Update 8 Augustus.
Ben nu clean van cocaïne sinds eind December. Echt ik voel mezelf herboren. En weet nu wat een troep dat kan zijn. Wil dat afkicken hiervan nooit meer ervaren.
Clean van de alcohol. Heb buiten het drinken van wat biertjes op een party de alcohol doordeweeks kunnen laten staan. Dit is niet echt "clean". Want ik drink op feestjes. Maar het is voor mij een grote stap om niet meer doordeweeks te drinken. En ik feest Soms 2 keer per maand en Soms 2 maanden niet. Ook een over winning dus.
Xtc gebruik is nog af en toe op feestjes. Dit hoort er voor mij bij en ik vind het gewoon te lekker om te laten. Daarbij ben ik hier nooit verslaafd aan geweest.
Amfetamine was ik ook best hooked aan tot ongeveer 30 dagen geleden. Heb toen besloten om ook hier van af te kicken. Dit ging niet zonder slag of stoot. Maar is mij wel gelukt tot op heden.
Ben er dus 3 weken clean van geweest. Toen ben ik het weer in het weekend gaan gebruiken. Tot heden is dit zo gebleven. Alleen af en tie in het weekend.
De 1 heeft daar commentaar op. De ander niet. Maar ik wil gewoon in het weekend iets kunnen gebruiken. En zet mezelf 100% in om het Daarbij te laten.
Slaappillen ben ik ook van afgekickt. Man wat was dit heftig. Had ik niet verwacht. Maar ik ben een doorzetter en kan nu vrij slapen zonder medicatie te hoeven slikken. Dit was mijn doel. Het is gelukt al was mijn doctor sceptisch of het zou lukken.
Ik loop ook nog steeds bij de psychiater en psycholoog. Due houden ook een extra oogje in het zeil. Al zijn ze wel heveig tegen enkele vorm van middelengebruik. Jammer, zo kortzichtig.
Gebruik nu nog Dagelijks medicijnen tegen de gevolgen van mijn osychose. Het is een zoektocht naar de juiste.