#1
@Bad Karma hoe gaat het?
hoe gaat het?
volgens mij is dit toch wel een goed teken. Slaap je achter elkaar door? K bedoel, voor de kerst kon je heel slecht slapen toch?Het lijkt soms of mijn REM-slaap de boel over heeft genomen en zegt: "nu ben ik aan de beurt". Slapen slapen en dromen, daar bestaat mijn leventje nu uit lijkt het wel...
Je voelt jezelf nu heel moe, maar wel beter als voor de kerst?
precies! Niet tegen vechten. Gewoon slapen als je lichaam dat aangeeft. Dit duurt denk ik nog wel een paar weken. Maar op en duur moet je daar wel mee oppassen, als je lichaam eenmaal gewend is aan 15 uur slaap op een dag, weet je niet meer zeker of je nou slaapt om te herstellen of juist uit gewenning. Snap je nog wat ik bedoel?Ik ga er verder ook niet tegen vechten meer of zo, heb ik wel gedaan. Zo lang mogelijk proberen wakker te blijven overdag, totdat je echt niet meer kunt. Ik ga nu liggen en gewoon wat slapen en denk van mijn lichaam zal het wel nodig hebben.
En die zin om een joint op te steken, daar zou je dan wel energie voor hebben?
jullie hebben allebei serieuze stress
dan is het vaak zo, dat twee mensen, die op enig gebied persoonlijk in de shit zitten, echt géén gezonde verdere relatie samen kunnen beginnen
Nu uitvlucht zoeken in wiet betekend dat jij nu kiest voor de slachtofferrol waarbij alles jou nu niks meer kan schelen. Is dat echt waar je nu voor wil kiezen?
Ja man zoals ik al eerder heb gezegd, je moet eigenlijk in therapie.
Vind je zelf dat het jouw schuld is? Of heb je gewoon gezegd wat er in je opkwam, iets waarvan jij vond dat je dat nodig had, of juist niet meer nodig had...?Hoe kan ik zo een vriendschap verneuken? Ik kan mezelf wel wat aandoen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."