#1
Heb hier nog CBD wiet liggen ook, maar dat is nog te vroeg. Ga ik eens proberen als ik niet meer kan slapen in de verdere afbouw. Zou dat hetzelfde effect als olie zijn?
Je neemt het alleen om te slapen? Bij langdurig gebruik wordt de werking snel minder.. Merk je nog iets van het effect? Dit wil niet zeggen dat je geen ontwenningsverschijnselen zal ervaren bij afbouw.. Misschien verstandig om met je huisarts een afbouw schema te maken? Succes in ieder geval!Slik nu altijd voor ik ga slapen 10mg Lorazepam = 4 tabletten. Wil dit naar eentje brengen (mijn afbouwschema)
2 dagen 10mg Lorazepam (4 tabletten)
1 dag 8,75mg Lorazepam (3,5 tabletten)
3 dagen Diazepam 30mg (Heb dan pas Diazepam) (3 tabletten)
4 dagen Diazepam 25mg (2,5 tabletten)
5 dagen Diazepam 20mg (2 tabletten)
6 dagen Diazepam 15mg (1,5 tabletten)
7 dagen Diazepam 10mg (1 tablet)
En dan proberen tijd dat zo te houden en terug over te schakelen naar een kortwerkendere benzo. Bijvoorbeeld elke dag 2mg Lormetazepam.
Is dat volgens jullie beetje haalbaar? Zo'n afbouw van een een half jaar/jaar zoals de Ashton Manual zegt zie ik niet zitten.
Heb hier nog CBD wiet liggen ook, maar dat is nog te vroeg. Ga ik eens proberen als ik niet meer kan slapen in de verdere afbouw. Zou dat hetzelfde effect als olie zijn?
Je neemt het alleen om te slapen? Bij langdurig gebruik wordt de werking snel minder.. Merk je nog iets van het effect? Dit wil niet zeggen dat je geen ontwenningsverschijnselen zal ervaren bij afbouw.. Misschien verstandig om met je huisarts een afbouw schema te maken? Succes in ieder geval!
Klopt hoor, veel huisartsen hebben hier niet veel ervaring mee, het is misschien meer een vraag voor een verslavingarts.. Je kunt altijd bij je huisarts vragen om een verwijzing naar een verslavingszorg instelling.. Die zijn hierin gespecialiseerd.. Afbouwen van benzo's moet je niet onderschatten, je kunt beter de tijd nemen dan op eigen houtje (te) snel willen. De ontwenningsverschijnselen kunnen erg heftig zijn en er zijn specialisten die je goed kunnen begeleiden hierin..Ja, enkel om te slapen. Ik zit ondertussen op 20mg en slaap nog goed. Tot hiertoe nog geen ontwenningsverschijnselen.
Heb het zelf gemaakt en met mijn huisarts besproken en hij vind het een goed schema.
Mijn ervaring is echter dat artsen je daar moeilijk bij kunnen helpen. Zelfs gespecialiseerde psychiaters daarin. Het verloop bij een ontwenning is blijkbaar bij iedereen wat anders.
Klopt hoor, veel huisartsen hebben hier niet veel ervaring mee, het is misschien meer een vraag voor een verslavingarts.. Je kunt altijd bij je huisarts vragen om een verwijzing naar een verslavingszorg instelling.. Die zijn hierin gespecialiseerd..
Het is wel zo dat je kan sturen met de temperatuur welke canabinoide vrij komen.Roken is nooit het zelfde als olie innemen of het vapen, komen andere stoffen vrij en andere stoffen die werkzaam moeten zijn verbranden bij gebruik dus niet het dat wat je er mee wilt bereiken.
Voor mij een wondermiddel tegen pijn , krampen en stijfheid.
Veel sneller herstel van men wonden en naad.
Het doet men slaap alleen ten goede als ik het 2 uurtjes neem voor het slapengaan, anders plafonddienst.
Men hoofd is rustiger.
Heeft geen enkel effect op craving naar men benzo's.
Heb minder behoefte om thc te blowen.
Ik word er wel een beetje lui van.
Ik blow nog elke dag , en neem nog elke dag benzo's (zit wel in een taper nu.) En neem 8/8/10mg diazepam per dag nu.Gewone hasj met THC helpt bij mij ook goed tegen spierpijn.. Probeer dat echter te beperken tot 1-2x per week. Geen zin om elke dag terug te gaan blowen.. Been there done that.
Bedankt voor de info over CBD !![]()
je maakt gewoon een paar hele domme opmerkingen
je vriendin @Spyro was het met me eens dat het je longen kost, reageer ook ff naar haar anders
misschien dat nu de speed en ghb uitgewerkt is je wel rationeel kan reageren?
zo niet, laat dan maar en ga me niet zo dom ook weer een een pb hierover sturen aub
Ik zou maar zeker deze manier van houding tegen je vrienden houden en niet hier mij de les komen voorlezen, Sarcasme en bijdehand gedoe ga je het niet mee afdoen. En al helemaal niet met “ik ga sowieso, je mag mee. Ik betaal”
Conditie, sport, en de werking van stoffen ken ik allemaal. Praten over sigaretten en cardiovasculair systeem, cardiovasculair tast het niks aan maar belemmert het in eventuele bevordering, 10 jaar lang aan hardlopen gedaan en kan je vertellen dat ondanks roker ik een betere conditie had dan niet rokers.
nogmaals, deze manier van uit de bocht komen laat je lekker achter wegen en als je frustraties hebt uit ze zeker naar iemand in je eigen omgeving.
last van testosteron teveel?
je maakt gewoon een paar hele domme opmerkingen
je vriendin @Spyro was het met me eens dat het je longen kost, reageer ook ff naar haar anders
misschien dat nu de speed en ghb uitgewerkt is je wel rationeel kan reageren?
zo niet, laat dan maar en ga me niet zo dom ook weer een een pb hierover sturen aub
Hee stop ermee
je maakt gewoon een paar hele domme opmerkingen
je vriendin @Spyro was het met me eens dat het je longen kost, reageer ook ff naar haar anders
misschien dat nu de speed en ghb uitgewerkt is je wel rationeel kan reageren?
zo niet, laat dan maar en ga me niet zo dom ook weer een een pb hierover sturen aub
Laat ons het er gewoon op houden dat het gezonder is dat je niet rookt dan dat je wel rookt....
daar is iedereen het wel mee eens denk ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."