Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"laat ik nou nog een magnum 44 desert eagle ergens hebben rondslingeren ... voor 500 euries istie van jou snickelrs voor die prijs istie niet helemaal nieuw, majah maakt weinig uit als je er goed mee omgaat natuurlijk goed mee omgaan als in laten verdwijnen nadat je hem gebruikt heb ( evt doorverkopen aan een andere onwetende ziel, die vooral onwetend is over wie jij bent ) naar mijn weten is er niets wat je niet via internet (il)legaal kunt kopen maar het meeste kan ik er niet van vinden of wil ik niet vinden"
"volgens mij zit er te veel verschil in de verschillende subsoorten van benzodiazepines, dus alhoewel er zeker wel crosstolerance kan zijn, geldt dat zeker niet voor alle dingen."
"hardstikke achterlijk .... en dan echt enorm achterlijk als in corky beat me in a iqtest ... 1 van de eerste dingen die je de laatste jaren leert tijdens je opleiding in psychozooi is dat het geven van medicatie, zonder daarbij enige vorm van (gesproken) therapie te geven, bij minder dan 5 % van de mensen daadwerkelijk een verlichting of verdwijning van emotionele en mentale klachten geeft ... en van die 5% blijkt achter meer dan de helft eigenlijk geen ad nodig had, maar meer gebaat had geweest met middelen als serotonine e.d. .... rekken dus maar uit hoeveel mensen onnodig medicatie gebruiken die ze in feite alleen maar afhankelijk maakt, zonder dat het daadwerkelijk iets positiefs doet ... en dan heb ik het alleen over het ad spectrum, niet eens over antipsychotica of benzoos, ook al van die fijne misbruikmiddelen van huisartsen ... Veel huisartsen hebben geen zin om mensen voor lichte mentale klachten door te sturen, omdat mensen daar ten eerste erg huiverig voor zijn en ten tweede krijgen ze gewoon een vergoeding van de farmabedrijven voor het voorschrijven van hun middelen ... daarom zullen veel huisartsen ( die dan dus overduidelijk dus gemakzuchtig de simpele weg kiezen) eerst op zichzelf AD voorschrijven .... met alle ellende van dien ... en dan wil jij dus, blijkbaar omdat je je al tijden niet happy voelt, hetzelfde gaan doen als wat heel veel (onkundige) huisartsen doen... en dan zelfs zonder het toezicht van die huisarts das nogal erg niet slim zeg maar je hebt niets geschreven over de reden van het willen gaan nemen van AD... op zich hoeft dat ook niet, maar denk je niet dat het veel handiger, gezonder en zinvoller zou zijn als je van die klachten afkomt zonder dat je troep moet gaan slikken? ga naar je huisarts en laat je doorverwijzen naar iemand die met de menselijke geest kan werken, dat is iets wat een huisarts kan, maar in feite kan een huisarts dat in verhouding met een psycholoog net zo goed als dat een kind uit groep 8 kan lezen in verhouding met iemand uit 6 gym ... you do the math sterkte ps. jaja er zijn zat huisartsen die wel goed zijn, er zijn dr nog meer die goed waren, maar gewoon niet bijleren en er zijn dr nog veel meer ( vooral buiten de randstad) die het predikaat huisarts niet eens zouden mogen dragen .... pps .. 3 a 4 maanden aan de ad werkt soms prima voor hoge bloeddruk, maar voor mentale klachten beginnen ze dan net pas hun werk te doen ..."
