#1
We hebben in ons land nog altijd:
Vrijheid van meningsuiting.
En:
Vrijheid van drukpers.
Voila.
Vrijheid van meningsuiting.
En:
Vrijheid van drukpers.
Voila.
Gokje: kinderen hebben denk ik de achternaam van de vader?
Volgens mij zit je of in een psychose of ben je doorgedraaid van de drugs..... je zou eens kunnen praten met de huisarts.Ja,natuurlijk hebben mijn kinderen de achternaam van hun vader,de achternaam is LOW.Half chinees,zo klaar hiermee.
Probeerde ik bij mijn eerste post maar als iemand dan door gaat dan houd het op..
Volgens mij zit je of in een psychose of ben je doorgedraaid van de drugs..... je zou eens kunnen praten met de huisarts.
Mijn kinderen hebben daar geen moeite mee,ze zijn niet op google en te goed met ct ,ik ben een digibeet,komt door mijn leeftijd.Ik en agressief passen niet bij elkaar??
Rivalrie stop met je onzin?In een psychose zou ik niet eens kunnen typen.Heb jij weleens iemand gezien in die toestand??Ik wel,diverse keren en dat is vreselijk.Stop met dat domme gelul!!
Sorry mevrouw Peerdeman, maar u heeft een bijzonder onplezierige manier van communiceren. Ondanks de misère kan het best wat vriendelijker. Wij zijn hier allemaal te gast en proberen op een normale manier met elkaar om te gaan. Dat is toch niet teveel gevraagd? Zo krijgt u ook veel meer begrip (en zinvol advies) voor uw situatie..Vader van zonen overleden 2017.Altzeimer zo goed???
Sorry,begrijp je reactie niet zo goed,als iemand mij prive dus mail bericht stuur dat ik een gebruiker ben,ja tegen die persoon ben ik niet vriendelijk meer.Ik ben digibeet maar dat zegd niet dat ik mij daarbij neer moet leggen,en dan jammer dat jullie dat lezen.Ik begrijp het posten en dergelijke niet goed.oke?
Volgens mij zit je op het verkeerde forumHoi,exe ik ben niet vriendelijk volgens jou,wel ieder haar of zijn mening,maar net schreef de heer Rivalrie dat ik in een psychose zit en hij weet niet eens hoe dat is.Ik weet dat wel en heb het meegemaakt een aantal keren.En dan JA heb je gelijk dan reageer ik ietwat agressief,want het is een onbenul.Met dat soort onbenullen wil ik geen kontakt is namelijk veel te dom voor mij.
De ervaring die ik heb i.v.m.verslavingen kan hij niet tegen op.Ik wil dat soort reakties niet,ze zijn voor mij waardeloos.Ik vecht voor jonge gebruikers die nog iets van hun leven willen --kunnen maken.Dom dat ik de achternaam geplaats heb ja dat is zo maar ik ben digibeet en dus niet slim op dat gebied.Zal mijn enige zoon die wel goed is met ct informeren.Vr,gr,Elly
Ik vind het heel dom dat als ik je help, je boos er tegenin gaat. En alsnog zijn de achternaam onthult. Zo zijn je kinderen te Googlen en tast je hun privacy aan. Ik gokte dat jouw achternaam niet die van je zonen is omdat iemand je er op wees dat het niet zo slim was dit op internet te plaatsen.
Ik adviseer je iets beter te lezen en iets minder agressief te reageren. Zo is men eerder geneigd je te helpen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."