#1
Vergeet niet, dat er óók mensen zijn, die vanwege een aangeboren overgevoeligheid, of door een van nature tekort aan serotonine oid , veel verslaving gevoeliger zijn, dan een ander.
Voorts is er een categorie mensen, die zeer traumatische ervaringen hebben en zich hierdoor niet meer zonder drugs staande kunnen houden in de keiharde maatschappij van nu.
Alles speelt mee.
Voorts is er een categorie mensen, die zeer traumatische ervaringen hebben en zich hierdoor niet meer zonder drugs staande kunnen houden in de keiharde maatschappij van nu.
Alles speelt mee.