Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDepressief door cannabis of door leven?

Depressief door cannabis of door leven?

520 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoals iedereen nu al zegt! Chapeau man!
Geloof een ouwe stomp, die heeel wat grammen wiet, hash tot zich genomen heeft, en dit erg, erg lang.
De vermoeidheid zal overgaan.
Echt waar.
Maar. De stoffen die je binnen hebt gekregen, die zijn niet zomaar 1,2,3 verdwenen en daar komt nog bij, dat jouw lijf nu hèlemaal moet gaan wennen aan een situatie zonder dempers. Maw, jouw brein krijgt nu ineens veel, veel meer prikkels te verwerken en dit alleen al maakt, dat je uiterst vermoeid raakt.
Wat hiertegen zou kunnen helpen, is bewegen in de buitenlucht. Niet teveel ineens. Dit moet langzaam opgebouwd worden.
Begin met een blokje om wandelen, 5 minuten. Niet meer. Dit gedurende een week lang. Weer, of geen weer, en iedere dag op de zelfde tijd.
Na de eerste week probeer je er enkele minuten bij te nemen, weer een dag of 10.
Ga zo verder, totdat je een half uur kunt volmaken.
Hierdoor zal ook je spijsvertering weer " normaal " gaan werken. Geloof me dit werkt!
Piekeren is op zich ook zeer vermoeiend, Dit gaat veranderen als je mijn advies opvolgt. Hoe moeilijk ook, het kost je geen cent, en .....het helpt!
Hou ons op de hoogte..!
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Legio Patria Nostra zei:
Geloof een ouwe stomp, die heeel wat grammen wiet, hash tot zich genomen heeft, en dit erg, erg lang.
Klik om te vergroten...

Ben ook de jongste niet meer, ben nu 54 en heb zeker 25 jaar geblowd, zonder te stoppen. Af en toe eens een paar weekjes. Weliswaar heb ik de meeste jaren recreatief geblowd, grammetje per 1 a 2 dagen, maar toch.


Legio Patria Nostra zei:
dat jouw lijf nu hèlemaal moet gaan wennen aan een situatie zonder dempers. Maw, jouw brein krijgt nu ineens veel, veel meer prikkels te verwerken en dit alleen al maakt, dat je uiterst vermoeid raakt.
Klik om te vergroten...

Daar lijkt het heel sterk op! Ik ben dan ook heel erg snel geïrriteerd. Kan me kwaad maken om niets eigenlijk.


Legio Patria Nostra zei:
Wat hiertegen zou kunnen helpen, is bewegen in de buitenlucht.
Klik om te vergroten...

Ik merk dat al als ik op de fiets zit. Ik probeer dat vol te houden, moet toch al drie keer per week fietsen naar mijn "werk" zo'n 15 minuten, die andere dagen ga ik proberen een wandelingetje te maken van een kwartiertje. mijn werk begint om 10 uur, ga s'ochtends rondstreeks deze tijd wat wandelen. Heb het rondje al in gedachten....


Legio Patria Nostra zei:
Piekeren is op zich ook zeer vermoeiend, Dit gaat veranderen als je mijn advies opvolgt.
Klik om te vergroten...

Piekeren is iets wat ik veel doe, En het klopt dat het heel vermoeiend is, dag en nacht vullen je gedachten zich met onzekerheden. Mijn spijsvertering werkt wel maar ontlasting is een probleempje, naar ik denk komt dat van het weinig bewegen en de redenen die je al aangaf, ik zal proberen om toch wat meer te gaan bewegen. Ik denk dat het al helpt als ik weet waar die vermoeidheid vandaan komt. Nu raad ik er maar naar, denk soms dat ik de meest erge ziektes heb opgelopen...

