Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLorazepam verslaving

Lorazepam verslaving

219 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
benzzzy zei:
2x per dag 500mg phenibut 25mg verlaging van mijn dagelijkse dosis per dag
Klik om te vergroten...
Dat is een langzame taper volgens reddit.
Heb nog 50g ofz over dus genoeg om dagelijks 1g te nemen voor 50 dagen dus zal wel genoeg zijn om voor een slow taper.
Heb overigens ook 50 flualprazolam pellets in de mail voor als het echt nodig is ivm met epilepsy risico of slapeloosheid die mijn mentale status te ver in gevaar brengt...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
benzzzy zei:
Ik kan een snelle phenibut taper doen ben dan na 2 weken klaar
Klik om te vergroten...
Ik kan ook 20 miljoen winnen morgen.. maar of het gebeurt..
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#3
benzzzy zei:
Heb overigens ook 50 flualprazolam pellets in de mail voor als het echt nodig is ivm met epilepsy risico of slapeloosheid die mijn mentale status te ver in gevaar brengt...
Klik om te vergroten...

Je moet beseffen dat een paar nachten totaal niet slapen geen kwaad kan. Van fenibuth weet ik het niet, maar bij benzo's hoort dat erbij.

Voor epilepsie zou je eens neurologisch kunnen laten onderzoeken of je daar vatbaar voor bent. De meeste mensen zijn daar niet vatbaar voor en zullen dat ook niet krijgen bij een afkick.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Donald41 zei:
Je moet beseffen dat een paar nachten totaal niet slapen geen kwaad kan. Van fenibuth weet ik het niet, maar bij benzo's hoort dat erbij.

Voor epilepsie zou je eens neurologisch kunnen laten onderzoeken of je daar vatbaar voor bent. De meeste mensen zijn daar niet vatbaar voor en zullen dat ook niet krijgen bij een afkick.
Klik om te vergroten...

Uw eerste zin, heb je daar een wetenschappelijke onderbouwing van?
Mij is geleerd dat nachten doorhalen roofbouw is op uw lichaam.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Donald41 zei:
Je moet beseffen dat een paar nachten totaal niet slapen geen kwaad kan. Van fenibuth weet ik het niet, maar bij benzo's hoort dat erbij.

Voor epilepsie zou je eens neurologisch kunnen laten onderzoeken of je daar vatbaar voor bent. De meeste mensen zijn daar niet vatbaar voor en zullen dat ook niet krijgen bij een afkick.
Klik om te vergroten...
Heb nog nooit een epilepsche aanval gehad en heb toch echt zeer veel drugs gedaan die de kans verhogen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Ik kan ook 20 miljoen winnen morgen.. maar of het gebeurt..
Klik om te vergroten...
?
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Uw eerste zin, heb je daar een wetenschappelijke onderbouwing van?
Mij is geleerd dat nachten doorhalen roofbouw is op uw lichaam.
Klik om te vergroten...

Niet direct, maar die is er wel. Bij een cold turky afkick van benzo's zelf wel al meer dan 50 uur wakker geweest. Was onder begeleiding in een kliniek. Kon volgens verpleging en psychiater geen kwaad. Probleem is wel dat als je dan niet in opname bent je dan een benzo gaat nemen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat het gebeurt akkoord.
Dat het niet kwaad kan twijfel ik aan.
Voelt ook niet gezond aan.
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet wetenschappelijk, maar van 11 nachten geen slaap was er geen schade.
blog.smulderstextiel.nl

Hoe lang kunnen we zonder slaap? - Smulderstextiel.nl

Het wereldrecord wakker blijven staat op maar liefst elf dagen. Hoe lang kun je zonder slaap en welke effecten heeft dat op je gezondheid?
blog.smulderstextiel.nl blog.smulderstextiel.nl

Voelt zeker niet gezond aan maar dat hoort erbij.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Donald41 zei:
Niet wetenschappelijk, maar van 11 nachten geen slaap was er geen schade.
blog.smulderstextiel.nl

Hoe lang kunnen we zonder slaap? - Smulderstextiel.nl

Het wereldrecord wakker blijven staat op maar liefst elf dagen. Hoe lang kun je zonder slaap en welke effecten heeft dat op je gezondheid?
blog.smulderstextiel.nl blog.smulderstextiel.nl

Voelt zeker niet gezond aan maar dat hoort erbij.
Klik om te vergroten...
20201018_184935.jpg
Letterlijk uit uw artikel....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom tegen een opname gekant zijn
Als ik dat niet gedaan had, was ik gegarandeerd naar de kloten gegaan.
En zie het zo
Jij bent er niet voor een kliniek maar de kliniek kan voor jou de redding zijn!
Er is niet voor niets een wachttijd van 5 maanden...
Je leert daar zo ontzettend veel over en voor jezelf.
Maar je moet er dan wel voor 1000% voor gaan!
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Symptomen die op schizofrenie lijken is iets helemaal anders dan daadwerkelijk schizofreen worden.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarom tegen een opname gekant zijn
Als ik dat niet gedaan had, was ik gegarandeerd naar de kloten gegaan.
En zie het zo
Jij bent er niet voor een kliniek maar de kliniek kan je redding zijn.
Donald41 zei:
OK ik geef u bij deze gelijk dan.

Maar symptomen die op schizofrenie lijken is iets helemaal anders dan daadwerkelijk schizofreen worden.
Klik om te vergroten...

