Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb terugval

Ghb terugval

109 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Raver zei:
Ik ben wel verrekte onzeker over verschillende dingen zonder GHB. Merk nu dat het wel erger lijkt dan gewoonlijk. Onzeker in de benadering naar mensen etc.
Klik om te vergroten...

Dat maakt het wel lastiger om clean te blijven dan. En dat is denk ik ook de voornaamste rede van je gebruik. Daarvoor zul je naar de psycholoog moeten en je moet er praktisch mee aan de slag. Een goede psycholoog weet allerlei oefeningen daarvoor.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
F.E.A.R. zei:
Dat maakt het wel lastiger om clean te blijven dan. En dat is denk ik ook de voornaamste rede van je gebruik. Daarvoor zul je naar de psycholoog moeten en je moet er praktisch mee aan de slag. Een goede psycholoog weet allerlei oefeningen daarvoor.
Klik om te vergroten...

Nou zoveel verder dan praten en pillen kom ik niet bij de GGZ hier. Citalopram wouden ze me wel voorschrijven of anders CGT. Wat ik ook al 10x gehad heb.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
Nou zoveel verder dan praten en pillen kom ik niet bij de GGZ hier. Citalopram wouden ze me wel voorschrijven of anders CGT. Wat ik ook al 10x gehad heb.
Klik om te vergroten...

Medicijnen zijn naar nijn mening niet de oplossing, al zal het voor sommigen wel werken. Er is echter geen pil in de wereld die ook maar in de buurt komt van GHB qua effectiviteit. Eenmaal geproefd van G en je zal altijd terugvallen als het moeilijk wordt. En alle medicijnen komen met bijwerkingen en op den duur fysieke afhankelijkheid.

Je moet naar een goede psycholoog om aan je sociale angst te werken. Daarna kun je G makkelijker missen in je leven.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je eenmaal van GHB hebt geproefd blijft dat altijd in je achterhoofd spoken! ik was maanden clean maar toch weer begonnen.... maar moet je wel zeggen dat ik me grens heb leren kennen.... want hoe erg ziek ik was... dat nooit meer... je leert pas bepaalde drugs gebruiken als je de negatief kanten hebt ervaren. Net als in de pubertijd met drank zo doodziek van de drank sinds dien nooit meer... en beetje pyschloog lullen heeft voor mij geen zin... dingen bespreken wat ik allang weet. Succes
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kreeg pas afkickverschijnselen na 2 maanden intensief gebruik + cocaïne dus gaat meer nemen ik was zo dom naïef dat ik G had onderschat met de gedachten dat overkomt mij toch niet... ik heb lesje wel geleerd pfff
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Momenteel heb ik m'n GHB verslaving ingeruild voor een diazepam verslaving. Dan zit ik in overleg met de arts al een aantal dagen op 10, en dan neem ik in een rare bui ineens extra.

Maar goed aangezien de zeer lange halfwaardetijd van Diazepam verwacht niet dat ik daar veel last van ga krijgen dus ga vandaag volgens het plan gewoon naar 2x2mg dus 8mg voor 4 dagen. Daarna door naar 6.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
eens met @F.E.A.R.

er wordt ongelooflijk lang gerekt met de pammetjes, lijkt me nou ook weer niet de bedoeling.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
eens met @F.E.A.R.

er wordt ongelooflijk lang gerekt met de pammetjes, lijkt me nou ook weer niet de bedoeling.
Klik om te vergroten...

Ik heb eerlijk gezegd liever een GHB afkick dan benzo afkick. Benzo afkick duurt langer, is pijnlijk en er is geen enkel middel wat de pijn verzacht.

GHB afkick kun je nog redelijk opvangen met wat phenibut, baclofen, lyrica, kava, ashwaghanda en benzo’s.

Erg jammer @Raver van je diazepam verslaving.. Heel veel sterkte man!
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar hoe dan ook, je bent voorruit gegaan de laatste weken/maanden Raver. Verslaving dit of dat, het was in het begin erger. Blijf het positief zien! (:
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@Raver

Heey man, heftig om te lezen allemaal. Hoe gaat het met je en hoe voel je je nu?

Het is sowieso goed dat je het herkent en er iets eerder aan wilt doen. Dat is al positief☺

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."