#1
3 dagen pheni vrij!
3 dagen terug gevierd dat ik 3 dagen clean wss met 600mg oxy.
Logic.
Proficiat dat je hiermee gestopt bent. Let nu een beetje op dat je niet teveel viert zou ik zeggen.
3 dagen pheni vrij!
3 dagen terug gevierd dat ik 3 dagen clean wss met 600mg oxy.
Logic.
Ben jaren geleden verslaafd geweest aan de combo lorazepam en coke.
Dit was de ergste periode uit mn leven waarvan het eigenlijk nog een wonder is dat ik nog leef.
Wat een teringzooi zijn die pammetjes ze laten je echt leven in een wereld die volledig onwerkelijk is geworden.
Naar mijn inziens zijn pammetjes de ergste sloper van alle drugs.
Ben blij dat ik er uit ben gekomen en wens niemand die meuk toe.
Veel succes met het stoppen en zet door want pas na een tijd kom je er achter wat een zooi het is en hoe het je naar de kloten helpt.
Een -pam variant en cocaïne is echt een hell op jezelf afroepen. Jaren lang cocaïne verslaving gehad en door psychologische redenen aan diversiteit van medicatie gezeten. En de cocaïne afkick is vrij goed te doen, maar die 2 in combinatie is echt geestelijk en lichamelijk je leven overhoop gooien. Zelf merkte ik door die combinatie dat ik nergens meer om gaf, cocaïne maakt je al wat egoïstisch maar de pammetjes zorgen er zeker voor dat je emotioneel dubbel afgevlakt wordt en dan niet eens meer weet wat een emotie is. Pammetjes zijn een goudmijn voor therapeuten/psychologen en de farmaceutische bedrijven.
Ben nu toch wel blij dat ik uw raad in de wind sloeg en toen geen 100mg diazepam genomen heb.
Pas een beetje op met zulke dingen aan te raden aan anderen in de toekomst. Is niet zonder gevaar.
Ik bedoel dit niet kwaad hoor. Ik weet dat de intentie goed was, maar hier kun je als 21-jarige niet genoeg praktijk-expertise van hebben.
Ik zou dan eerst stoppen met coke en als dat een tijd lukt pas met de pammetjes beginnen.
Zou zelf bv ook graag ooit stoppen met sigaretten roken. Maar daar ga ik nu ik met die pammetjes afbouw bezig ben ook nog niks aan doen.
Sigaretten vind ik persoonlijk geestelijk veel moeilijker dan coke, maar dat zal dan ook weer wel van persoon tot persoon afhangen.
Ja klopt wat je schrijft.Niet boos bedoeld hoor@benzzzy is zelf 24/7 onder invloed zo ongeveer, pas idd op met raad aannemen van hem.
Ik zie dat hij ook geen sorry zegt voor zijn verkeerde en gevaarlijke advies, mss in pb wel? Lijkt iig niet zo en dat siert hem niet.
Kost ook wat hoor, sigaretten
Misschien moet er wat meer nagekeken worden ivm adviezen? Ben ook nieuw hier. Had dit account 7 jaar geleden aangemaakt, maar nooit echt iets mee gedaan.
hardloopnetwerk.nl
Je longen, onbetaalbaar.
Wow, wat weinig! Ik heb standaard tussen de 90-100. Damn!Prijs maakt me niet zoveel uit, maar idd longen en je hart, zuurstofopname enz.... ook
Mijn hartslag in rust is normaal rond 65. Had overlaatst eens een week (bijna) niet gerookt en toen was hij nog maar 48 in rust. Scheelt enorm.
Mijne komt soms ook boven de 200. Zorgwekkend somsOnder 100 moet je je geen zorgen maken. Komt omdat ik duursporter ben....
Hier een loopje van begin deze maand:
Bekijk bijlage 11186
Wow, wat weinig! Ik heb standaard tussen de 90-100. Damn!
Heb hier nog CBD wiet liggen ook, maar dat is nog te vroeg. Ga ik eens proberen als ik niet meer kan slapen in de verdere afbouw. Zou dat hetzelfde effect als olie zijn?
Je neemt het alleen om te slapen? Bij langdurig gebruik wordt de werking snel minder.. Merk je nog iets van het effect? Dit wil niet zeggen dat je geen ontwenningsverschijnselen zal ervaren bij afbouw.. Misschien verstandig om met je huisarts een afbouw schema te maken? Succes in ieder geval!
Klopt hoor, veel huisartsen hebben hier niet veel ervaring mee, het is misschien meer een vraag voor een verslavingarts.. Je kunt altijd bij je huisarts vragen om een verwijzing naar een verslavingszorg instelling.. Die zijn hierin gespecialiseerd.. Afbouwen van benzo's moet je niet onderschatten, je kunt beter de tijd nemen dan op eigen houtje (te) snel willen. De ontwenningsverschijnselen kunnen erg heftig zijn en er zijn specialisten die je goed kunnen begeleiden hierin..Ja, enkel om te slapen. Ik zit ondertussen op 20mg en slaap nog goed. Tot hiertoe nog geen ontwenningsverschijnselen.
Heb het zelf gemaakt en met mijn huisarts besproken en hij vind het een goed schema.
Mijn ervaring is echter dat artsen je daar moeilijk bij kunnen helpen. Zelfs gespecialiseerde psychiaters daarin. Het verloop bij een ontwenning is blijkbaar bij iedereen wat anders.
Klopt hoor, veel huisartsen hebben hier niet veel ervaring mee, het is misschien meer een vraag voor een verslavingarts.. Je kunt altijd bij je huisarts vragen om een verwijzing naar een verslavingszorg instelling.. Die zijn hierin gespecialiseerd..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."