#1
Ik ben 3 maanden verslaafd geweest... begin maanden elke uur 3ML en soms met slapen 10 ML Mn vriendin wist het niet dus moest vaak naar benenden sluipen om een doses te pakken dus dubbel levenlijden dus was mega zwaar voor buitenwereld mooi weer spelen.. en het ging vaak ook gepaard met heftig coke gebruik persoonlijk vind ik dat echt heerlijk combinatie. Maar daardoor had ik mega hoog tolerantie van de ghb soms 60-70 ml perdag ik kwam ook inzicht dat het niet zoveder kon. Drank/GHB bezet de zelfde GABA-B in je hersenen. Je kunt ook afkicken met combi drank/ghb als lichtelijk vaag voelt 2 wijntje drinken zodat onderhoud dosis ghb kan verlengen bijv als je gewend bent om de 2 uur te nemen kan je het uitstellen naar 3 uur..elke dag 0,2 omlaag of meer maar dat moet je zelf uitzoeken waar je goed bij voelt maar deze methode vraagt heel veel displine dat je zelf niet gaat zitten belonen want als je aangeschoten bent denk snel fuck it neem Ff lekker dosis weer. Daarom had ik zelf liever geen G in huis. En kater krijg je alleen als je fles wodka opzuipt en geen water drinkt maar je kunt ook gewoon paar rode wijntjes drinken en liefst op een leeg maag totdat je goed voelt. Maar ieder lichaam reageert natuurlijk anders op. Ik heb zelf wel het gevoel, hoe vaker je afkickt dat de terugval steeds groter is? dan na je eerst afkick... succes
Dat is behoorlijk lang! Mijn langste binge was 10 dagen. Wel had ik 700ml opgemaakt in die tijd dus behoorlijk wat achter de kiezen. Maar rode wijn deed vrijwel niks tegen de afkick. Vooral mijn hart bleef onverminderd knallen in mijn borstkas.
Ik heb zelf telkens ‘succes’ met phenibut op dag 1 en eventueel dag 2. Daarna beta alanine en wat benzo’s. Nu dus ook redelijk succes met baclofen en wat kratom.
De afkick is inderdaad elke keer heftiger en treedt sneller op. Voorheen moest ik minimaal 5 dagen rond de klok gebruiken om ontwenningsverschijnselen te ervaren. Nu is een binge van 24 uur al genoeg voor zweethandjes en slapeloze nachten. Ook treden hallucinaties snel op mij. Rare paarse patronen op donkere oppervlaktes en kleuren zijn anders.. De rillingen lopen over mijn lijf als ik eraan denk. Zal ongetwijfeld ook komen door de slapeloosheid die altijd gepaard gaat met een GHB binge.