#1
Mm bovenstaand is niet helemaal zo als hoort te staan , maar wat ik wilde zeggen staat er wel onder.
Maar denk niet dat hij daarna nog lastig word. Was hij daarvoor ook niet.
Ik weet wat ik een vriendin zou aanraden. En dat is hem weg te sturen , niet perse de relatie verbreken maar dat hij op zich zelf zonder haar terug geworpen is. Dat ga ik ook doen als hij de afkickcentra niet doorzet. Dit wacht ik af, heb ik beloofd en doe ik ook mits hij normaal blijft doen natuurlijk. Zo niet is t klaar tot dat hij zelf stappen onderneemt . Dank je v je reactie . Snap alleen niet wat je bedoeld , met geen contact . Hij. Zegt dat wij dan gesprekken zullen krijgen. Systeem gesprekken .Ik denk dat het zelfs ook beter voor hem is en ook tijdens een opname dat je het contact even stop zet. Reden hiervoor is dat hij dit zelf een keer moet oplossen en confronteren met zijn eigen gedrag en wat hij heeft aangedaan. Anders kan hij elke keer weer op je leunen en terug vallen. Ook is het voor hem elke keer weer een afleiding om elke keer naar jou terug te vallen.
Ik snap best dat hij af en toe lief kan zijn. Maar zal je hem zo behandelen als hij jou behandeld? Geeft hij dezelfde liefde en positiviteit als jij hem geeft? Elke slecht moment wat jij meemaakt met hem wordt voor jou elke keer een stap moeilijker om aan je zelf te denken.
Een pauze inlassen met even helemaal geen contact lijkt me voor jullie beide een heel goed idee.
Soms is het heel moeilijk om te bekijken hoe de relatie nou in elkaar zit als je er zelf in zit. Stel je de vraag is af; stel je voor dat dit bij een vriendin van je gebeurd, wat zou je haar dan vertellen en wat voor raad zou je die persoon geven als je er buiten staat.
Heb vele jaren trauma therapie en alles eromheen geprobeerd
Ik krijg het niet wegtoen kwam er iemand en zei zolang jij wraak gevoelens houd en ze geen vergiffenis geeft
Oftewel ze allemaal opzoeken en zeggen ik vergeef het je/jullie
Alleen dan zal je rust krijgen
Alleen bij die gedachte ontplof ik al![]()
Huh, er staat bij tegen cocaïne verslaving . En hier op het forum staat dat in combi met het juist super gevaarlijk is.
Maar ga ze uiteraard eerst mailen hoe en wat.
Het is gevaarlijk om het in combinatie te doen, Je moet even vragen hoelang hij van te voren middelen vrij moet zijn.
@Liefhebbertje heb je misschien een verleden gehad met psychoses? Hartproblemen gehad? Het kan meerdere redenen hebben waarom ze je kunnen afkeuren.
Ik weet dat meerdere plekken het aanbieden misschien moet je ze even allemaal dezelfde vraag stellen en kijken hoe die informatie jullie overkomt en wat het beste bevalt.
Als je het wat vind kan ik je wat documentaires geven wat het een beetje inhoud.
Heb vele jaren trauma therapie en alles eromheen geprobeerd
Ik krijg het niet wegtoen kwam er iemand en zei zolang jij wraak gevoelens houd en ze geen vergiffenis geeft
Oftewel ze allemaal opzoeken en zeggen ik vergeef het je/jullie
Alleen dan zal je rust krijgen
Alleen bij die gedachte ontplof ik al![]()
Oke dan vreemd misschien had je ze wat duidelijkheid moeten vragen.Dat was nog niet tersprake gekomen
Ik heb me aangemeld omdat ik te zwaar leed onder me cocaine verslaving
Maar dat was geen echte verslaving...
Ken get erdemme die mail niet vinden
Lieve forumers,
Wilde vandaag een berichtje plaatsen dat ik voorzichtig optimistisch was .
Vanaf zaterdag liep alles een stuk beter. Meneer was vrolijk , vroeg niet om drugs en gebruikte alleen de baclofen.
Gisteren vroeg hij of tie wat mocht halen omdat tie t toch nog aardig moeilijk had omdat hij nog niet op de juiste dosis baclofen zat.
Voelde me klem gezet en het kostte me aardig wat moeite om nee te zeggen omdat wat hij zei waar was .
Maar heb toch nee gezegd.
Vroeg het meerdere keren maar ik was stellig en het bleef nee.
Verwachtte weer boze reacties maar nee hij accepteerde het en bleef gewoon rustig en vrolijk.
Dus ik was toch licht optimistisch en wilde jullie dit vandaag vertellen.
We moesten vanmorgen naar de huisarts om de vertellen hoe het ging en om de dosis te verhogen.
M'n vriend wilde oxa en temazepam mee voor het rustig worden en slapen.
Mij leek het geen goed idee omdat ik weet hoe hij daar eerst mee omging , en dat was niet best.
At rustig een strip v 50 Mg a 10 st in een keer op en wist dan totaal niet meer wat tie deed en of spoot het ook nog eens d'r bij.
Dit weet de huisarts ook.
Maar beiden vonden omdat hij er nu zo bij was dat dit moest kunnen.
Helaas dus niet.
Waren nog niet thuis en meneer ging gelijk naar de wc.
Kwam eruit en ik zag t al...
Daarna begon het gesodemieter over wit weer.
Heb meerdere keren duidelijk gezegd dat t gewoon niet meer ging gebeuren.
Hem ook gezegd dat hij weg moest gaan . Dit zou hij doen en pakte zijn tas. Het uiteindelijke liedje was dat hij steeds zei dat hij zou gaan maar bleef zitten en bleef vragen , smeken , huilen om wit. Eerst nog redelijk rustig maar hoe vaker ik nee zei des te kwader hij werd.
Op een gegeven moment werd ik zodra ik nee zei de kamer door geduwd op de grond geduwd enz.dit is voor het eerst dat hij zo lichamelijk wordt.
Uiteindelijk pakte hij zijn medicatie van mij af en zei dat hij wegging .
Dus ik zeg prima , ga aub.
Wat doet tie, bovenop wat hij al genomen had neemt tie nog een hand vol vd troep.
Zeg tegen hem dat hij nu toch echt moet gaan. Waarop hij helemaal begint te flippen wn m'n halve huis verbouwt . Slaat met zijn vuist door het raam en daarna liag natuurlijk heel z'n hand open. Bloedden als een rund, overal glas en bloed. Heb hem verbonden en daarna is hij in slaap gevallen hier op de bank .
Ik begrijp d'r helemaal niets van hoe dat zo ineens om kan slaan.
Herkent 1 van jullie dit?
Ik hoop dat als hij wakker wordt dat tie dan nuchter genoeg is om gewoon weg te gaan.
Al weet ik niet waarheen...
Heb ook t gevoel dat die handvol extra pillen en door m'n raam slaan ook een soort manipulatie is zodat hij niet weg kan/hoeft .
Want uiteindelijk kon tie niet eens meer lopen . Wat denken jullie?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."