#1
Bijna 9u aan 1 stuk geslapen op 15mg !!!
Het is zowizo fijn om in je huis af te kicken (als dit mogelijk is), zeker omdat je dan niet na een aantal weken terug komt in je huis, en dan echt moet gaan wennen... is dus fijner als je alvast thuis bent! Als dat kan!!👌🍀De verslavingszorg heeft ook hulpaanbod waarbij je niet intern in een kliniek moet afkicken, maar waarbij je gewoon thuis je eigen ding kan blijven doen, maar dat je de juiste medicatie verstrekt krijgt en dat je af en toe gesprekken hebt die je verder op weg helpen. Dus als jezelf laten opnemen geen optie is voor je, dan zijn er ook andere hulpmogelijkheden.
Dit gaat niet goed, zeker niet met lorazepam. Check de Ashton methode of ga naar je huisarts.Slik nu altijd voor ik ga slapen 10mg Lorazepam = 4 tabletten. Wil dit naar eentje brengen (mijn afbouwschema)
2 dagen 10mg Lorazepam (4 tabletten)
1 dag 8,75mg Lorazepam (3,5 tabletten)
3 dagen Diazepam 30mg (Heb dan pas Diazepam) (3 tabletten)
4 dagen Diazepam 25mg (2,5 tabletten)
5 dagen Diazepam 20mg (2 tabletten)
6 dagen Diazepam 15mg (1,5 tabletten)
7 dagen Diazepam 10mg (1 tablet)
En dan proberen tijd dat zo te houden en terug over te schakelen naar een kortwerkendere benzo. Bijvoorbeeld elke dag 2mg Lormetazepam.
Is dat volgens jullie beetje haalbaar? Zo'n afbouw van een een half jaar/jaar zoals de Ashton Manual zegt zie ik niet zitten.
Dit gaat niet goed, zeker niet met lorazepam. Check de Ashton methode of ga naar je huisarts.
Lekker op je eigen tempo, niet gaan haasten. Fijn als dat kan. Ik ben er prima vanafgekomen op die manier.Ondertussen eigenlijk al een paar weken blijven hangen op 15mg Diazepam... Voel me hier goed bij dag nadien en ik slaap redelijk goed... Dus voorlopig ga ik dit zo houden. Kwam van ongeveer 30-40mg. Dus toch meer dan gehalveerd.
Sorry mensen, ik heb zelf veeeel lorazepam geslikt. Als jouw dosis zo hoog is als 10 mg heb je 6 maanden tot een jaar nodig om af te bouwen met diazepam. Als je geen last wilt hebben van zware ontwenningsverschijnselen. Laat je helpen en ga naar je huisarts voor een verwijsbrief naar een kliniek bij jou in de buurt. Zo kun je erover praten en wordt je gemotiveerd. Je hoeft niet opgenomen te worden denk ik. Althans dat was bij mij het geval.
Succes, benzo's a bitch
Heb nog nooit een epilepsche aanval gehad en heb toch echt zeer veel drugs gedaan die de kans verhogen.Je moet beseffen dat een paar nachten totaal niet slapen geen kwaad kan. Van fenibuth weet ik het niet, maar bij benzo's hoort dat erbij.
Voor epilepsie zou je eens neurologisch kunnen laten onderzoeken of je daar vatbaar voor bent. De meeste mensen zijn daar niet vatbaar voor en zullen dat ook niet krijgen bij een afkick.
?Ik kan ook 20 miljoen winnen morgen.. maar of het gebeurt..
Uw eerste zin, heb je daar een wetenschappelijke onderbouwing van?
Mij is geleerd dat nachten doorhalen roofbouw is op uw lichaam.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."