#1
Toch maar besloten het rustiger aan te doen met de Diazepammen. Sinds zaterdag tot nu 75mg weggewerkt. Waarvan 25mg vandaag, voel me er niet heel lekker meer door. Ik heb geen hoge benzo tolerantie meer zoals 2 jaar terug. Toen ik 75mg+ Oxazepam slikte per dag. En aangezien Diazepam extreem lang doorwerkt lijkt het me t beste om even rustig aan te doen.
Ook ben ik lichtelijk geagiteerd en kan weinig hebben. Zweet nog wat en heb een heet gloeiend hoofd, ook ben ik wat warrig in m'n gedachtes en spraak. Dat is waarschijnlijk te wijten aan de GHB afkick of teveel benzo's. Gedachten op 1 punt houden is erg ook lastig.
Ik denk dat het de 10mg die voor vanavond op t schema staat maar even oversla. En morgen maar even kijk wat ik doe. Heb woensdag een gesprek bijna de verslavingsarts.
Ook ben ik lichtelijk geagiteerd en kan weinig hebben. Zweet nog wat en heb een heet gloeiend hoofd, ook ben ik wat warrig in m'n gedachtes en spraak. Dat is waarschijnlijk te wijten aan de GHB afkick of teveel benzo's. Gedachten op 1 punt houden is erg ook lastig.
Ik denk dat het de 10mg die voor vanavond op t schema staat maar even oversla. En morgen maar even kijk wat ik doe. Heb woensdag een gesprek bijna de verslavingsarts.