Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoeder van 3 verslaafde

moeder van 3 verslaafde

119 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
We hebben in ons land nog altijd:

Vrijheid van meningsuiting.
En:
Vrijheid van drukpers.

Voila.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thnx. Interessant, ook voor mij.
Dit boek gaat er dus komen in mijn verzameling boekwerken tav afhankelijkheid.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Allereerst: wat een gigantische emoties.
En: woede. Agressie.
Dat zijn emoties die weliswaar te begrijpen zijn, 3 kids naar de donder en met alles, wat je daarbij als ( machteloze) ouder meemaakt, maar.. hoe kunnen wij hierbij, in dit stadium, effectief hulp bieden?
Woede, agressie, zijn zeer negatieve en slecht te handelen zaken...

Zoals ik hier lees, moet ik zeggen, ikzelf weet dit niet.
Ik heb geen kinderen.
Ik ben dus geen ouder, en heb met deze uiterst droevige kwestie geen ervaring.

Maar één ding wil ik zeggen.
Op een gegeven moment wordt er een grens bereikt, en overschreden.
En dan moet je keuzes gaan maken.
Anders kom je te laat .
Onherstelbaar te laat.
Ik kan hier zeggen, wat mijn keuzes zouden zijn, maar omdat ik geen ervaring heb met deze zaak m.b.t. kinderen, laat ik het achterwege om mijn keuzes hier neer te zetten.
Ik besluit met alle sterkte toe te wensen, plus de hoop, dat er toch een soort van oplossing kan komen.
Of een gedeeltelijk oplossing.
Groepstherapie zie ik niet zitten. Nee.
Allerlei misère van anderen er nog een keer bij, dit kan averechts werken.
En hiermee heb ik wél ervaring.
Ik blijf dit topic dus volgen.
Legio
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog te doen 2 ghb 1 daarvan ook hero,3 speed verslaafde,en 1 heel jonge kennis 27 jr benzo die ik onder mijn vleugels heb,gaat heel goed momenteel met hem.Komt 19 februarie bakkie doen.Dat is geen droom, ik moet heel dichtbij blijven.Komt absoluut goed(hij wil het zo graag)dit lukt,jullie zien dat nog.
Echt van de drugs af is vreselijk moeilijk voor oudere gebruikers,dat is mijn ervaring.Het is ook de ervaring die ik schrijf,oudste eerst hero,afkicken,bak,kon dat leven niet aan,wilde niet uit de bak?Jaren van alcohol misbruik tot hij in een zware psychose kwam en daar nooit echt is uitgekomen,nu een wrak.Ik help waar ik kan,hij is 55jr.Mijn eerste kind,dat doet vreselijk zeer,geloof me.
Ik geef nooit op!!!!!!
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
*.exe2.0 zei:
Gokje: kinderen hebben denk ik de achternaam van de vader?
Klik om te vergroten...

Ja,natuurlijk hebben mijn kinderen de achternaam van hun vader,de achternaam is [verwijderd door moderator] .Half [afkomst verwijderd door moderator], klaar hiermee.

Vader van zonen overleden 2017.Altzeimer zo goed???

[Moderator: privacygevoelige gegevens verwijderd, meerdere berichten en citaten samengevoegd.]
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het heel dom dat als ik je help, je boos er tegenin gaat. En alsnog zijn de achternaam onthult. Zo zijn je kinderen te Googlen en tast je hun privacy aan. Ik gokte dat jouw achternaam niet die van je zonen is omdat iemand je er op wees dat het niet zo slim was dit op internet te plaatsen.

Ik adviseer je iets beter te lezen en iets minder agressief te reageren. Zo is men eerder geneigd je te helpen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
ea.peerdeman zei:
Ja,natuurlijk hebben mijn kinderen de achternaam van hun vader,de achternaam is LOW.Half chinees,zo klaar hiermee.
Klik om te vergroten...
Volgens mij zit je of in een psychose of ben je doorgedraaid van de drugs..... je zou eens kunnen praten met de huisarts.
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn kinderen hebben daar geen moeite mee,ze zijn niet op google en te goed met ct ,ik ben een digibeet,komt door mijn leeftijd.Ik en agressief passen niet bij elkaar??
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Revolutionair zei:
Probeerde ik bij mijn eerste post maar als iemand dan door gaat dan houd het op..
Klik om te vergroten...

Kan me voorstellen
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Volgens mij zit je of in een psychose of ben je doorgedraaid van de drugs..... je zou eens kunnen praten met de huisarts.
Klik om te vergroten...

Rivalrie stop met je onzin?In een psychose zou ik niet eens kunnen typen.Heb jij weleens iemand gezien in die toestand??Ik wel,diverse keren en dat is vreselijk.Stop met dat domme gelul!!
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ea.peerdeman zei:
Mijn kinderen hebben daar geen moeite mee,ze zijn niet op google en te goed met ct ,ik ben een digibeet,komt door mijn leeftijd.Ik en agressief passen niet bij elkaar??
Klik om te vergroten...

Niet alleen op Google zijn ze te vinden. Ook in de verdere openbaarheid zeg maar. Dus niet digitaal. Laat ik het zo zeggen: ik zou er niet blij van worden als ik verslaafde volwassene zou zijn en mijn moeder maakt op internet mijn naam bekend.

