#1
dit bedoel ik dus.😣
Ben bij de gemeente geweest om uitzetting te voorkomen, dat wordt nu in gang gezet. Eerst wordt er overlegd met de woningbouwvereniging, mocht dat niet lukken gaan ze naar de rechter voor uitstel. Ik heb een zooi stukken moeten tekenen. Heb over enkele dagen geen beheer meer over mijn financiën. Ik zie het wel.
Als ik heel eerlijk ben moet ik je gewoon zeggen dat ik het niet precies weet. Je komt in een traject van 'schuldhulpverlening' en zij beheren al je financiën. Je krijgt dacht ik, €50,- per week op je rekening gestort om boodschappen van te halen en de rest beheren zij en ze betalen alle rekeningen. Zoiets. Maar dat is van horen zeggen.
Er gaat nu gekeken worden of er nog een afspraak met de woningbouw te maken is, als die zegt "nee" dan wordt het moeilijk omdat ze gewoonweg het contract van een jaar niet verlengen. Dan kan je nog naar de rechter en als die met je meegaat dan kan hij de woningbouw verplichten mee te werken. Zo ongeveer zal het gaan.
Keep us posted zou ik zeggen.
Vanaf 1 november leef ik op straat, heb net een zak wiet gekocht en ik ga mezelf helemaal de tering blowen...
Dit klinkt misschien raar, maar heb je al eens een tripmiddel geprobeerd? Dit heeft mij zo enorm geholpen met leren de kleine dingen appreciëren. Ook ik heb de neiging vanuit mezelf om te focussen op het negatieve, maar een goede trip leert mij om al trots te zijn op de kleine prestaties en vanuit die energie verder te gaan naar het volgende. Voor sommigen is dit gewoon een heel moeilijk iets om te doen en is er wat hulp nodig. Nu denk ik echt niet dat trippen dan de oplossing is voor iedereen hierin, maar het helpt mij enorm om zo nu en dan even een reset te hebben. Weer even goed stil te staan, bij wat wél positief is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."