Heb vanavond wat administratie gedaan en ben afgepeigerd. Maar een blokje om 5 of 10 minuutjes 's avonds moet kunnen. Zoals ik al zei, ik voel me al een beetje beter als ik op de fiets zit. Maar dat gepieker en al die onzekerheden (financiën, woning enz.) wat betreft de toekomst helpen zeker niet mee.
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben vandaag niet zo heel erg moe maar heel erg negatief om welbekende redenen. Heb vanmorgen wandelingetje gemaakt, stukje fietsen waait het hier veel te hard voor, het stormt zelfs. Ik heb de zwerfkat in de box gevoerd en nu verveel ik me en irriteer me aan alles wat voor mijn voeten komt. Ik rook mijn vingers geel en ik kwam erachter dat hoeveel ik ook ga werken, het levert me geen cent op de komende 3 jaar. Ik zal het moeten blijven doen met €50,- per week. Had net zo goed niet kunnen gaan werken.

Ik had gehoopt dat ik een klein beetje van mijn verdiensten mocht houden om wat meer boodschappen te kunnen halen en zo, maar dat zit er niet in mocht ik het goed gelezen hebben. Je zal maar tandpasta, shampoo, wc papier of iets dergelijks nodig hebben, heb je gewoon minder te eten en kan nu al bijna niet rondkomen. Ben bijna alweer door alles heen. Treurig, ik moet nog twee dagen. Misschien moet ik voor kerst een Patreon accountje gaan aanmaken of zo. Kan ik heel misschien een gourmetje doen met kerst. Om over een terugval naar blowen maar niet te spreken, gelukkig is het zover niet maar ik kan me simpelweg een terugval niet veroorloven. Ik moet door. Zo simpel is het. Het wordt eerder tijd om te stoppen met roken, dat gaat pas echt wat worden...

En dan de herrie in die kutflat hier, je hebt totaal geen rust. De èèn (eikel) laat bijna elke dag zijn honden alleen, blaffen de hele dag door, de ander is een dove tokkie die de hele dag en uiteraard, 's nachts keiharde rap draait. Ergens anders heeft een sukkel van Sinterklaas een boormachine gekregen en wil dat iedereen laten weten. Hij heeft denk ik niet door dat de boel gesloopt gaat worden. En zo gaat het maar door, misschien ben ik een beetje negatief, maar je bent het snel zat. Je zou er bijna weer van gaan blowen en als ik het betalen kon dan zou ik heel veel moeite moeten doen om niet op mijn fietsje naar de coffeeshop te racen. En eerlijk gezegd heb ik niet eens zoveel zin om te blowen, maar wonen zoals dit is gewoon kut. Woon jij rustig? Prijs jezelf gelukkig!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bad Karma zei:
Ik sta nu bijna 6 jaar ingeschreven voor een sociale huurwoning, ik weet de gemiddelde wachttijd niet.
In sommige gemeenten is de wachttijd 12 jaar, heb ik wel gehoord en mijn gemeente is behoorlijk populair.
De woningen die hier vrijkomen zijn minimaal. Het zijn er enkelen per maand.
Klik om te vergroten...
Belachelijk hoe lang de wachttijd soms is. Destijds stond ik 3 jaren ingeschreven tot ik aan de beurt was, nu is dat naar horen zeggen meer 4,5 of 5 jaar of langer. En dat is dan in Friesland...

Heb je geen interesse om ergens anders te gaan wonen waar de wachttijden niet zo gruwelijk lang zijn? Nu heeft dat misschien niet zo'n zin omdat je dan ook weer vanaf 0 moet beginnen, maar voor later misschien? Uiteindelijk gaat het er toch om dat je een mooi plekje voor jezelf hebt en dat kan toch ook ergens anders?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je aan alles irriteren is een reactie van jouw geest.
Namelijk aan wennen van weer helder worden!
Dit is zeer shit, ik weet het.
Maar, dit gaat over! Het zal wel even duren, maar, houd vast aan je wandeling, want: je m o e t naar buiten, en bewegen.
Wat helpen kan, is iedere avond op gaan schrijven, alléén wat er op de dag g o e d gegaan is . Wat je g e l u k t is.
Zo dwing je jouw geest om positief te gaan denken.
Natuurlijk is jouw woonplek niet de beste, maar:
Er zijn óók mensen, die helemaal geen dak boven hun hoofd hebben, die iedere dag weer moeten zoeken naar eten, en een slaapplek. Die zijn er slechter aan toe dan jij.
Ooit had ik ook zo'n idioot die s'nachts zijn radio uitprobeerde.
Een gesprek met deze kutvent was onmogelijk.
Ik heb toen voor één nacht een discotheek installatie gehuurd, mijn hele kamer stond vol met boxen en zo.
Toen de heer idio weer begon, heb ik een koptelefoon op gezet, en daarna 3 uren lang die hèle installatie vol gas muziek van koos Alberts en zo laten schallen, zodat de kalk van het plafond af vloog.
En dat was dat.
De boodschap was overgekomen!
Einde overlast van heer idio.
Houd vol kerel . Geef niet op! Enneh .... niet naar de coffeeshops
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Legio Patria Nostra zei:
Er zijn óók mensen, die helemaal geen dak boven hun hoofd hebben
Klik om te vergroten...