"mijn ex heeft het op die manier gedaan ... laten we het er maar op houden dat die er niet beter van is geworden"
"zolang je niet intramusculair of subcutaan shot, gaat het meestal wel goed hoor"
"whaaaaaaa eendje ... brrrrrrrrrrrrrrrrrr haal die gek uit mn zicht maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook aan drollekoppie d8 bij het lezen van ts ... het probleem is gewoon .. tot nu toe had ik het eigenlijk elke keer wel goed dat het junkieschnitzel was, ook al bleek dat achteraf. ik heb dan alleen zoiets van : ga ik er vol in met afkeer of kijk ik het aan en post ik dan gewoon even niet ( of post ik kortaf als tussenweg) ... ik koos voor het laatste lekker de schnitzel uit de boom kijken zeg maar want eerlijk is eerlijk, er zijn zat mensen die dope gebruiken die net zo vaag zijn als die malloot .. en als wij dan met zn allen erbovenop duiken van heeeee jij bent timo tappenade .. en het blijkt niet zo te zijn, wat zou dat doen met de goede sfeer, die wij hiero zo koesteren en misschien erger nog ... wat zou dat doen met de gemoedsrust van een nieuw onschuldig lid dat wanhopig op zoek is naar wat ervaringen en meningen ( meer verkondigen we hier tenslotte niet! ) ... mijn oplossing is dit : verdenk ik iemand van onoirbare dingen, bv narren, dan post ik niet of sarcastisch( sommigen vragen er gewoon om tenslotte, ben ook weer geen heilige) ... blijkt diegene dan wel 'echt' te zijn .. dan kan ik nog prima overschakelen op 'mooi weer' ... blijkt diegene dat narretje te zijn( eigenlijk alleen te herkennen met een mod die ips kan vergelijken) dan had ik toch al niet (serieus) gereageerd en blijf ik dat dus niet doen. of ze moeten gaan klieren en zielig lopen jankmuilen zoals sambalbij junkieschnitzel laatst, dan laat ik me van wat mindere kanten zien ( kanten van mezelf waar ik overigens zeer blij mee ben ) wat ik wil zeggen is dat het heel makkelijk is om anderen voor een drol aan te zien, omdat het voor jouzelf erop lijkt dat ze hetzelfde tiepen .. maar mensen tiepen nu eenmaal vaak dingen die ze eerder lazen, dus daar kun je niet van uit gaan wees voorzichtig met iemand bestempelen als in dit geval de forum debielo zijnde ... soms zijn het gewoon mensen die niet beter weten maar toch een ander zijn ... zo lang is het niet geleden dat er mensen hier dachten dat ik die drol was alleen maar door het gebruiken van een andere naam .. voorzichtigheid is broodnodig, bekrompenheid heeft niemand nodig gewoon niet doorschieten"
"hear hear ik geloof ook in god ( gaan geloven) alleen ben ik verder absoluut tegen het instituut kerk. maar verder zie ik toch wel heel veel overeenkomstigheden majah wat werkt dat werkt, boeien op de manier waarop goed om te lezen DaB"
"tsjah ik begin er niet eens aan om jullie mijn god te laten kennen ... zou het niet eens uit kunnen leggen ... er is niets anders dan god, dus hoe zou je kunnen zondigen tegen iets dat alles al is en dus alles al heeft en kan .... niets menselijks is haar vreemd of hem ... lekker boeien ;p de god van al die kerken op aard, is geen god maar een verzinsel van wat mannen die macht over mensen willen hebben .. alsof iets dat echte macht heeft aanbeden wil worden of in naam gebruikt wil worden voor allerlei dingen die slecht zijn voor jezelf en andere mensen ... dat kan in mijn ogen geen god zijn ... keer naar binnen en je vind god .. wie of wat je ook bent in zijn evenbeeld zijn we geschapen, dus blijkbaar was god 50 % van de gevallen ook een vrouw degene die nog het dichtste bij mijn god in de buurt komt is de god van Neal d Walsch in een ongewoon gesprek met god .. je lacht je dood ( wie zei dat god geen humor had ) overigens heb ik dat boek wel in pdf vorm voor de liefhebbers die van een humoristisch en confronterend boek houden, alleen wel in het engels majah dat is god zoals ik haar zie ... dat doet niets af aan het feit dat ts god heeft gevonden in de leringen van jezus .. tis niet mijn ding, maar stond er niet in de bijbel dat god vele huizen heeft ? gewoon goed kijken dan zie je jezelf en dus ook een deel van god"
"posten zal ik hem niet doen, want uiteindelijk is het gewoon auteursrechtelijk beschermd en met die hexenjachten naar torrentsites is het nog maar een kleine stap verwijderd voor ze ook privepersonen gaan narren en leegzuigen dus als je je mailadres in mn pb dropt dan stuur ik ze je graag toe hoor. Ik heb ook een site waar zulk soort verhaaltjes op staan en waar ook wat downloads naar dergelijke e-books staan, maar vanwege prive redenen ga ik die natuurlijk niet hier posten. Voor de buitenwereld ben ik tenslotte wel een vaag figuur, maar geen junk, want zo wordt je nou eenmaal gezien als je wat vautjes maakt in je leven"
"mjah en dan zijn ze echt achtelijk duur ... maar idd gewoon te bestellen en thuis te laten bezorgen beter dan gewoon je huisarts iets wijs maken, dan moet je wel bijbetalen maar lang niet alles"