Hier op het forum heb ik je al meerdere malen agressief zien doen. Bijvoorbeeld tegen @Rivalrie hierboven. Veel uitroeptekens en woorden als 'domme gelul'. Misschien ervaar je dat zelf anders omdat je altijd op die manier communiceert?

En je leest ook niet goed aangezien je op onderwerpen van jaren terug reageert. Ik zie dat net tweemaal gebeuren. Neem je tijd he als je digibeet bent. Is alleen maar leuk op die leeftijd nog het internet ontdekken!
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ea.peerdeman zei:
Rivalrie stop met je onzin?In een psychose zou ik niet eens kunnen typen.Heb jij weleens iemand gezien in die toestand??Ik wel,diverse keren en dat is vreselijk.Stop met dat domme gelul!!
Klik om te vergroten...

@Rivalrie laat die oudere dame met rust graag
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
ea.peerdeman zei:
Vader van zonen overleden 2017.Altzeimer zo goed???
Klik om te vergroten...
Sorry mevrouw Peerdeman, maar u heeft een bijzonder onplezierige manier van communiceren. Ondanks de misère kan het best wat vriendelijker. Wij zijn hier allemaal te gast en proberen op een normale manier met elkaar om te gaan. Dat is toch niet teveel gevraagd? Zo krijgt u ook veel meer begrip (en zinvol advies) voor uw situatie..
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sorry,begrijp je reactie niet zo goed,als iemand mij prive dus mail bericht stuur dat ik een gebruiker ben,ja tegen die persoon ben ik niet vriendelijk meer.Ik ben digibeet maar dat zegd niet dat ik mij daarbij neer moet leggen,en dan jammer dat jullie dat lezen.Ik begrijp het posten en dergelijke niet goed.oke?
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ea.peerdeman zei:
Sorry,begrijp je reactie niet zo goed,als iemand mij prive dus mail bericht stuur dat ik een gebruiker ben,ja tegen die persoon ben ik niet vriendelijk meer.Ik ben digibeet maar dat zegd niet dat ik mij daarbij neer moet leggen,en dan jammer dat jullie dat lezen.Ik begrijp het posten en dergelijke niet goed.oke?
Klik om te vergroten...

Mijn advies in dat geval: lekker negeren.

Tevens een tip. Minder uitroeptekens en vraagtekens gebruiken. Eentje volstaat. Anders leest het alsof je schreeuwt.

Komt allemaal goed hier, hoor!
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Elly een tip: als je een bericht wilt citeren, druk dan op "citeer dit bericht" en schrijf daaronder je bericht. Dat is een stuk overzichtelijker dan zoals het nu gaat met al die lege quotes.. :wink:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
ea.peerdeman zei:
Hoi,exe ik ben niet vriendelijk volgens jou,wel ieder haar of zijn mening,maar net schreef de heer Rivalrie dat ik in een psychose zit en hij weet niet eens hoe dat is.Ik weet dat wel en heb het meegemaakt een aantal keren.En dan JA heb je gelijk dan reageer ik ietwat agressief,want het is een onbenul.Met dat soort onbenullen wil ik geen kontakt is namelijk veel te dom voor mij.
De ervaring die ik heb i.v.m.verslavingen kan hij niet tegen op.Ik wil dat soort reakties niet,ze zijn voor mij waardeloos.Ik vecht voor jonge gebruikers die nog iets van hun leven willen --kunnen maken.Dom dat ik de achternaam geplaats heb ja dat is zo maar ik ben digibeet en dus niet slim op dat gebied.Zal mijn enige zoon die wel goed is met ct informeren.Vr,gr,Elly
Klik om te vergroten...
Volgens mij zit je op het verkeerde forum
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#18
*.exe2.0 zei:
Ik vind het heel dom dat als ik je help, je boos er tegenin gaat. En alsnog zijn de achternaam onthult. Zo zijn je kinderen te Googlen en tast je hun privacy aan. Ik gokte dat jouw achternaam niet die van je zonen is omdat iemand je er op wees dat het niet zo slim was dit op internet te plaatsen.

Ik adviseer je iets beter te lezen en iets minder agressief te reageren. Zo is men eerder geneigd je te helpen.
Klik om te vergroten...

Hoi,exe ik ben niet vriendelijk volgens jou,wel ieder haar of zijn mening,maar net schreef de heer Rivalrie dat ik in een psychose zit en hij weet niet eens hoe dat is.Ik weet dat wel en heb het meegemaakt een aantal keren.En dan JA heb je gelijk dan reageer ik ietwat agressief,want het is een onbenul.Met dat soort onbenullen wil ik geen kontakt is namelijk veel te dom voor mij.
De ervaring die ik heb i.v.m.verslavingen kan hij niet tegen op.Ik wil dat soort reakties niet,ze zijn voor mij waardeloos.Ik vecht voor jonge gebruikers die nog iets van hun leven willen --kunnen maken.Dom dat ik de achternaam geplaats heb ja dat is zo maar ik ben digibeet en dus niet slim op dat gebied.Zal mijn enige zoon die wel goed is met ct informeren.Vr,gr,Elly
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jup die is doorgedraaid
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ken heel veel verslaafde lieve mensen,ook 1 ervan af geholpen een vriendin van mijn middelste zoon.Ze heeft haar EIGEN huis een prima baan en ik ben daar blij om???Nu de volgende want ik heb niet zoveel tijd.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."