#1
eens met @F.E.A.R.
er wordt ongelooflijk lang gerekt met de pammetjes, lijkt me nou ook weer niet de bedoeling.
Ik heb eerlijk gezegd liever een GHB afkick dan benzo afkick. Benzo afkick duurt langer, is pijnlijk en er is geen enkel middel wat de pijn verzacht.
GHB afkick kun je nog redelijk opvangen met wat phenibut, baclofen, lyrica, kava, ashwaghanda en benzo’s.
Erg jammer @Raver van je diazepam verslaving.. Heel veel sterkte man!