Ik wilde eigenlijk net zoiets als
@Syl posten. Mijn verslaving aan liefde en bevestiging krijgen. Daardoor veel te veel voor mannen gedaan, aan de ene kant dan ook wel financieel meer geïnvesteerd doordat ik dan bijvoorbeeld veel vaker naar hun toe reisde ipv andersom, maar er is ook financieël misbruik van me gemaakt door zo'n foute man.
En het heeft me heel veel dingen gekost die niet in geld zijn uit te drukken, zoals mijn zelfvertrouwen, mijn vertrouwen in anderen, mijn lichaamsbeeld, mijn seksuele beleving, mijn zelfstandigheid en onafhankelijkheid, mijn tijd en energie, vriendschappen met anderen die door die contacten met mannen verwaterd zijn etc.
Aan iets in de zin van drugs/roken/gamen oid ben ik gelukkig nog niet echt verslaafd geraakt dat het me heel veel geld heeft gekost.
En verder is eten anders wat me heel veel geld heeft gekost bedenk ik me. Want ik heb wel echt heel veel eetbuien gehad en dat ik voor tientallen euro's losging tijdens een eetbui en dat mijn manier was om met mijn gevoelens om te gaan.