#1
Het is fout gegaan toen ik alleen ging blowen ipv met vrienden.
Ik rookte vaak zo met dit pijpje omdat je dan vrijwel geen geur achterliet, en snel en lang stoned werd. Maar wat dan altijd gebeurde was dat net als ik klaar was en bewijs had vernietigd zegmaar ik altijd naar beneden moest. Heb zovaak stoned als een garnaal een tosti gemaakt waar me moeder en veel bezoek bij was. Wat je dan meemaakt is echt zwaar heftig.
Je denkt dat mensen het zien. Maar ze zien het niet. Je voelt je toch echt anders, en denk 'Dat MOETEN ze toch wel kunnen zien?' Gevolg: Totale paniek, raar gedragen, raar praten. En ja, dan heb je jezelf verraden.
Ook altijd in de appie. Kom je binne, felle lichten, iedereen kijken, ik denke dat iedereen me aan staart :P
Ik rookte vaak zo met dit pijpje omdat je dan vrijwel geen geur achterliet, en snel en lang stoned werd. Maar wat dan altijd gebeurde was dat net als ik klaar was en bewijs had vernietigd zegmaar ik altijd naar beneden moest. Heb zovaak stoned als een garnaal een tosti gemaakt waar me moeder en veel bezoek bij was. Wat je dan meemaakt is echt zwaar heftig.
Je denkt dat mensen het zien. Maar ze zien het niet. Je voelt je toch echt anders, en denk 'Dat MOETEN ze toch wel kunnen zien?' Gevolg: Totale paniek, raar gedragen, raar praten. En ja, dan heb je jezelf verraden.
Ook altijd in de appie. Kom je binne, felle lichten, iedereen kijken, ik denke dat iedereen me aan staart :P
