#1
Wederom ook thx voor de reactie !
Ik heb een kno arts maar ben er al jaren niet geweest , was om buisjes(diablotjes) in men oren te laten steken toen ik 5x per jaar kast had van oorontsteking..
Ga straks de de celon opzoeken.
Doe dat, had echt niet verwacht dat ik er ooit nog vanaf zou komen maar het heeft me echt heel erg goed geholpen! Kleine ingreep maar voor mij heeft het een hele hoop neussprays bespaard!
Trouwens goed om te weten. Als je maar de kno arts gaat zorg dat je minstens 1 dag en liever 2 dagen geen spray gebruikt, op die manier kunnen ze je neus beoordelen.
De neusspray zorgt er namelijk voor dat je neusslijmvliezen weer dun worden en dan is er voor de kno geen reden om de ingreep te doen. Het is even doorbijten maar je moet er iets voor over hebben!