#1
Heel veel sterkte en succes! Dat je er sterker dan ooit tevoren uit mag komen.
Aanstaande vrijdag om 23 00 m'n laatste gift farma GHB.
Nu op 8ml.

Aanstaande vrijdag om 23 00 m'n laatste gift farma GHB.
Nu op 8ml.

Fokkit man, ken je die docu's die vooral op TLC voorbijkomen waar mensen die immens corpulent zijn en gevolgd worden in hun strijd tegen hun gewicht? Ik ga niet zeggen dat afvallen hetzelfde is als ghb verslaving. Wat ik wel wil zeggen is dat je er zomaar ineens bent. Hoe heeft het zo ver kunnen komen? Stapje voor stapje, en terwijl je die kleine klotestapjes niet door hebt ben je ineens 300 kilo. Of zit je aan 50ml ghb per dag.Hoe heeft het weer zover kunnen komen? Maarja dag voor dag..
Goed dat je daar nu iemand gevonden hebt die in hetzelfde schuitje zit. Elkaar steunen is oh zo belangrijk. Een vriend van me is gisteren opgenomen en zegt dat de eenzaamheid ook zeer zwaar om dragen is.Vandaag gestart met afbouwen van m'n dagelijkse Diazepam (30mg).
Normaal;
08 00 12 00 18 00 22 00
5mg - 5mg - 5mg - 15mg
Vandaag.
08 00 18 00 22 00
5mg - 5mg - 15mg
Dit vandaag en morgen en dan gaat er 5mg van de avonddosering af. In iets langer dan 2 weken zou ik dan afgebouwd moeten zijn..
Dat gaat super snel, maar het kan volgens de artsen hier.
Ik zit hier met iemand die ook benzo's aan het afbouwen is, die wordt soms helemaal gek. Derealisatie, zweet op z'n voorhoofd, hoofdpijn, slapeloosheid, trillen en maakt een angstige en onrustige indruk. Gelukkig kunnen we er samen nu over praten, ik voel nog niks natuurlijk, maar daar kan later deze week verandering in komen. Hoeft niet natuurlijk.
Voor de rest slaap ik de laatste nachten behoorlijk onrustig. Nog steeds vaak wakker, niet exact elke 2 uur maar wel vaak. Het zit gewoon nog in m'n systeem.
Raver.![]()




Hallo Raver,
Heb zelf nu al ruim 2 jaar een ghb verslaving en lees met grote bewondering dit topic.
Ik ben zo trots op jou hoe je dit voor elkaar heb gebokst na uit zn diep dal te zijn gekomen. Daarentegen voel ik mijzelf nu een ongelooflijke sukkel aangezien ik blijkbaar gewoon niet sterk genoeg in mijn schoenen sta om dit zelf ook te kunnen. Wil je veel succes en sterkte wensen na deze lange rit die er nu toch heel positief uit lijkt te gaan zien.
Ik zal je zeker blijven volgen!
Greetszz Fredje
Ik slik ook 2,5 mg Lorazepam elke dag voor 3 jaar ongeveer nu.
Is het een zware afkick?
Behalve slaapproblemen wat me logisch lijkt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."