#1
Die kliniek is hem toch niet geworden. Want in de weekenden dat ik "thuis" was ging meneer weer feesten met speed en xtc. Daar is mijn familie al vrij snel achter gekomen en toen hebben ze de kliniek geïnformeerd. Ik mocht meteen mijn spullen pakken en hoefde niet meer terug te komen. Uitgaan was niet verboden maar was me wel ten strengste ontraden. Ach een ezel stoot zich geen 100 keer aan dezelfde steen, toch?
Wat nu? Nu woon ik voor tijdelijk weer even bij mijn ouders. En ben ik in behandeling bij de ggz en de tactus. Toch maar weer ambulante zorg. Ik heb nu een dagbehandeling van maandag tot vrijdag en ben in het weekend thuis. Thuis mag ik de deur niet. We hebben allemaal nieuwe sloten op de deuren en ramen. Vindt ik wel een beetje ver gaan......maar goed ik kan dus nu echt niet weg.
Die behandeling is nogal gericht op mijn innerlijke. Op mijn persoonlijkheid en verleden. Op alle fronten wordt er aan mij gewerkt. En doe ik mee met therapie en therapie en therapie enz enz.
Soms wordt ik er een beetje moe van. Dan moet ik iets tekenen. Zo'n dokter psycho huppeldepup komt dan naar mijn tekening kijken. En vertelt mij dan veel over hoe ik in elkaar zit. Ehhhmmmm????? Whatever....ik volg en doe wat ik moet doen. En moet zeggen dat ik aardig ben opgeknapt.
Geen drugs meer gebruikt dan alleen sporadisch keertje xtc. Maar dat snuiven wil ik echt absoluut niet meer doen. Dat is echt de duivel. Verslavend en karakter veranderend. Kut spul dus. Ben nogal eigenwijs en blijf gewoon sporadisch eens xtc slikken wanneer ik uit ga. Maar blijf verder van de rest weg. Dat is mijn plan.
Ze hadden dus weer een psychose bij mij vastgesteld. Daar krijg ik nu medicatie voor. 20mg Abilify, 1mg Haldol, 15 mg Dormicum en 3mg Lorzepam.
Abilify tegen psychotische symptomen. Haldol tegen paranoïde gedachten. Dormicum om te slapen. En Lorazepam tegen angsten en para gedachten.
Maar nog slaap ik maar enkele uurtjes per nacht. En heb ik best last van para gedachten. Dit beperkt mij nog erg in mijn handelen en doen. Het beïnvloed ook mijn behandeling.
Heb ik nog trek? Jazeker die heb ik dagelijks meerdere keren. Daar leer ik nu mee omgaan door mijn geest te verzetten. Gewoon wat anders gaan doen. Zodat ik wordt afgeleid van de trek en de verleiding.
Genoeg voor nu. Groetjes
Wat nu? Nu woon ik voor tijdelijk weer even bij mijn ouders. En ben ik in behandeling bij de ggz en de tactus. Toch maar weer ambulante zorg. Ik heb nu een dagbehandeling van maandag tot vrijdag en ben in het weekend thuis. Thuis mag ik de deur niet. We hebben allemaal nieuwe sloten op de deuren en ramen. Vindt ik wel een beetje ver gaan......maar goed ik kan dus nu echt niet weg.
Die behandeling is nogal gericht op mijn innerlijke. Op mijn persoonlijkheid en verleden. Op alle fronten wordt er aan mij gewerkt. En doe ik mee met therapie en therapie en therapie enz enz.
Soms wordt ik er een beetje moe van. Dan moet ik iets tekenen. Zo'n dokter psycho huppeldepup komt dan naar mijn tekening kijken. En vertelt mij dan veel over hoe ik in elkaar zit. Ehhhmmmm????? Whatever....ik volg en doe wat ik moet doen. En moet zeggen dat ik aardig ben opgeknapt.
Geen drugs meer gebruikt dan alleen sporadisch keertje xtc. Maar dat snuiven wil ik echt absoluut niet meer doen. Dat is echt de duivel. Verslavend en karakter veranderend. Kut spul dus. Ben nogal eigenwijs en blijf gewoon sporadisch eens xtc slikken wanneer ik uit ga. Maar blijf verder van de rest weg. Dat is mijn plan.
Ze hadden dus weer een psychose bij mij vastgesteld. Daar krijg ik nu medicatie voor. 20mg Abilify, 1mg Haldol, 15 mg Dormicum en 3mg Lorzepam.
Abilify tegen psychotische symptomen. Haldol tegen paranoïde gedachten. Dormicum om te slapen. En Lorazepam tegen angsten en para gedachten.
Maar nog slaap ik maar enkele uurtjes per nacht. En heb ik best last van para gedachten. Dit beperkt mij nog erg in mijn handelen en doen. Het beïnvloed ook mijn behandeling.
Heb ik nog trek? Jazeker die heb ik dagelijks meerdere keren. Daar leer ik nu mee omgaan door mijn geest te verzetten. Gewoon wat anders gaan doen. Zodat ik wordt afgeleid van de trek en de verleiding.
Genoeg voor nu. Groetjes

Je wilt ook je familie niet afvallen. Heel lastig verhaal.