Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsaan dood ontsnapt

aan dood ontsnapt

59 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben ik weer...
vanaf half mei ben ik helemaal clean, coke heb ik nooit meer aangeraakt. Helaas ben ik vanaf april wel weer overmatig gaan blowen tot half mei dus. Toen ben ik in een drugspsychose geraakt. Daaroverheen een psychose. Nu ben ik 6 weken weer thuis na een opname in de psychiatrie. Ben nu pas echt sterk, maar ben al mijn vrienden kwijt. Het waren achteraf geen echte vrienden. Nu super eenzaam, maar medicatie als seroquel en haldol houden me op t rechte pad. Het kan wel, zou ik zeggen, hoe gun ik niemand. Heb geen hyves meer en zelfs mn mobiel is al maanden niet meer aangeraakt. Nieuw nummer. Ook van mn sms verslaving af ondertussen... grtz Anne-Marie
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een naar verhaal.

Sterkte komende tijd.
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#3
1 jaar clean :rockband: Ben weer eens op t forum... wil wat helpen met mijn ervaringen te delen.
Voor dit een succesverhaal lijkt... geloof me, het is nog steeds zo ontzettend moeilijk!!!!!!!!
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hartstikke goed meid, ga zo door!!
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lekker bezig :P :wave:
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#6
mensen die me steunden, ik ben nog steeds van de drugs af, yeah alweer dik twee jaar, met 13 begonnen dus is wel een verandering. Of t bevalt??? Ik leer kleine dingen meer en meer waarderen. Ik gebruikte niet met goede redenen en dan heb je echt een probleem. Ik denk erover alles eens op te schrijven. Maybe leren anderen daarvan, want hier op het forum zijn al genoeg positieve verhalen, die overigens wel leuk vind te lezen. Gia :wave:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#7
goed joh! sterk ben je!!
petje af!
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#8
thanks megatrippie
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben door een glazen voordeur gevallen.
Klik om te vergroten...

Scherven brengen geluk! :grin:
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#10
thanks :)
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb door coke en alcohol combi een black out gehad. Ben door een glazen voordeur gevallen.
Slagaders en zenuwen door, Geluk dat ik het kan navertellen. Dit heeft me in 1x met beide benen op de grond gezet. Ik gebruikte dagelijks. sneller afkick is niet mogelijk voor mij...
gia
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#12
cool story bro
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, sommige mensen hebben dat nodig, jah..



Sadpanda zei:
cool story bro
Klik om te vergroten...

Wat is er cool aan, gast? :kots:
S
SigmaLid
01-01-2024, 00:00
#14
gia79 zei:
... waren ook niet aardig in t ziekenhuis. Diepe schaamte...
Klik om te vergroten...

Als prehospitaal hulpverleners sparen wij onze empathie en sympathie ook op voor mensen die niet door hun eigen domme schuld in de vernieling hangen... hopelijk komt de boodschap dan ook wat beter en harder aan :wink:
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#15
@megatrippie, ik moet inderdaad een cokevrije omgeving hebben en geen risico nemen. 1 snuif en het is weer mis, want dan kan ik niet meer stoppen. Nog steeds clean yeah, ga derde week in. :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tripper zei:
Wat is er cool aan, gast? :kots:
Klik om te vergroten...
Als sarcasme expert kan ik je vertellen dat dit hard piept als ik m'n detector er overheen haal.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het heeft je ogen geopend, your life is a mess ! Pak het weer op..
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
Tripper zei:
Wat is er cool aan, gast? :kots:
Klik om te vergroten...
Als sarcasme expert kan ik je vertellen dat dit hard piept als ik m'n detector er overheen haal.
Klik om te vergroten...

Toch moet je uitkijken hoe de rest dit op pikt. Niet iedereen is zo opmerkelijk als jij. :flushed:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je hebt een flinke klapper gemaakt, gelukkig leef je nog en ik hoop dat dit je oogjes heeft geopend en verstandig aan te doen ipv dagelijks je gezicht te vernevelen met alcohol en drugs
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#20
tis een bizarre les inderdaad... was erg cynisch laatste tijd, vaste uitspraken waren... als mensen aan me vroegen wanneer ik zou stoppen. Ik ga niet stoppen, het stopt mij... of als ze vroegen, doe rustig aan... tussen 6 planken heb ik rust... Alle signalen voorbij... werd onverschillig van gebruiken.

tja....... Ik sta nu bewuster in t leven, nog maar 1,5 week geleden, na doodsangsten, eerste hulp wist niet of ik het zou redden, vervolgens of mijn arm het zou redden... waren ook niet aardig in t ziekenhuis. Diepe schaamte... een simpel ijsje dagen later was hemels lekker... :tearsofjoy: Voorlopig is mijn arm verlamd, heel intensief revalideren, te hopen dat functies terug komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."