Daar kan ik mezelf ook toe rekenen binnenkort, ben er dood en doodziek van. Op woonservice.nl zie ik de meest leuke huisjes in mijn gemeente voorbij komen, maar daar kom ik niet voor in aanmerking, nee, ik kom over enkele maanden op straat te staan. Ik sta dan ook pas sinds 2014 ingeschreven voor een woning. Zo gaan we met elkaar om in mijn gemeente waar ik ben geboren en getogen, altijd heb gewerkt, altijd mijn belasting betaald en altijd heb gewoond. Daar wen je niet aan. Het frustreert elke dag meer en meer.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het echt met je te doen. Krijg weer herinneringen aan een aantal jaren geleden. Zat ik ook weer in het zoveelste slooppand, gaskachel deed t niet, verstijfd in een slaapzak, hele nachten wakker van de dj-installatie onder m'n slaapkamer en de conservatorium studenten naast me. Viel niet mee te praten. Erg slopend als je al kneiterdepressief bent.
Ik had geen cent, maar wat ik had gaf ik uit aan literpakken wijn van de Aldi om de boel te verdoven.

Deed toen vrijwilligerswerk o.a. om nog onder de mensen te komen en ergens op te warmen en even rust te hebben van de herrie. Heb je zoiets in jouw buurt?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een niveau weer jongens. De rust was net teruggekeerd en dan gaan jullie zo kinderachtig doen. Zet elkaar gewoon op negeer.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bad Karma zei:
Daar kan ik mezelf ook toe rekenen binnenkort, ben er dood en doodziek van. Op woonservice.nl zie ik de meest leuke huisjes in mijn gemeente voorbij komen, maar daar kom ik niet voor in aanmerking, nee, ik kom over enkele maanden op straat te staan. Ik sta dan ook pas sinds 2014 ingeschreven voor een woning. Zo gaan we met elkaar om in mijn gemeente waar ik ben geboren en getogen, altijd heb gewerkt, altijd mijn belasting betaald en altijd heb gewoond. Daar wen je niet aan. Het frustreert elke dag meer en meer.
Klik om te vergroten...
Maar kun je dan niet ergens in een dorpje goedkoop particulier huren?

Ik snap het als je nu denkt van, "het gaat nu toch die kant op (op straat belanden) en ik kan er niks aan doen..." Ook mede door je depressie en gebrek aan energie natuurlijk en dat is zo begrijpelijk... Maar dit is het moment om serieus te kijken naar je opties om te voorkomen dat je echt op straat belandt, for real. Ik bedoel, écht op straat belanden... Gooi jezelf een plens water in je gezicht als dat nodig is en realiseer je dat je wellicht met een paar handelingen kunt voorkomen dat je straks in een situatie zit waar je 10x slechter af bent dan nu.

Ik wil je niet laten schrikken met dit, maar mijn maag draait ervan om door het idee dat jij straks echt op straat belandt, terwijl dat te voorkomen is. Ik ben persoonlijk bekend met depressie en uitzichtloosheid en de negatieve 'self-talk' waarmee je jezelf wijsmaakt dat je maar mee moet gaan in die neerwaartse spiraal. Dat is hoe mensen uiteindelijk daadwerkelijk in de goot belanden en dat wil je niet. Natuurlijk wil je dat niet... Dus wat zijn de opties? Wat kun je wél doen? Want afwachten gaat niet helpen. En nogmaals, misschien zijn het maar een paar simpele handelingen die ervoor kunnen zorgen dat je dit allemaal kunt voorkomen. Schud jezelf wakker en doe wat nodig is... Vraag hulp als dat nodig is...
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Purplext zei:
Heb je zoiets in jouw buurt?
Klik om te vergroten...

