Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls ik hier deze nacht nog ziek in men bed moet liggen pleeg ik zelfmoord

Als ik hier deze nacht nog ziek in men bed moet liggen pleeg ik zelfmoord

70 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
HierEnDaarEenFuifje zei:
Gaat moeilijk he, als zijn nummer weg is...
Klik om te vergroten...

Beetje domme vraag van je dan...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
*.exe2.0 zei:
Beetje domme vraag van je dan...
Klik om te vergroten...

Zeker niet, want wellicht kunnen de mods nog achterhalen wat er stond. Beetje triest van je om hier zo te doen als iemand mogelijk in nood is.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hopelijk heeft die 1813 gebeld en krijgt die de hulp die nodig is. Veilig afbouwen.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
HierEnDaarEenFuifje zei:
Zeker niet, want wellicht kunnen de mods nog achterhalen wat er stond. Beetje triest van je om hier zo te doen als iemand mogelijk in nood is.
Klik om te vergroten...

Een man of 8 reageert met nagenoeg dezelfde reactie: bel een professionele hulpdienst.
Die reacties heb ik allemaal geliked om te laten zien dat hij dit advies het beste zou kunnen opvolgen.

Jij vraagt vervolgens het nummer terwijl mods dat niet voor niets verwijdert hebben.
Vraag dan een mod om het nummer en bel.
Je bent iemand die iets ziet gebeuren en dan een ander vraagt om actie.
Slap gedrag, ook een beetje triest.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hopelijk zit TS al op de spoeddienst intussen.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
*.exe2.0 zei:
Een man of 8 reageert met nagenoeg dezelfde reactie: bel een professionele hulpdienst.
Die reacties heb ik allemaal geliked om te laten zien dat hij dit advies het beste zou kunnen opvolgen.

Jij vraagt vervolgens het nummer terwijl mods dat niet voor niets verwijdert hebben.
Vraag dan een mod om het nummer en bel.
Je bent iemand die iets ziet gebeuren en dan een ander vraagt om actie.
Slap gedrag, ook een beetje triest.
Klik om te vergroten...

Gelukkig ondernemen mensen actie, in plaats klagen over anderen...
Fijne avond verder
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb het even gecorrigeerd voor je

HierEnDaarEenFuifje zei:
Gelukkig ondernemen mensen actie, in plaats te vragen aan anderen...
Fijne avond verder
Klik om te vergroten...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
*.exe2.0 zei:
Beetje domme vraag van je dan...
Klik om te vergroten...
Wat voegt dit nou toe? Het nummer is toch weggehaald. Ik vind het wel een terechte vraag, wellicht dat een mod kan bellen en deze noodnummers nog eens mondeling kan doorspelen.

Aan de andere kant is het ook aan de TS zelf om hulp te zoeken en te bellen. Je kan pas geholpen worden als je daar open voor staat. Ik hoop iig dat hij gebeld heeft en het ondertussen wat beter gaat.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Trizerotopz
Hoe gaat het met je?
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Wat voegt dit nou toe? Het nummer is toch weggehaald. Ik vind het wel een terechte vraag, wellicht dat een mod kan bellen en deze noodnummers nog eens mondeling kan doorspelen.

Aan de andere kant is het ook aan de TS zelf om hulp te zoeken en te bellen. Je kan pas geholpen worden als je daar open voor staat. Ik hoop iig dat hij gebeld heeft en het ondertussen wat beter gaat.
Klik om te vergroten...

Mijn reactie was terecht denk ik nog steeds maar alleen maar omdat ik de opmerking op een bepaalde manier interpreteerde. Zeker niet nice was het om te gaan klieren in dit topic, excuus, dit was ongepast. Ik heb overigens gister zowel TS (bel een pro!) als @Roze Olifant (heb je gebeld?) een dm gestuurd. Van beide geen reactie.

Hoe dan ook, uiteraard hoop ik op het beste voor TM.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dr. Paddo! zei:
Bel 1813 als je uit België komt en zelfmoordgedachten hebt. Heeft iemand hem al gebeld??
Klik om te vergroten...
Ik heb een maandelijks gesprek met 1813.
Fijne mensen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
@*.exe2.0: Ik zal hier even reageren in plaats van via PB, wel zo handig. Nee, van ons heeft niemand gebeld. Dat is namelijk echt onze taak niet en ook niet iets waar we onze vingers aan moeten willen branden. Het is natuurlijk oprecht heel mooi dat we hier allemaal bezorgd zijn als iemand iets dergelijks post, en ik vind het van jullie echt heel lief dat jullie zo meedenken. Maar TS heeft professionele hulp nodig. Het beleid hier op het forum is dat we iemand daarop wijzen, en in ieder geval naar de suïcidepreventielijn doorverwijzen, want van daaruit kan iemand dan weer in contact gebracht worden met mensen die hier echt voor zijn en verstand van hebben. Dat is helaas ook het enige wat we kunnen doen vanuit het forum, aangezien wij geen hulpverleners zijn en ook niet moeten suggereren dat we dat zijn.

