stoppen? En hoe is het met je vriend nu?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."