#1
gia79 zei:Vanavond was ik met mn vriendje bij zijn maten. Allemaal aan de zuip/blow/snuif.
Ik zat op totaal ander level. Meest bizarre ervaring sinds tijden. Zo nuchter en iig sterk genoeg het te weerstaan...![]()
Knap van je! Mij lukt het meestal niet.
Succes en sterkte meis,ik hoop dat je het volhoudt!
Beeeb
Btw Je zegt dat je al eerder 4 jaar er van afgebleven bent. Waarom ben je weer begonnen? En denk je dat je het nu wel vol blijft houden? Ik wil je niet gelijk demotiveren hoor! Maar ik ben wel benieuwd naar waarom je eerder zolang gestopt bent en waarom dan je dan toch weer begonnen bent?
Nogmaal succes en sterkte!! Ik hoop echt dat je het voldhoudt!


