#1
Is ook zeker niet de bedoeling acht.zes
Momenteel zit ik op 8mg p/d, bouw t nu volledig af in samenspraak met m'n verslavingsarts
Momenteel zit ik op 8mg p/d, bouw t nu volledig af in samenspraak met m'n verslavingsarts
Ik ben 3 maanden verslaafd geweest... begin maanden elke uur 3ML en soms met slapen 10 ML Mn vriendin wist het niet dus moest vaak naar benenden sluipen om een doses te pakken dus dubbel levenlijden dus was mega zwaar voor buitenwereld mooi weer spelen.. en het ging vaak ook gepaard met heftig coke gebruik persoonlijk vind ik dat echt heerlijk combinatie. Maar daardoor had ik mega hoog tolerantie van de ghb soms 60-70 ml perdag ik kwam ook inzicht dat het niet zoveder kon. Drank/GHB bezet de zelfde GABA-B in je hersenen. Je kunt ook afkicken met combi drank/ghb als lichtelijk vaag voelt 2 wijntje drinken zodat onderhoud dosis ghb kan verlengen bijv als je gewend bent om de 2 uur te nemen kan je het uitstellen naar 3 uur..elke dag 0,2 omlaag of meer maar dat moet je zelf uitzoeken waar je goed bij voelt maar deze methode vraagt heel veel displine dat je zelf niet gaat zitten belonen want als je aangeschoten bent denk snel fuck it neem Ff lekker dosis weer. Daarom had ik zelf liever geen G in huis. En kater krijg je alleen als je fles wodka opzuipt en geen water drinkt maar je kunt ook gewoon paar rode wijntjes drinken en liefst op een leeg maag totdat je goed voelt. Maar ieder lichaam reageert natuurlijk anders op. Ik heb zelf wel het gevoel, hoe vaker je afkickt dat de terugval steeds groter is? dan na je eerst afkick... succes
Ik fronste gisteren toch wel even met mijn wenkbrauwen. Je bent aan het afkicken van GHB, en dan net in de middag al aan de alcohol en de wiet, tezamen met de diazepam.
En dan lijkt het me toch wel dat naast een GHB-verslaving er ook een algemene verslaving is om gewoon graag de hele dag bedwelmd te zijn. Met het een door het ander te vervangen kom je er echt niet uit hoor.
Wees gewoon eerlijk op je werk en school je bent in feite ziek he een verslaving is niet niks.
Snap het aan de ene kant wel maar misschien helpen ze je wel.
De relatie met je zelf moet gewoon goed en stabiel zijn dat is de basis.
Sterkte met afkicken van de GHB man ik struggle er ook enorm mee
Niet handig nee.. Ik ben gewoon 'n verslaafde die constant op zoek is naar vervanging. Is het geen GHB, dan maar wiet, benzo's en alcohol. Ik weet het, 2 keer in een kliniek geweest voor een behandeling voor m'n verslaving. Maar er is een verschil tussen weten en tussen doen. Afkicken van de GHB kun je het niet echt meer noemen natuurlijk.
En ik denk dat dit de basis is van gezond recreatief gebruik
Nu mijn specifieke vragen. Hoe snel kun je taperen met Baclofen, in welk tempo deed jij het? En in welke frequentie nam jij doseringen? Is het beter om het te verdelen over 3 momenten, of liever meer verpreid? En is het verstandig om de slaapdosis zo lang mogelijk in stand te houden?
Ik heb t allemaal in overleg met een arts gedaan.. Baclofen is niet zo verslavend als benzo's of GHB hoor.
Zou gewoon 3 doseringen nemen, sochtend smiddags en savonds.
En ja, heb je 25mg tabletten of 10mg? Met 25mg tabletten is t lastig afbouwen namelijk. Kun je niet naar je huisarts gaan?
Ik heb inderdaad 25mg pills, maar ze zijn makkelijk te breken in zelfs 1/8.
1 breeklijntje betekend dat je hem alleen door midden mag en kan breken als je het officeel bekijkt. Breken naar 1/8 stukjes is echt niet nauwkeurig. In hoeverre kan je ervan uit gaan dat elk 1/8 stukje zoveel mg bevat? Dat is niet te doen.
Gebeurd in de praktijk ook niet. Hiermee bedoel ik detoxen etc.
Je hebt Baclofen 5mg 10mg en 25mg. Je kunt dus veel makkelijker afbouwen zonder dat gekut met breken. Maar hiervoor zul je een arts moeten bezoeken.
Met phenibut heb ik slechte ervaringen.
Succes.
Hoe gaat het met jou verder? Geen backfire van de Diazepam?
Had ik wel last van! Daardoor moest ik weer terug naar 10mg, ben nu in samenspraak met m'n arts aan het afbouwen. Met tabletjes van 2mg.
Oei dat is wel heel zonde man. Sterkte! Maar door juist te taperen zal het geen probleem zijn. Diazepam is ook een gluiperig middeltje..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."