Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke soort van verslaving heeft jou het meeste gekost aan euries?

Welke soort van verslaving heeft jou het meeste gekost aan euries?

46 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
"While benzzzy wastes his time on the dark corners of discord smiling like smeagle talking to himself like a psychotic person"
b
benzzzy

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Sad reality.

Ben aan het inperken van discord begint problematisch te worden.

De momenten dat je tracker FUCKING 13 uur registreert moet je gvd toch denken what to ben je aan het doen.

Kan net zo goed gelijk zelfmoord plegen want dat is wat ik praktisch gezien doe met Mijn tijd...

Discord is inmiddels al verwijderd van mijn telefoon.
Alleen via de mobiele browser wat voor geen meter werkt.

Heb misschien 1 uur vandaag dus dat is iets.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Morgen krijg ik allerlei opiaten voor niks.
Plus barbituraten ! Natriumpenthopital
Eindelijk, eindelijk. Mijn rug wordt onder handen genomen op de operatie tafel.
Ik ben er dus even niet.
Is een dure grap voor de verzekering......
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
NiandraLades zei:
De suikerverslaving, die heeft door de jaren heen heel wat geld gekost. En m'n zelfbeeld wordt er ook niet beter van.
De XTC verslaving (dan heb ik het over 2x in de week 3 a 4 pillen gedurende 2 a 3 jaar) heeft heel wat hersencellen, geheugen en emotionele stabiliteit gekost.
Klik om te vergroten...
Oef ik zal voor je duimen dat dat niet problemen gaat geven later.. zou zo kut zijn:(
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Wederom ook thx voor de reactie !
Ik heb een kno arts maar ben er al jaren niet geweest , was om buisjes(diablotjes) in men oren te laten steken toen ik 5x per jaar kast had van oorontsteking..
Ga straks de de celon opzoeken.
Klik om te vergroten...

Doe dat, had echt niet verwacht dat ik er ooit nog vanaf zou komen maar het heeft me echt heel erg goed geholpen! Kleine ingreep maar voor mij heeft het een hele hoop neussprays bespaard!

Trouwens goed om te weten. Als je maar de kno arts gaat zorg dat je minstens 1 dag en liever 2 dagen geen spray gebruikt, op die manier kunnen ze je neus beoordelen.
De neusspray zorgt er namelijk voor dat je neusslijmvliezen weer dun worden en dan is er voor de kno geen reden om de ingreep te doen. Het is even doorbijten maar je moet er iets voor over hebben! :)
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Legio Patria Nostra zei:
Morgen krijg ik allerlei opiaten voor niks.
Plus barbituraten ! Natriumpenthopital
Eindelijk, eindelijk. Mijn rug wordt onder handen genomen op de operatie tafel.
Ik ben er dus even niet.
Is een dure grap voor de verzekering......
Klik om te vergroten...
Hey man laat je ff weten hoe het gegaan is? Veel kracht toegewenst,

Fietes
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Legio Patria Nostra zei:
Morgen krijg ik allerlei opiaten voor niks.
Plus barbituraten ! Natriumpenthopital
Eindelijk, eindelijk. Mijn rug wordt onder handen genomen op de operatie tafel.
Ik ben er dus even niet.
Is een dure grap voor de verzekering......
Klik om te vergroten...
Hopelijk helpt het. Heb zelf ook vaak last van de rug door beenlengte verschil maar wat jij hebt klinkt wel wat heftiger.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vinyl! Heb (voor het huidige mp3 tijdperk) tien jaar als techno dj gedraaid in Nederland en buitenland en dat heeft een flinke duit gekost. Uiteraard kreeg je voor de gigs ook een vergoeding maar ik draaide niet op het niveau Adam Beyer, Maceo Plex dus dan wordt je er niet rijk van. Inmiddels alweer tien jaar gestopt na bewuste keuze voor gezinsleven en alle platen destijds verkocht, maar ik had ca 1600 stuks vinyl a minimaal € 7,00 per stuk dus dat merkte ik destijds wel in de maandelijkse uitgaven.. :tongueout:
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Jr kan anders behoorlijk goed schrijven voor iemand met minder hersencellen:)
Klik om te vergroten...
Kun je nagaan hoe het eerst was. :sunglasses:
Nee, dankjewel voor het mooie compliment. :)

