#1
Ben ik weer...
vanaf half mei ben ik helemaal clean, coke heb ik nooit meer aangeraakt. Helaas ben ik vanaf april wel weer overmatig gaan blowen tot half mei dus. Toen ben ik in een drugspsychose geraakt. Daaroverheen een psychose. Nu ben ik 6 weken weer thuis na een opname in de psychiatrie. Ben nu pas echt sterk, maar ben al mijn vrienden kwijt. Het waren achteraf geen echte vrienden. Nu super eenzaam, maar medicatie als seroquel en haldol houden me op t rechte pad. Het kan wel, zou ik zeggen, hoe gun ik niemand. Heb geen hyves meer en zelfs mn mobiel is al maanden niet meer aangeraakt. Nieuw nummer. Ook van mn sms verslaving af ondertussen... grtz Anne-Marie
vanaf half mei ben ik helemaal clean, coke heb ik nooit meer aangeraakt. Helaas ben ik vanaf april wel weer overmatig gaan blowen tot half mei dus. Toen ben ik in een drugspsychose geraakt. Daaroverheen een psychose. Nu ben ik 6 weken weer thuis na een opname in de psychiatrie. Ben nu pas echt sterk, maar ben al mijn vrienden kwijt. Het waren achteraf geen echte vrienden. Nu super eenzaam, maar medicatie als seroquel en haldol houden me op t rechte pad. Het kan wel, zou ik zeggen, hoe gun ik niemand. Heb geen hyves meer en zelfs mn mobiel is al maanden niet meer aangeraakt. Nieuw nummer. Ook van mn sms verslaving af ondertussen... grtz Anne-Marie
Ben weer eens op t forum... wil wat helpen met mijn ervaringen te delen.
