Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb door coke en alcohol combi een black out gehad. Ben door een glazen voordeur gevallen. Slagaders en zenuwen door, Geluk dat ik het kan navertellen. Dit heeft me in 1x met beide benen op de grond gezet. Ik gebruikte dagelijks. sneller afkick is niet mogelijk voor mij... gia"
"Ik heb t idee dat je jezelf erg serieus neemt en voldoende zelfkennis hebt. Je hebt de afgelopen periode wel veel gebruikt. Weet je daar je reden voor. Klinkt nl niet experimenteel meer... Ik hoop dat ze het overschatten. succes!!!"
"Langzaam zul je zelfrespect opbouwen als het je lukt te kappen met die troep. Gemakkelijk is dat niet. Ik heb zelf een zwaar ongeluk gehad onder invloed. Nu 1 arm die verlamt is. Was wel mijn eye-opener hoewel ik t liever niet had overleefd. Nuchter in de wereld staan is kut en weet ook niet wanneer dit gemakkelijker gaat worden. Herken mezelf wel in je!"
"ik zit ook in een vergelijkbare situatie. Als je wilt kunnen we mailen, dat we elkaar wat kunnen steunen, herkenning enz?"
"de dood in de ogen kijken. Heb op nippertje overleefd. Slagaders doorgesneden... door combi coke alcohol black out gekregen en door glazen deur gevallen... schaamte... verdriet dat ik mijn ouders hiermee heb gedaan.. gia"
"de angst dat ik door die shit opnieuw een psychose kan krijgen. Niet meer met mn gebruikers´vrienden´ omgaan. Die stoere verhalen niet meer aan horen... Het uitmaken met die sosliefde van mn leven letterlijk. Hij behandelde me slecht. Mn roze coke bril afzetten."
"vind het erg dit te horen, daarentegen je hebt voor jezelf en je kindje gekozen, respect!!!!"
"alle posts zijn herkenbaar... zo fout kun je dus gaan... laat het een les zijn. voor mij hoeft het niet, nooit meer. Wees blij als het overgaat. Ik heb nog 4a5 maanden een psychose gehad. Een trip van 4a5 maanden. Opgesloten op een psychiatrische afdeling. Niet voor herhaalbaar vatbaar...dussss"
"Thanks voor de tip. Ik heb 3x een psychose gehad. Twee korte en vorig jaar een lange. Het is echt een goede realistische film!!!"
"@megatrippie, ik moet inderdaad een cokevrije omgeving hebben en geen risico nemen. 1 snuif en het is weer mis, want dan kan ik niet meer stoppen. Nog steeds clean yeah, ga derde week in."