Ik hoop dat TS hulp heeft gezocht! En nogmaals prettig om te zien dat we hier betrokken lezers hebben die nog om de medemens geven. :)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een mod of lid kan de situatie alleen maar erger maken. Wij hebben geen zelfmoord preventie gehad.

Hoop dat het goed gaat met ts.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
@*.exe2.0: Ik zal hier even reageren in plaats van via PB, wel zo handig. Nee, van ons heeft niemand gebeld. Dat is namelijk echt onze taak niet en ook niet iets waar we onze vingers aan moeten willen branden. Het is natuurlijk oprecht heel mooi dat we hier allemaal bezorgd zijn als iemand iets dergelijks post, en ik vind het van jullie echt heel lief dat jullie zo meedenken. Maar TS heeft professionele hulp nodig. Het beleid hier op het forum is dat we iemand daarop wijzen, en in ieder geval naar de suïcidepreventielijn doorverwijzen, want van daaruit kan iemand dan weer in contact gebracht worden met mensen die hier echt voor zijn en verstand van hebben. Dat is helaas ook het enige wat we kunnen doen vanuit het forum, aangezien wij geen hulpverleners zijn en ook niet moeten suggereren dat we dat zijn.

Ik hoop dat TS hulp heeft gezocht! En nogmaals prettig om te zien dat we hier betrokken lezers hebben die nog om de medemens geven. :)
Klik om te vergroten...

alle begrip, kan er niet meer over zeggen
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#15
TO is vandaag om 9:39 online geweest. Misschien wel fijn als hij of zij even wat van zich kan laten horen, ik maak me best wel zorgen namelijk. Of is het toch in een wanhoopsdaad puur hengelen geweest
T
TrizerotopzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sorry mensen we wouden nog niet reageren,dit zijn vrienden hier waarmee trizerotopz samenwoonde we hebben nu pas maar in zen telefoon geraakt,hij is een paar dagen geleden hier overleden in zen kamer gevonden door overdosis... we moesten eerst de begrafenis regelen en de politie en alles erbij... triestig,en veel gemis.jammer dat jullie niet meer konden doen voor hem maarja we begrijpen het... het is heel spijtig wat er gebeurt is.moesten er mensen info willen over de begrafenis of een doodkaartje kan ik wel een mail adres of fb geven...
:'(
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Trizerotopz zei:
Sorry mensen we wouden nog niet reageren,dit zijn vrienden hier waarmee trizerotopz samenwoonde we hebben nu pas maar in zen telefoon geraakt,hij is een paar dagen geleden hier overleden in zen kamer gevonden door overdosis... we moesten eerst de begrafenis regelen en de politie en alles erbij... triestig,en veel gemis.jammer dat jullie niet meer konden doen voor hem maarja we begrijpen het... het is heel spijtig wat er gebeurt is.moesten er mensen info willen over de begrafenis of een doodkaartje kan ik wel een mail adres of fb geven...
:'(
Klik om te vergroten...
Jemig... Wat erg! Ik wens jullie allemaal heel erg veel sterkte! 🥰 :praying:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Trizerotopz zei:
Sorry mensen we wouden nog niet reageren,dit zijn vrienden hier waarmee trizerotopz samenwoonde we hebben nu pas maar in zen telefoon geraakt,hij is een paar dagen geleden hier overleden in zen kamer gevonden door overdosis... we moesten eerst de begrafenis regelen en de politie en alles erbij... triestig,en veel gemis.jammer dat jullie niet meer konden doen voor hem maarja we begrijpen het... het is heel spijtig wat er gebeurt is.moesten er mensen info willen over de begrafenis of een doodkaartje kan ik wel een mail adres of fb geven...
:'(
Klik om te vergroten...
Sorry maar je gaat toch niet naar drugsforum.nl als je op iemand zijn telefoon kijkt? Vind dit maar stinken
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Sorry maar je gaat toch niet naar drugsforum.nl als je op iemand zijn telefoon kijkt? Vind dit maar stinken
Klik om te vergroten...
df is idd het laatste waar je aan denkt. En waarom ga je in je maat ze telefoon? en dan specifiek naar ze internet en df? precies.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mensen, dit is geen topic om te gaan kloten. Toen een kennis van ons der opgehangen had heeft haar man ook alles in de telefoon gecheckt en op haar facebook etc dingen gezet en mensen geïnformeerd. Zo gek is het niet.
Beetje respectloos dit. Niet iedereen is een troll. Je kunt het niet weten, niemand.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."