#1
Ik ben wel verrekte onzeker over verschillende dingen zonder GHB. Merk nu dat het wel erger lijkt dan gewoonlijk. Onzeker in de benadering naar mensen etc.
Dat maakt het wel lastiger om clean te blijven dan. En dat is denk ik ook de voornaamste rede van je gebruik. Daarvoor zul je naar de psycholoog moeten en je moet er praktisch mee aan de slag. Een goede psycholoog weet allerlei oefeningen daarvoor.