Ik ga nog steeds prima, nog geen enkel moment gehad waarop ik wou gaan roken. Ik begrijp het zo goed nu, maar dat is dankzij allen carr. Hij heeft het mij uitgelegd. Natuurlijk zit in elke roker een stopper, maar nu 'm gevonden heb ben ik zo blij
Ik kan ook wel opmaken aan je manier van schrijven dat je niet een of andere debiel bent maar je toch wel weet waar je het over hebt. Dus excuses als ik overkom als iemand die het niet gelooft dat mensen stoppen zonder allen carr, maarja dat is mijn fout :P Ik kan ook niet voorstellen dat mensen recreatief wiet kunnen gebruiken. Maar het kan toch echt. Ik ben er alleen verslaafd aan (wel gestopt, maar nog steeds verslaafd) dus op een gegeven moment komt er een blinde doek voor je ogen en geloof je niet dat anderen wel controle kunnen hebben.
Alleen mijn moeder wil consequent het boek niet lezen. Ze gelooft er niet in. Hoe erg ik haar ook overtuig, hoe erg ik ook zeg: 'Mam, lees het nou, er kan niks fout gaan. Of je stopt, geweldig, of je rookt door, en nje bent niet slechter af als eerst'.
Enige tips van iemand die weet hoe ik dit kan overbrengen naar m'n moeder? Ze is een sterke vrouw die veel shit heeft meegemaakt. Ik kan het echt niet hebben als zij ten onder gaat aan de tabak. Dat zou me echt te veel zijn...