#1
"While benzzzy wastes his time on the dark corners of discord smiling like smeagle talking to himself like a psychotic person"
Oef ik zal voor je duimen dat dat niet problemen gaat geven later.. zou zo kut zijnDe suikerverslaving, die heeft door de jaren heen heel wat geld gekost. En m'n zelfbeeld wordt er ook niet beter van.
De XTC verslaving (dan heb ik het over 2x in de week 3 a 4 pillen gedurende 2 a 3 jaar) heeft heel wat hersencellen, geheugen en emotionele stabiliteit gekost.
Wederom ook thx voor de reactie !
Ik heb een kno arts maar ben er al jaren niet geweest , was om buisjes(diablotjes) in men oren te laten steken toen ik 5x per jaar kast had van oorontsteking..
Ga straks de de celon opzoeken.
Hey man laat je ff weten hoe het gegaan is? Veel kracht toegewenst,Morgen krijg ik allerlei opiaten voor niks.
Plus barbituraten ! Natriumpenthopital
Eindelijk, eindelijk. Mijn rug wordt onder handen genomen op de operatie tafel.
Ik ben er dus even niet.
Is een dure grap voor de verzekering......
Hopelijk helpt het. Heb zelf ook vaak last van de rug door beenlengte verschil maar wat jij hebt klinkt wel wat heftiger.Morgen krijg ik allerlei opiaten voor niks.
Plus barbituraten ! Natriumpenthopital
Eindelijk, eindelijk. Mijn rug wordt onder handen genomen op de operatie tafel.
Ik ben er dus even niet.
Is een dure grap voor de verzekering......
Kun je nagaan hoe het eerst was.Jr kan anders behoorlijk goed schrijven voor iemand met minder hersencellen![]()
Dank je... Als ik later dement word, dan is dat waarschijnlijk mijn eigen schuld.Oef ik zal voor je duimen dat dat niet problemen gaat geven later.. zou zo kut zijn![]()
Wat k trouwens ook zo stom vind, en altijd heb gevonden... als ik dan iets leuks zag, bijvoorbeeld een broek ofzo ik zeg maar iets, en zag dat het €60 kost dacht ik ja daaag da's fckin veel geld laat maar.... maar voor coke legde ik het zo neer zonder nadenken. Echt bizar
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."