#1
Het lukte om lucide te dromen, dat was 20 geleden ofzo denk ik. Raar...
Zo meteen weer 30mg. Morgen 25mg, ben benieuwd of ik dan ook slaap.
Zo meteen weer 30mg. Morgen 25mg, ben benieuwd of ik dan ook slaap.
Woon je in belgie?Ik heb dit al meerdere keren geschreven hier her en der...maar belgiese apotheek maken veel zelf.Ook een slaapmiddel zonder recept zo te koop.En het is geen benzo,niet verslavend
Cold turkey bij benzo’s? Kan je marathonloper zijn of niet maar dat heeft er geen moer mee te maken. Je hebt hooguit een geluk momentje gehad. Velen kunnen je hier vertellen dat CT op benzo’s niet iets is wat verpleging adviseren zal.
Ja zijn nieuwe drugs waarvan men de gevolgen niet kent. Je bent dus een proefkonijn. De drugs zijn legaal.
Je gaat als je lichamelijk in form bent minder last hebben van schommelingen in je bloeddruk vooral. Bloeddruk kan ineens heel laag worden of heel hoog bij momenten tijdens zo'n afkick. Ik had daar toen met CT toen ik in topconditie was geen last van. Anderen die niks van duursport deden hadden daar veel problemen mee tijdens die opname en die deden niet een CT maar afbouwen.
Een andere keer CT gedaan in een periode dat ik geen sport deed en helemaal niet in form was door een blessure. Toen had ik daar ook veel last van. Dokter dacht dat dat daar mee te maken had.
Ik weet dat niet natuurlijk niet zeker, ik ben geen dokter. Maar afgaande op mijn ervaring denk ik dat dat best wel eens zou kunnen kloppen.
Ga niet sneller dan met 4 dagen weer verminderen hoor.... Het gaat vooralsnog goed maar ga je uiteindelijk toch te snel dan kan je straks opnieuw gaan beginnen. Ga er vanuit dat het leven morgen niet over is en je dus tijd genoeg hebt om er van af te komen. Paar dagen sneller kan grote gevolgen hebben ookal voelt dat niet zo. Uiteindelijk weten alle verslaafden het zelf altijd beter (vinden ze) maar toch hoop ik dat je een beetje luistert.... Zou zo zonde zijn dat het straks toch blijkt dat je te snel bent gaan minderen en dan duurt het zo een paar dagen om weer een juiste spiegel in je bloed te krijgen, of je krijg een terugval.Vannacht in plaats van 25mg nog maar 20mg genomen. Dat ging ook goed. Vandaag totaal geen last van ontwenning.
Ga nu nog 4 dagen op 20mg blijven en dan de stap naar 15mg zetten.
Hallo donald
Ik ben ook zo verslaafd aan lorazepam,maar slik niet zoveel.10 mg per dag,die ik van de arts krijg en 1 zopiclon van 7.5mg.En wat is jou leeftijd?Boven of onder de 60?
Ik ben ook zo verslaafd aan lorazepam,maar slik niet zoveel.10 mg per dag,die ik van de arts krijg en 1 zopiclon van 7.5mg
Dank voor je antwoord.Ik ben 65 jaar en slik ze ook al 20 jaar.Was soms ook aan het minderen maar lukt moeilijkDag Joetsie, ik ben 48 jaar oud. Gebruik al wel van voor mn 20e. Er helemaal afraken heb ik weinig hoop in, maar het moet terug normale dosis worden. 5-10mg diazepam zou ik tevreden zijn om zo altijd te houden.
Ik krijg die van mijn sportarts. Hij weet dat ik er min of meer verantwoord mee omga. Hij zit in de wielerwereld, daar wordt over benzos niet zo moeilijk gedaan. Als het TE veel wordt doe ik er altijd iets aan. Jammer genoeg zit ik na een jaar wel altijd terug op dezelfde hoeveelheid
Coke,weed ,jointje al die soorten drugs gebruik ik niet.Nooit gedaanBen jaren geleden verslaafd geweest aan de combo lorazepam en coke.
Dit was de ergste periode uit mn leven waarvan het eigenlijk nog een wonder is dat ik nog leef.
Wat een teringzooi zijn die pammetjes ze laten je echt leven in een wereld die volledig onwerkelijk is geworden.
Naar mijn inziens zijn pammetjes de ergste sloper van alle drugs.
Ben blij dat ik er uit ben gekomen en wens niemand die meuk toe.
Veel succes met het stoppen en zet door want pas na een tijd kom je er achter wat een zooi het is en hoe het je naar de kloten helpt.
Wil je er niet helemaal vanaf? Dat verbaast mij dan wel weer.Dag Joetsie, ik ben 48 jaar oud. Gebruik al wel van voor mn 20e. Er helemaal afraken heb ik weinig hoop in, maar het moet terug normale dosis worden. 5-10mg diazepam zou ik tevreden zijn om zo altijd te houden.
Ik krijg die van mijn sportarts. Hij weet dat ik er min of meer verantwoord mee omga. Hij zit in de wielerwereld, daar wordt over benzos niet zo moeilijk gedaan. Als het TE veel wordt doe ik er altijd iets aan. Jammer genoeg zit ik na een jaar wel altijd terug op dezelfde hoeveelheid
Knap van jou!Maar alles wat je dagelijks gebruikt is een verslaving.Ook als je iedere dag een jointje gebruikt,hetzij om te slapen of de rust ervanWil je er niet helemaal vanaf? Dat verbaast mij dan wel weer.
Ik neem heel af en toe eens een etizolammetje om te kunnen slapen na drugsgebruik en dan voel ik me de volgende dag al duidelijk minder scherp. Moet er niet aan denken om er dagelijks aan te zitten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."