Helemaal juist.
Maar slaaptekort kan je idd aan het hallucineren helpen.
Ik heb in mijn militaire opleiding een onderdeel moeten doen, dat de naam had " afmattingsperiode" waarin je te weinig te eten hebt, en bijna geen slaap.
En na enige tijd gaan de planten en bomen in de nacht "leven"!
Deze periode op zich zal ik nooit vergeten. Nee.
Met als afsluiting een zeer lange mars, met volle bepakking en de Fanas, de zgn. mars van de "Kepie Blanc."
In deze periode word je zo moe gemaakt, dat je op een gegeven moment niet meer echt bewust bezig bent.
3 zaken van groot belang.
De eerste is dat je leert dat je nog veel verder kunt, als dat je denkt.
Echt waar. Veel, veel verder kun je.
Tweede is, dat je normen en waarden zeer snel dalen in die zin, confort wordt onbelangrijk. En dus is het niet meer nodig om te eten wat je niet lust, of nog levend is, en dus nog geslacht en geroosterd moet worden. Nee.
De derde zaak is, dat je lichaam (in jeugdige jaren) zeer snel herstelt.
En nog veel andere dingen die ik verder terzijde laat.
Dan nog even dit:
Schizofrenie is echt heel anders, dan door te weinig slaap gaan hallucineren.
De mensen die dit hebben, ga daar maar eens mee in gesprek als je ooit in de gelegenheid bent...
Vreselijk is dat.
Lees maar eens na op internet...
Terug on topic
Je hebt naar mijn idee veel meer kans om te slagen in het stoppen met waar je hooked aan bent, dan thuis.
Geef jezelf die kans...
Anyway. Sterkte!
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Legio Patria Nostra zei:
Waarom tegen een opname gekant zijn
Als ik dat niet gedaan had, was ik gegarandeerd naar de kloten gegaan.
En zie het zo
Jij bent er niet voor een kliniek maar de kliniek kan je redding zijn.

Helemaal juist.
Maar slaaptekort kan je idd aan het hallucineren helpen.
Ik heb in mijn militaire opleiding een onderdeel moeten doen, dat de naam had " afmattingsperiode"waarin je te weinig te eten hebt, en bijna geen slaap.
En na enige tijd gaan de planten en bomen in de nacht "leven"!
Deze periode op zich zal ik nooit vergeten. Nee.
Je wordt zo moe gemaakt, dat je op een gegeven moment niet meer echt bewust bezig bent.
Zeer, zeer leerzaam. Jazeker!

Schizofrenie is echt heel anders, dan door te weinig slaap gaan hallucineren.
De mensen die dit hebben, ga daar maar eens aanstaan. Vreselijk is dat.
Lees maar eens na op internet...
Klik om te vergroten...

Ja, als ik naar witte muren keek begon ik ook allerlei bewegende schaduwen te zien daarop. Dacht ook constant dat mensen over mij aan het praten waren in andere kamers en dat ik die hoorde.. Dit zou komen doordat je op 1 of andere manier begint te dromen terwijl je eigenlijk wakker bent. Je moet altijd goed blijven beseffen dat die dingen niet echt zijn en door de afkick en slaapgebrek komen en overgaan. Dan is er niks aan de hand. Beetje zoals met trippen op LSD, als je "slecht gaat" moet je blijven beseffen dat het maar een trip is.

Grootste probleem bij mij momenteel is dat je niet kunt gewoon kunt gaan werken in die toestand en van alles moet verzinnen om thuis te blijven.
Ander zou ik gewoon Cold Turkey nog eens durven doen wel..
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Mij is geleerd dat nachten doorhalen roofbouw is op uw lichaam.
Klik om te vergroten...

Toch sowiezo minder schadelijk dan allerlei pillen en rare vloeistoffen door uw keelgat kieperen denk ik hoor.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Volkomen mee eens.
Zolang het binnen de perken kan blijven.
Nachten doorhalen is veel zwaarder dan niet slapen maar wel kunnen liggen rusten.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
3 dagen pheni vrij!
3 dagen terug gevierd dat ik 3 dagen clean wss met 600mg oxy.
Logic.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
benzzzy zei:
3 dagen pheni vrij!
3 dagen terug gevierd dat ik 3 dagen clean wss met 600mg oxy.
Logic.
Klik om te vergroten...
Heb je afkick verschijnselen gehad?
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#19
benzzzy zei:
3 dagen pheni vrij!
3 dagen terug gevierd dat ik 3 dagen clean wss met 600mg oxy.
Logic.
Klik om te vergroten...

Proficiat dat je hiermee gestopt bent. Let nu een beetje op dat je niet teveel viert zou ik zeggen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
storemem zei:
Ben jaren geleden verslaafd geweest aan de combo lorazepam en coke.
Dit was de ergste periode uit mn leven waarvan het eigenlijk nog een wonder is dat ik nog leef.
Wat een teringzooi zijn die pammetjes ze laten je echt leven in een wereld die volledig onwerkelijk is geworden.
Naar mijn inziens zijn pammetjes de ergste sloper van alle drugs.
Ben blij dat ik er uit ben gekomen en wens niemand die meuk toe.
Veel succes met het stoppen en zet door want pas na een tijd kom je er achter wat een zooi het is en hoe het je naar de kloten helpt.
Klik om te vergroten...

Een -pam variant en cocaïne is echt een hell op jezelf afroepen. Jaren lang cocaïne verslaving gehad en door psychologische redenen aan diversiteit van medicatie gezeten. En de cocaïne afkick is vrij goed te doen, maar die 2 in combinatie is echt geestelijk en lichamelijk je leven overhoop gooien. Zelf merkte ik door die combinatie dat ik nergens meer om gaf, cocaïne maakt je al wat egoïstisch maar de pammetjes zorgen er zeker voor dat je emotioneel dubbel afgevlakt wordt en dan niet eens meer weet wat een emotie is. Pammetjes zijn een goudmijn voor therapeuten/psychologen en de farmaceutische bedrijven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."