Nee, moet er een eind voor fietsen. (Vrijwilligers werk: vogelopvang)

Meer slecht nieuws, ik heb met mijn werkgever gepraat en we zijn tot de beslissing gekomen dat ik voorlopig niet ga schoonmaken voor hem. Die 6 uurtjes in de week die ik voor hem zou gaan werken kan ik niet eens aan. Ik was 's middags nadat ik thuiskwam van die twee uurtjes per dag helemaal kapot en lag de hele middag te slapen, waarschijnlijk door het afkicken van wiet maar ook door mijn depressiviteit of depressieve gevoelens. Dat was van mijn kant.

Van zijn kant was hij erg huiverig om iemand aan te nemen in de schulddienstverlening, hij heeft al vaker met dat bijltje gehakt en was erg bang dat ik er over een tijdje mee zou gaan stoppen omdat het toch niets oplevert, hoe hard ik ook zou werken. Elke cent die ik namelijk zou gaan verdienen kon ik overmaken naar de schulddienstverlening. Nu wilde ik wel werken, zei hij omdat je al zo'n tijd thuis zit maar als je in de zomer bij 30 graden een pand zonder airco schoon moet gaan maken is het erg zwaar en als je er niet voor betaald krijgt geef je snel op, waren zijn woorden. Ik moet hem denk ik gelijk geven. Had daar niet aan gedacht. Het is een erg sociale man en hij vertelde me dat als het over een tijdje wat beter met me gaat ik hem bellen kan en gaan we kijken of we nog iets voor elkaar kunnen betekenen, mocht ik nog willen.

Van mijn gemeente heb ik uitstel gekregen van de sollicitatie plicht maar dus nog geen woning of urgentieverklaring, ondanks dat iemand het voor me opnam en de burgemeester van mijn stad heeft aangeschreven.
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Wat kun je wél doen?
Klik om te vergroten...

Ik zou heel misschien in aanmerking komen voor een woning buiten mijn stad. Dat ligt aan hoe snel ik aan de beurt ben bij woonservice.nl. In andere gemeenten gaat het verloop van woningen ietsje sneller dan in mijn gemeente maar daar wil ik nog helemaal niet aan denken. Ik zou kapot gaan en vereenzamen, dat kan ik je op een briefje geven. Je bouwt geen sociale omgeving meer op als je wat ouder bent. Ik zou dan liever enkele maanden op straat wonen en toch gaan wonen in mijn stad en binnen mijn sociale omgeving, zeg ik nu, misschien dat ik er over een tijdje anders over denk.....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bad Karma zei:
Ik zou heel misschien in aanmerking komen voor een woning buiten mijn stad. Dat ligt aan hoe snel ik aan de beurt ben bij woonservice.nl. In andere gemeenten gaat het verloop van woningen ietsje sneller dan in mijn gemeente maar daar wil ik nog helemaal niet aan denken. Ik zou kapot gaan en vereenzamen, dat kan ik je op een briefje geven. Je bouwt geen sociale omgeving meer op als je wat ouder bent. Ik zou dan liever enkele maanden op straat wonen en toch gaan wonen in mijn stad en binnen mijn sociale omgeving, zeg ik nu, misschien dat ik er over een tijdje anders over denk.....
Klik om te vergroten...
Ik hoop het echt voor je dat dat lukt...

