Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe weg naar herstel

De weg naar herstel

422 antwoorden
89 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt allemaal.

Ik kan bijna niet onder woorden brengen hoe akelig ik me de laatste week gevoeld heb. Een GHB verslaving wens ik niemand toe.

Verwarring, paniek, extreme vergeetachtigheid, wanhoop, totale uitputting. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Voor nu virtual hug!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Succes en sterkte bij de detox Raver!
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
18ml Xyrem = 2700mg GHB.

Voor de geïntresseerde.
Klik om te vergroten...

Qwertyuiopa zei:
Was jou straat ghb dan zoveel sterker dan farmaceutische ghb? Of begrijp ik het dan verkeerd?
Klik om te vergroten...

Dan zou dit hierboven van Raver wel raar zijn. Ik volg het nu eigenlijk ook niet meer, lijkt idd dat die straat GHB sterker is of zie ik het ook verkeerd? XD
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Straat GHB is gemiddeld 500mg per ml. Deze Xyrem hier maar 150mg per ml. Ze kunnen niet testen hoe sterk jou GHB is. Daarom is het zoeken naar de juiste dosering.

Qwertyuiopa zei:
Was jou straat ghb dan zoveel sterker dan farmaceutische ghb? Of begrijp ik het dan verkeerd?
Klik om te vergroten...

Ja. Straatghb is veel sterker.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Raver

Heb je ook iets om handen daar? Iets van dagbesteding of zo?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
@Raver

Heb je ook iets om handen daar? Iets van dagbesteding of zo?
Klik om te vergroten...

Zeker, er zijn wat dagbestedingen. Sporten, creatief, groepsbijeenkomsten, wandelen, corvee etc. Zo blijf je een beetje bezig.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sinds vanochtend 11:00 op 18ml.

Laatste half uurtje voor m'n dosis is echt afzien, trillen, zweten, enorm irritante prikkelingen aan m'n huid en nerveus. Maar dat hoort erbij.

Uit ervaring weet ik wel dat dat minder wordt zodra ik rond de 12ml zit en daaronder. Dan voel je het niet inwerken, dus ook niet uitwerken.

Morgen ochtend om 11:00 naar 16ml.

Tot dus ver m'n update. :)
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Om 11:00 eerste dosis 16ml gekregen.

Bloeddruk was prima net tijdens de controle.

Als m'n bloeddruk telkens na de dosis goed blijft dan zal ik volgende week vrijdag om 23 00 de laatste 2ml Xyrem ontvangen.

Maar het kan ook zo zijn dat m'n bloeddruk niet goed is na een dosisverlaging en dan moet ik een extra dag stabiel blijven op die bepaalde dosis. Maar daar ga ik niet van uit, goh wat kijk ik uit naar die eerste nacht zonder die dosis elke 2 uur.

Hier staat er 's nachts elke 2 uur een verpleegkundige voor je neus met 'n bekertje farma ghb. Dus ben nog wel steeds erg vermoeid, maar goed. Het einde van deze helse maanden verslaafd aan de GHB is in zicht.

Klachten verder:

Enorme zweethanden, moet echt een handdoekje in m'n hand hebben constant want anders staan de druppels er bijna op.

En het laatste half uurtje voor m'n gift is nog steeds niet heel prettig. Zoals ik beschreef hierboven. Maar op een schaal van 0 tot 10 geef ik de klachten maximaal een 4.

Raver. Vanuit de detox.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Raver

Wat opvalt is toch wel de gigantische snelheid waarmee afgebouwd wordt, het kan dus gewoon in maar anderhalve week.

Hoe staat het trouwens met de benzo's? je gebruikte toch best veel over langere tijd, ik kan me niet voorstellen dat je daar zo een twee drie cold Turkey mee gestopt bent. En krijg je nog andere hulpmiddelen die het draaglijker voor je maken?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
@Raver

Wat opvalt is toch wel de gigantische snelheid waarmee afgebouwd wordt, het kan dus gewoon in maar anderhalve week.

Hoe staat het trouwens met de benzo's? je gebruikte toch best veel over langere tijd, ik kan me niet voorstellen dat je daar zo een twee drie cold Turkey mee gestopt bent. En krijg je nog andere hulpmiddelen die het draaglijker voor je maken?
Klik om te vergroten...

Zeker snel, 300mg GHB per dag minder. Op straat is dat in sommige gevallen een halve ml per dag minder. Hangt een beetje af van de sterkte van de GHB op straat.

Het is ook niet dat het geheel pijnloos gaat. Het fijne is van een detox, is dat je er gewoon doorheen moet.