Stonologie zei:
Oef ik zal voor je duimen dat dat niet problemen gaat geven later.. zou zo kut zijn:(
Klik om te vergroten...
Dank je... Als ik later dement word, dan is dat waarschijnlijk mijn eigen schuld.
Het heeft een paar jaar geduurd maar inmiddels kan ik al een tijdje zeggen dat ik naar mijn idee helemaal ben hersteld. De 2 jaar na het stoppen had ik last van somberheid, derealisatie, slaapverlamming, moeite met dingen onthouden en opslaan (korte termijn geheugen). Geheugen is nog steeds niet optimaal maar verder gaat het goed. Enige waaraan ik het misbruik verleden nog merk is wanneer ik eens in de zo veel tijd (1x per jaar ofzo) weer eens een serotonine releaser probeer. Dan voel ik direct een soort kortsluiting in mijn hoofd, totaal geen euforie of fijn gevoel maar wel na een half pilletje heftig hallucineren, zwaar kater gevoel en extreem wazig zijn. Serotonine receptoren zijn echt wel stuk.
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben verslaafd aan alles. Eten, oxazepam en bolletjes wol met verloopkleuren. Koopverslaving. Als ik iets zie, moet ik het hebben. Meestal is het niet eens voor mezelf. Ik probeer geluk te kopen maar dat ga ik nergens anders vinden dan bij mijzelf natuurlijk. Ik ga toch nog wat amfetamine uitproberen.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eigenlijk 5 dingen...

Roken, wat ik al m'n halve leven doe.. (ben 28 ).
Wiet, bijna 10 jaar dagelijks gerookt, 40 euro per week.
Coke, 7 jaar lang gemiddeld 50 euro per week (met uitschieters van €100 niet meegerekend🙄)
Vodka, vooral in die coke tijden, gemiddeld 1-2 flessen per week à €15 per fles

Maar bovenal, m'n ex... echt serieus dat ik daar al die jaren ben ingetrapt.... beetje zelfde verhaal als Syl en Perenijsje om een lang verhaal kort te houden...

Maarja al met al is nu mijn grootste last nog steeds dat roken, die andere verslavingen ben ik gelukkig vanaf🤗... drank is soms nog wel lastig, mja heuj ben al een heel eind erop vooruit gegaan😄.

Merk t zeker in m'n portemonnee qua geen coke meer halen, af en toe een gek weekendje is prima maar dat ik niet meer wekelijks haal scheelt echt aanzienlijk, ineens hou ik geld over..🙂
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat k trouwens ook zo stom vind, en altijd heb gevonden... als ik dan iets leuks zag, bijvoorbeeld een broek ofzo ik zeg maar iets, en zag dat het €60 kost dacht ik ja daaag da's fckin veel geld laat maar.... maar voor coke legde ik het zo neer zonder nadenken. Echt bizar
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aniet_Speed zei:
Wat k trouwens ook zo stom vind, en altijd heb gevonden... als ik dan iets leuks zag, bijvoorbeeld een broek ofzo ik zeg maar iets, en zag dat het €60 kost dacht ik ja daaag da's fckin veel geld laat maar.... maar voor coke legde ik het zo neer zonder nadenken. Echt bizar
Klik om te vergroten...

Oh dat is wel echt zo herkenbaar. Bij mij dan niet met coke maar met speed, maar toch. Soms zit ik echt al te miepen om een paar euro bij wat anders, maar dan neem ik idd wel weer voor tientallen euro's speed en keta bijv mee als ik bij vriend ben geweest.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn verslaving aan kamperen heeft me duizenden euros gekost. Donsen dekens. Hangmatten van flinter dun nylon. titanium kookspullen. Mijn geld verdampt. Ik hoop dat er een punt komt dat ik genoeg spullen heb... en terwijl ik dat zeg zit ik al weer te kijken naar een nieuwe bijl want de 2 die ik al heb zijn te groot. Wahhhh geld.....
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm bedenk mij net dat eten wel mijn duurste verslaving is. Heb onder andere gegeten bij noma in Kopenhagen. Foodies hebben vast wel een idee hoe duur dit is😅
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Van mij dan toch fanta denk ik. Heb er teveel gezopen.
Nu ben ik overgeschakeld naar cola.
s
shoreline oxyLid
01-01-2024, 00:00
#17
de combinatie van oxy, wiet en roken! kost me alles bij elkaar toch een goeie 500 euro per week, en dat terwijl ik niet op school zit, 18 ben en nog bij mn ouders woon......... afrader!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hier op DF treffen we allerlei soorten van verslaving aan.
Het zijn niet alleen middelen.
Ik ben benieuwd, welke was het duurste?
Die van mij was: het bezoek aan allerlei zeer chique clubs met allemaal heel mooie dames daar aanwezig.
Dát moet zo bij elkaar een halve ton hebben gekost ....
Ik had toen een zeer hoog inkomen.
Maar toch....
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
DF is een dure. Kost namelijk veel tijd en dat is het kostbaarste wat ik heb.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn rookverslaving, 80 euro in de maand. Wat een geld weggooierij! 25 jaar geld in rook opgegaan! En het wordt weer een euro duurder.
Zet het, nu ik gestopt ben, apart in een potje en doe er leuke dingen van of koop iets voor mezelf.
Ik hoop echt dat ik nooit meer in die bullshit trap!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."