Maar ik denk dat je 1000x beter buiten je stad kunt wonen in een huis, dan in je stad op straat. En ik denk dat je echt gevaarlijk aan het denken bent nu. Want eenmaal op straat, probeer dán maar weer eens aan een huis te komen... Wie zegt dat je niet in een leuke gemeenschap komt buiten je stad? En zelfs niet, dan kun je je vrienden/kennissen bezoeken als het niet te ver is, je kunt contact met ze houden via telefoon/internet, je hebt DF en ik hoorde dat je dagelijks contact hebt met Syl hier. Op straat komen is niet de betere optie en dat weet je denk ik heel goed.

Sorry dat ik wat aan het dringen ben, maar ik wens je dit gewoon niet toe man.
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Want eenmaal op straat, probeer dán maar weer eens aan een huis te komen
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je reactie, maar op straat of niet, ik blijf dan nog altijd ingeschreven staan bij woonservice en dat kan toch niet lang meer duren (zou je zeggen) sta nu ingeschreven sinds februari 2014 en eerlijk gezegd:


Mindless zei:
dat weet je denk ik heel goed.
Klik om te vergroten...

Nee, ik weet het niet. Ben veel te emotioneel na zo'n lange zoektocht en echt waar, ik weet niet meer wat ik moet doen. Ben een beetje op.
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syl zei:
Je wilt mij ook niet in real-life horen zingen hoor...
Klik om te vergroten...

Okè, weten we dat ook:blush: hahaha

S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bad Karma zei:
Okè, weten we dat ook:blush: hahaha

Klik om te vergroten...

:rock::rockband::rock:
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
:rock::rockband::rock:
Klik om te vergroten...
Hey Syl ik vind je echt cool. Fijne kerst aan jou en Bad Karma dan.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ikbeneenfiets zei:
Hey Syl ik vind je echt cool. Fijne kerst aan jou en Bad Karma dan.
Klik om te vergroten...

Dank je wel!!! "😊
Jij ook een hele fijne kerst alvast!! 🌲🤗
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vandaag weer de halve middag in bed gelegen en geslapen terwijl ik vannacht niet eens zo slecht geslapen had. Ik heb een afspraak gemaakt met de huisarts wat betreft deze vreselijke vermoeidheid. Er zal wel een bloedtestje volgen wat moet aangeven of er ergens iets fout zit. Dit is niet meer gezond! Ik ben nu 4 tot 6 weken gestopt met blowen en van de meeste symptomen heb ik geen last meer. Misschien enkelen waarvan concentratieverlies het meest. En vermoeidheid dus.

Geslapen van 24:00 tot 5:00 van 8:00 tot 10:30 en van 14:00 tot 16:30, dat is toch wel een beetje teveel van het goede, dacht ik? Als ik er aan toegeef is dit het verloop voor zo'n beetje elke dag. Vaak moet ik er 's avonds tegen vechten. Ik heb wat pagina's opgezocht op internet en kan weinig vinden over stoppen met blowen en vermoeidheid. En geloof het of niet, ik voel de vermoeidheid nu alweer opkomen. Het liefst zou ik nu alweer mijn bed induiken. Niet goed volgens mij.

Zijn er anderen op dit forum die ook zoiets hebben meegemaakt bij het stoppen met blowen? Is dit normaal? Ik begin me er een beetje ongerust over te maken.
Misschien is het niet gek na wat ik heb meegemaakt maar dit loopt de spuigaten uit en het lijkt erger te worden. Toen ik net gestopt was had ik er helemaal niet zo veel last van. Ik probeer een beetje te wandelen en mezelf bezig te houden maar het is gewoonweg niet te doen. Wat een narigheid is dit.

Even wat anders: als je voer brengt naar een vreemde kat en hij komt heel dichtbij je maar hij blaast alleen maar, en wil niet dat je hem aanraakt, is er dan iets mis of zo? Of is dat normaal gedrag?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#19
Over die vermoeidheid kan ik je niks zeggen. Nooit gehad na het stoppen met blowen. Ik zou je labuitslag afwachten, misschien is je HB, B12 of vit D heel laag, is het zoiets simpels.

Wat betreft de kat, als het een zwerver is, is het normaal dat hij bang is voor mensen. Blazen doen katten voornamelijk als ze bang zijn. Met hele kleine stapjes kun je zijn vertrouwen winnen. Niet direct in de ogen kijken en als je hem aankijkt met halfdichte ogen en vaak knipperen. Blijven voeren en hem het tempo laten bepalen.