En die benzos slik ik al sinds februari, ik krijg dagelijks hier gewoon 30mg Diazepam. En die gaan ze niet zo snel afbouwen hoor. Dat kan weken duren, en aangezien ik hier ook diagnostische onderzoeken ga doen heb ik alle tijd. Eerst die g eruit en dan verder met de rest.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ook ontzettend veel moeite met GHB het is gewoon zooo lekker gevoel... vooral na werken lekker gtjuh nemen... je voelt zooo ontspannen, zorgloos.. ik heb ook 5 x in de detox gezeten door... G 3 x opgehaald door de crisis dienst is geen pretje voor je ouders...
Laatst keer was ik niet verslaafd aan G maar ik was boos op Mn ex vriendin, ze had het uit gemaakt.. had ik perongeluk alcohol en GHB door elkaar gemixt dus werd naar bewusteloos ziekenhuis gebracht met de gedachten hij heeft G verslaving(stond in het systeem dat G probleem had)... ik was 8 maanden clean.. kreeg ik in het ziekenhuis nog meer G toegediend... ik maakte spastisch bewegingen en kon niet goed communiceren dat ik geen G verslaving had... ben ik 3 dagen lang onderinvloed van G en vloeibaar diazepam in slaap gebracht en werd wakker in een detox afdeling (Breider) kamer met een camera op me gericht... ik werd daar weer verslaafd gemaakt door de doktoren... was echt ergst nachtmerrie ooit.

Trouwens mijn vraag is mogen ze je in het ziekenhuis! je zomaar vastbinden aan bed?
Terwijl ik bewusteloos was en niemand tot last was en niet agressief was?
Want ik ben 3 dagen vast gebonden op bed...

ze hadden opgever moment daarna los gemaakt en 2 matrassen naast elkaar gezet omdat ik spieren niet meer onder controlen had!

Grt
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoelanger aan G vast zit(g verplicht nemen) en blijft uitstellen hoe moeilijker ervan afkickt! als ik nu de eerst verschijnselen aan voelt komen!!! Koop ik zooitje diazepams van 10 Mg en drank na meestal ben ik 1 a 2 dagen! ben ik ervan af! Want ik wil niet zo ver laten komen als eerst.... pfff wat was ik ziek zeg.helemaal opgeblazen door de vocht! Dan wacht ik weer 2 weken dan weer lekker gtjuh nemen. Ik heb serieus liefdes haat verhouding met G
d
drieluikLid
01-01-2024, 00:00
#13
volg dit topic ook al een tijdje met een half oog, nooit geweten dat detox van GHB zoveel met zich mee bracht.

Succes.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
11:00 net 14ml gekregen.

Al 6ml afgebouwd dus, 900mg GHB minder.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
De stap van 16 naar 14ml is gisteren echt slecht gevallen.

Controles voor en na m'n doseringen waren steeds te hoog. Bloeddruk rond de 145/95 en een pols van boven de 100. Daarnaast echt hele erge klamme koude handen, mensenschuw en prikkels waren teveel. Elke afkick is zwaarder. Vorige keren ging ik er fluitend doorheen maar nu is het wat pittiger.

In overleg met de arts is er besloten dat ik vandaag niet ga afbouwen en een dag stabiel op 14ml blijf. Morgen zie ik de arts maar morgen zal ik het afbouwen vervolgen naar 12ml.

Update tot zover.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
Raver zei:
De stap van 16 naar 14ml is gisteren echt slecht gevallen.

Controles voor en na m'n doseringen waren steeds te hoog. Bloeddruk rond de 145/95 en een pols van boven de 100. Daarnaast echt hele erge klamme koude handen, mensenschuw en prikkels waren teveel. Elke afkick is zwaarder. Vorige keren ging ik er fluitend doorheen maar nu is het wat pittiger.

In overleg met de arts is er besloten dat ik vandaag niet ga afbouwen en een dag stabiel op 14ml blijf. Morgen zie ik de arts maar morgen zal ik het afbouwen vervolgen naar 12ml.

Update tot zover.
Klik om te vergroten...
Je kan het!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeker. Vandaag de hele dag stabiel op 14ml en totaal geen klachten, dus het afbouwen zal morgen weer gaan beginnen. :)
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
12ml gekregen net om 11 00. :) Weer 2ml gezakt. Ik kijk echt uit naar die eerste ongebroken nacht slaap. :mrgreen:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Van de week dit topic grotendeels door gelezen, wou je veel sterkte en succes wensen!
f
fubyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heel veel sterkte Raver! De eerste paar maanden na detox was het meest euforische gevoel wat ik ooit ervaren heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...22
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."