#1
jimclean zei:WAT ZIJN JULLIE EEN FUCKING DOEBERS!![]()
Ik ben een jongen van begin 20 en heb ook op de Emiliehoeve gezeten, ben nu ruim 2 jaar clean en ik zie mensen de naam van de Emiliehoeve verdoezelen: ik vind jullie allemaal fucking stakkers. Overdreven verhalen, triest kattengejank en bullshit. Ik ben n broekie en zeg: word eerst maar es n beetje clean en al ben je dat al: voor wat langere tijd. Die plek is een magische, stimulerende plek en heeft voor veel mensen veel betekend en levens gered.(en dan overdrijf ik niet, want als er íemand kritisch is ben ik t wel) Kunnen jullie dat ook van jezelf zeggen? Stakkers. Als ik jullie zou kennen hadden jullie de wind van voren gekregen en zou ik netjes over jullie heen stappen als jullie met n naald in je arm op de stoep zouden liggen. Get off your asses and make a fucking change! MAMMOET!!! (ouwe heks) Ik heb met je op de EH gezeten, jij weet wat een stelletje mongolen dit zijn. Tot sprekens. En nogmaals voor jullie haters: ga lekker
![]()
![]()
![]()
totdat je
; je zal dr ver mee komen. Trouwens, jopy: dat ziekelijk overdreven gescheld wat jij hebt verzonnen: ze hadden t tegen jou en over jouw moeder, ouwe jankerd. En R@R@: leer ff spellen: dysipline.... Schaam je! Voor alle mensen die wél hun best doen (en deden op school) : je komt er wel, als je echt wilt. t Is n moeilijke wereld, maar dat is geen excuus. Denk aan t verdriet en geld dat je bespaart. Dit is trouwens de eerste en laatste keer dat ik op dit forum kom, dus kom maar op met je kinderachtige terugpakcommentaar, want ik ben nog volwassener dan jullie stinkerds.
LATEEEEEEEER![]()
De naam van de Emilie Hoeve bezoedelen zul je bedoelen. Ben je toch niet zo snugger als je je voordoet. Leer ff juist woordgebruik wil je!
Aan je taalgebruik en je agressieve reactie maak ik op dat jij waarschijnlijk nog in een soort van cocaine psychose verkeert of ben ik je reputatie nu aan het bedoezelen....
totdat je
ha D. heb je binnen zien komen en gedeeltelijk samen ge-therapiet