Ziet ie er verwaarloosd uit; slechte vervilte vacht, broodmager? Loopt ie mank?
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Bad Karma zei:
In vijf minuten kan je dat niet zeggen. We kwamen tot de conclusie dat mijn mentale problemen meer van praktische aard waren en dat zij mij daarmee eigenlijk niet helpen kon. Dat vond ik ook eigenlijk wel. Ik heb nooit bij mezelf eens zo diep naar binnen gekeken. Ik weet het echt niet. ik weet helemaal niets van dat soort dingen en schrok me een ongeluk toen ik binnenkwam via de gesloten afdelingen. Ik begon meteen te janken en kon alleen maar denken van "hier hoor ik niet"
Klik om te vergroten...
De oorzaak van je mentale problematiek ligt in praktische zaken bedoel je? Ze kon je niet helpen om er mee om te leren gaan?
Bad Karma zei:
Is een "dm" geen privébericht dan.
Klik om te vergroten...
Ja. En ik heb geen behoefte aan een dm met een verhaal over vroeger van jou.
Bad Karma zei:
Sinds ik klein ben krijg ik al te horen van mijn vader dat ik op mijn opa lijk. Op andere momenten vertelde hij me dat mijn opa geen lieve man was. Hij bedoelde het niet kwaad. Mijn opa was een driftkop. Hij had ruzie met veel mensen. Tenminste, ik heb hem niet vaak ontmoet maar dat hij een grote driftkop was dat had ik wel door. Ik heb dat vaak te horen gekregen tijdens mijn leven. De ene keer: "je opa was een nare man" de andere keer: "je lijkt op je opa." Ik was het daar natuurlijk niet mee eens maar kon ook niet ontkennen dat ik niet een beetje driftig was, wel een heel stuk minder. Dat ik uit mijn slof schiet komt niet vaak voor maar het gebeurt wel.

Zoals ik het nu zie heb ik het te vaak gehoord. Ik besloot later in mijn leven dat ik maar niet moest gaan trouwen of een relatie beginnen omdat ik teveel op mijn opa leek. Het zou uiteindelijk toch wel mis gaan. Het is niet zo dat ik hier diep over nadacht of zo, het was gewoon een aanname en ik vond het vrijgezellen bestaan eigenlijk wel prima. Ik heb wel wat relaties gehad waar het fout mee liep maar dat kwam gelukkig niet doordat ik driftig was maar hadden andere redenen.

Als je een klein jongetje bent en je vader zegt dat maar vaak genoeg tegen je dan neem je dat wel aan. Dat, terwijl hij dat meestal niet meende en die twee dingen nooit maar dan ook nooit tegelijk heeft gezegd. Ik heb ze zelf samengevoegd en ervan gemaakt dat het beter zou zijn dat ik alleen zou blijven omdat ik te driftig zou zijn.

Nu mijn vader er niet meer is en ik tegen @Syl ben uitgevallen denk ik, zie je wel maar goed dat je nooit getrouwd bent. Het komt allemaal omhoog nu en ik heb het daar op dit moment heel erg moeilijk mee. Ben ik nu te driftig of ben ik gefrustreerd door al wat er gebeurt is. Ben ik werkelijk een hufter of valt het wel mee, rooie draad van mijn leven. Ik mijn achterhoofd gaat nu alweer de vraag rond of ik met deze post aandacht wil trekken of de waarheid zeggen. Of is het weer een fout antwoord. Zeg jij het maar.

Het komt niet vaak voor maar op sommige momenten, zoals nu met @Syl , bijt ik hard van me af en doe dat ik met mensen die ik liefheb of te dicht bij komen of zoiets. Waarom, ik weet het niet maar ik denk dat het hier vanaf komt.
Klik om te vergroten...
Typisch iets voor je psych. Een probleem van niet praktische aard. Was je toch te snel weg daar.
Bad Karma zei:
Ik geef morgen wel antwoord op je andere vragen, nu gaat het niet meer.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2021222324...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."